marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Kateri otroci ta božič ne bodo dobili daril? Kaspersky Lab raziskuje


23.12.2016
Objavil: Dare Gliha

Božič je pred vrati in otroci širom sveta že težko pričakujejo darila, s katerimi jih bo Božiček nagradil za pridnost med letom. Kaspersky Lab razkriva, kateri otroci na spletu so bili v iztekajočem letu najbolj poredni. Pogled v svetovno statistiko modula Parental Control (starševski nadzor) kaže, da največ poizkusov dostopa mladoletnikov do nevarnih spletnih strani beležijo izraelski otroci (775), sledijo jim v Veliki Britaniji (460), ZDA (352), na Švedskem (345) ter Kanadi (302).

Raziskava obsega obdobje enega leta, med decembrom 2015 in novembrom 2016 ter upošteva podatke, pridobljene iz uporabe varnostnih rešitev Kaspersky Laba z omogočeno funkcijo starševskega nadzora na platformah Windows in Mac OS X. Statistika temelji na poizkusih obiska spletnih strani ene od sedmih kategorij*, ki po oceni strokovnjakov Kaspersky Laba predstavljajo največjo nevarnost za otroke in mladoletne uporabnike spleta. Rezultati predstavljajo letno število poizkusov dostopa na osebo.

Raziskava razkriva, da je verjetnost obiska strani z vsebino za odrasle največja med otroci na Japonskem (39 poizkusov). V deželi vzhajajočega sonca otroci največkrat poizkušajo dostopati do strani iz kategorije avdio, video in programska oprema (104 poizkusi), ki ponujajo tudi vsebine brez potrebnih licenc. Mlade Italijane najbolj zanimajo igre na srečo (3,6 poizkusov), medtem ko med željenimi dostopi do strani, ki vsebujejo neprimeren jezik, prednjačijo mladoletniki na Portugalskem (60). Največ zanimanja za vsebine, povezane z alkoholom, tobakom in/ali narkotiki (687) ter orožjem (3,8) kažejo otroci v Izraelu, medtem ko je največ poizkusov obiska strani z nasilno vsebino zabeleženih med mladoletnimi Američani (1,8).

Potrebno je poudariti, da vsi poizkusi dostopa do takšnih strani niso namerni. Otroci se namreč na neprimernih straneh lahko znajdejo tudi kot posledico nenamernega klika na oglasno sporočilo ali preko povezave, ki jo deli kdo drug. Ločena raziskava, ki jo je Kaspersky Lab izvedel v letu 2016 in v katero je bilo vključenih 3780 družin iz sedmih držav, razkriva, da so mladi Američani in Rusi bolj nagnjeni k prikrivanju dokazov o obiskih takšnih strani njihovim staršem ter spremljanju vsebin, neprimernih za otroke.

»Znanje je moč, pravi pregovor, kar še posebej drži za starše, ki morajo dandanes svoje otroke zaščititi pred nezaželenimi in včasih nevarnimi vsebinami tako na spletu kot tudi v realnem življenju,« pravi Dragan Martinović, izvršni direktor za vzhodne trge pri Kaspersky Labu. »Mama in oče ne moreta nenehno bdeti ob otroku, da bi preprečila naključno srečanje z na primer pornografsko vsebino ali spletnimi stranmi, ki promovirajo uživanje droge. Zato so specializirane storitve informacijske tehnologije, ki starše obveščajo o poizkusih dostopa do takšnih strani in pomagajo preprečevati, da otroci neprimerne vsebine spremljajo, zelo pomembne,« dodaja.

Božiček na žalost ni bil dosegljiv za izjave.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki