marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Javni poziv ZPS operaterjem


08.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Številni dodatni stroški, ki jih zaračunavajo operaterji, so po mnenju ZPS ekonomsko neupravičeni. Zakaj lahko prepis računa pri operaterju stane celo 5 evrov in več, če npr. podjetje za poslani opomin ne sme zaračunati več kot so dejanski stroški izdelave in pošiljanja opomina?

Paketi se spreminjajo tako hitro, da se potrošnikov obstoječi paket, ki se zdi trenutno najugodnejši, kaj kmalu lahko znajde med precej manj ugodnimi. A če ga bo potrošnik zamenjal, pravzaprav ne bo nič na boljšem – prihranek pri mesečni naročnini bo v prihodnjih mesecih izničil znesek, ki ga bo moral plačati za spremembo paketa. Le zakaj je ta strošek značilen samo za storitve mobilne telefonije?

Pri prekinitvi pogodbe brez vezave pa je sporno še kaj več kot le ekonomska upravičenost višine zneskov, ki jih zaračunavajo operaterji, opozarjajo na ZPS. Če potrošnik ne odstopi od pogodbe predčasno, saj se je obdobje vezave že izteklo, je zaračunavanje teh stroškov povsem neutemeljeno in tak pogodbeni pogoj je nepošten, saj v škodo potrošnika povzroča znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank. Vsa ta vprašanja so z ZPS poslali tudi operaterjem – skupaj z javnim pozivom, naj prenehajo zaračunavati neutemeljene stroške. O nepravilnostih pa so obvestili regulatorje trga (Tržni inšpektorat RS, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve in Agencijo za varstvo konkurence).

Operaterje so prosili, da do 31. julija 2015 sporočijo, ali bodo upoštevali poziv ZPS k izboljšanju dobre poslovne prakse in kakšne konkretne ukrepe bodo sprejeli v zvezi z naštetimi stroški.

Več o pozivu ZPS si lahko preberete na njihovi spletni strani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki