marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHonor potrdil partnerstvo z Mediatekom, Qualcommom, Intelom in AMD
27.01.2021

Honor je pred kratkim predstavil pametni telefon V40 5G in s tem označil nov začetek podjetja na samostojni poti, izven okrilja Huaweija. Po najavi je izvršni direktor George Zhao sporočil, da je njegova ekipa podpisala partnerstvo z večjimi proizvajalci čipov, med katere spadata MediaTek in Qualcomm.

slikaLG razmišlja o prodaji oddelka mobilne telefonije
25.01.2021

Že nekaj časa se na naslovnicah časnikov pojavljajo novice o nameri, da LG zapusti trg mobilnih telefonov. V igri je bilo že kar nekaj scenarijev, zadnje novice pa nakazujejo, da se LG o prodaji pogovarja z vietnamskim konglomeratom Vingroup Co.

TelekomTelekom Slovenije vzpostavil prvo mobilno gostovanje 5G
23.01.2021

Potem ko je Telekom Slovenije v lanskem letu vzpostavil prvo nacionalno omrežje pete mobilne generacije (5G), je odslej mobilnim naročnikom na voljo tudi prvo mobilno gostovanje 5G. Tako lahko naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije že gostujejo v omrežju 5G avstrijskega operaterja Hutchison Drei Austria.

slikaOpažen prototip zložljivega telefona Xiaomi
22.01.2021

Samsung, Huawei in Motorola so že nekaj časa na trgu zložljivih mobilnikov in samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo pridružilo še več podjetij. Zdi se, da Xiaomi v tej smeri precej napreduje, saj je bil v kitajski podzemni železnici opažen zakamufliran prepogljivi model tega podjetja.

slikaGoogle sporočil, da je bil nakup Fitbita končan
20.01.2021

Prejšnji teden je velikan Google v sporočilu za javnost sporočil, da je nakup družbe Fitbit vendarle končan. Napoved je objavil Rick Osterloh, višji podpredsednik Googlovih naprav in storitev.

članki

Zaradi digitalne izgube spomina imajo uporabniki težave s priklicem informacij, shranjenih na povezanih napravah


05.08.2015
Objavil: Thomas Bergant

Najnovejša raziskava družbe Kaspersky Lab je pokazala, da se je “Google učinek” – vpliv, ki ga ima na posameznikov spomin možnost najti informacije na spletu – razširil na pomembne osebne podatke in mobilne naprave.

Raziskava razkriva, da si večina povezanih potrošnikov v Evropi v spomin ne more priklicati pomembnih telefonskih številk, vključno s telefonskimi številkami svojih otrok (53%), njihovih šol (90%) in svojih delovnih mest (51%). Približno tretjina potrošnikov si ne zapomni telefonskih številk svojih partnerjev, so pa samo štirje od desetih pozabili svoje domače telefonske številke iz obdobja, ko so bili stari med 10 in 15 let.

Kaspersky Lab je ta pojav poimenoval digitalna izguba spomina: pozabljanje informacij, ki jih uporabnik zaupa digitalni napravi, da jih shrani in si jih zapomni namesto njega. Študija je dokaz digitalne izgube spomina našla v vseh starostnih skupinah in v enakem deležu tako med moškimi kot med ženskami.

V družbi Kaspersky Lab so anketirali 6.000 potrošnikov, starih 16 let ali več, iz šestih evropskih držav. Ugotovitve kažejo, da je nezmožnost ohranjanja pomembnih informacij v spominu posledica prelaganja odgovornosti za pomnjenje na digitalne naprave, kot so pametni telefoni. Skoraj polovica (43%) mlajših anketirancev (starih med 16 in 24 let) pravi, da ima skoraj vse pomembne informacije, ki jih potrebuje, shranjene na svojih pametnih telefonih.

Študija je pokazala tudi, da bi izguba podatkov, shranjenih na digitalnih napravah, predvsem na pametnih telefonih, števila uporabnike močno prizadela. Štiri desetine žensk in enak delež mladih med 16 in 24 let, ki imajo spomine shranjene na svojih napravah, bi ob ugotovitvi, da podatkov morda nikoli več ne bodo dobili nazaj, preplavili občutki globoke žalosti. Četrtina žensk in mlajših anketirancev bi bila popolnoma pretresena, saj so njihove naprave edino mesto, na katerega shranjujejo slike in kontaktne podatke.

Kljub vse večjemu zaupanju v digitalne naprave kot varuhe naših spominov in globok čustveni vpliv, ki ga ima lahko njihova izguba, pa je zaskrbljujoče, da uporabniki po vsej Evropi svojih naprav še vedno ne zaščitijo z ustreznimi varnostnimi programi. Še posebej slabo so zaščiteni pametni telefoni in tablični računalniki: na pametni telefon dodaten varnostni program namesti le tretjina (36%) uporabnikov, na tablični računalnik pa le četrtina (23%). Petina uporabnikov (21%) z dodatno varnostno opremo ne zavaruje nobene od svojih naprav.

"Povezane naprave sicer bogatijo naša življenja, vendar so obenem tudi povod za digitalno izgubo spomina. Razumeti moramo dolgoročne posledice tega pojava, ki vplivajo na to, kako si zapomnimo in kako zaščitimo naše spomine. Telefonske številke naših najbližjih so danes le en klik stran, zato se ne obremenjujemo več s tem, kako si bomo zapomnili vse podrobnosti. Kar 86 % anketirancev pravi, da imajo ljudje v današnjem, vse bolj povezanem svetu preprosto preveč številk, naslovov in drugih podatkov, da bi si jih zapomnili, tudi če bi si to želeli. Ugotovili smo, da izguba teh dragocenih informacij ni samo nevšečnost. Veliko ljudi je zaradi izgube podatkov globoko pretresenih. V družbi Kaspersky Lab smo se zavezali pomagati ljudem razumeti tveganja, ki so jim lahko izpostavljeni njihovi podatki, in jim pokazati, kako lahko tovrstna tveganja odpravijo. Eden od načinov je seveda namestitev varnostne programske opreme, ki varuje naprave in podatke,” je dejal David Emm, glavni varnostni raziskovalec v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki