marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

članki

Javni poziv ZPS operaterjem


08.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Številni dodatni stroški, ki jih zaračunavajo operaterji, so po mnenju ZPS ekonomsko neupravičeni. Zakaj lahko prepis računa pri operaterju stane celo 5 evrov in več, če npr. podjetje za poslani opomin ne sme zaračunati več kot so dejanski stroški izdelave in pošiljanja opomina?

Paketi se spreminjajo tako hitro, da se potrošnikov obstoječi paket, ki se zdi trenutno najugodnejši, kaj kmalu lahko znajde med precej manj ugodnimi. A če ga bo potrošnik zamenjal, pravzaprav ne bo nič na boljšem – prihranek pri mesečni naročnini bo v prihodnjih mesecih izničil znesek, ki ga bo moral plačati za spremembo paketa. Le zakaj je ta strošek značilen samo za storitve mobilne telefonije?

Pri prekinitvi pogodbe brez vezave pa je sporno še kaj več kot le ekonomska upravičenost višine zneskov, ki jih zaračunavajo operaterji, opozarjajo na ZPS. Če potrošnik ne odstopi od pogodbe predčasno, saj se je obdobje vezave že izteklo, je zaračunavanje teh stroškov povsem neutemeljeno in tak pogodbeni pogoj je nepošten, saj v škodo potrošnika povzroča znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank. Vsa ta vprašanja so z ZPS poslali tudi operaterjem – skupaj z javnim pozivom, naj prenehajo zaračunavati neutemeljene stroške. O nepravilnostih pa so obvestili regulatorje trga (Tržni inšpektorat RS, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve in Agencijo za varstvo konkurence).

Operaterje so prosili, da do 31. julija 2015 sporočijo, ali bodo upoštevali poziv ZPS k izboljšanju dobre poslovne prakse in kakšne konkretne ukrepe bodo sprejeli v zvezi z naštetimi stroški.

Več o pozivu ZPS si lahko preberete na njihovi spletni strani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki