marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Ko Diamond postane diamant


19.11.2008
Objavil: Mitja Zupančič

Čeprav smo se znašli v težkih časih za ekonomijo, nekateri še vedno vztrajajo z smešnimi luksuznimi napravami. Verjetno je namen teh naprav bolj v publiciteti, kakor v kakšni uporabni novosti.

Ena izmed takih prigod se je zgodila le kje drugje, kot v deželi vzhajajočega sonca - Japonski. Tako so "prenovili" HTC Touch Diamond in mu postavili ceno 13 milijonov japonskih jenov, kar je nekje preko 100.000 evrov. Kaj pa so storili mali rumeni se sprašujete? Diamonda so odeli v prave diamante!

Krivec je japonski mobilni operater Softbank Mobile, kjer so izvedli omenjeno akcijo v želji promoviranja podjetja, a kako jim bo to uspelo na japonskem, kjer je vse obsedeno z "srčkanostjo" bo pokazal čas.

A kot kaže jim je uspelo, namreč izdelali so osem takih primerkov okrašenih z 537 Tiffany dragulji, vseh osem kosov pa je bilo razprodanih v roku treh dni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki