marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

članki

Ko Diamond postane diamant


19.11.2008
Objavil: Mitja Zupančič

Čeprav smo se znašli v težkih časih za ekonomijo, nekateri še vedno vztrajajo z smešnimi luksuznimi napravami. Verjetno je namen teh naprav bolj v publiciteti, kakor v kakšni uporabni novosti.

Ena izmed takih prigod se je zgodila le kje drugje, kot v deželi vzhajajočega sonca - Japonski. Tako so "prenovili" HTC Touch Diamond in mu postavili ceno 13 milijonov japonskih jenov, kar je nekje preko 100.000 evrov. Kaj pa so storili mali rumeni se sprašujete? Diamonda so odeli v prave diamante!

Krivec je japonski mobilni operater Softbank Mobile, kjer so izvedli omenjeno akcijo v želji promoviranja podjetja, a kako jim bo to uspelo na japonskem, kjer je vse obsedeno z "srčkanostjo" bo pokazal čas.

A kot kaže jim je uspelo, namreč izdelali so osem takih primerkov okrašenih z 537 Tiffany dragulji, vseh osem kosov pa je bilo razprodanih v roku treh dni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki