marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Japonski »Fitnes mobilnik«


15.10.2007
Objavil: Jakob Jurkošek

Ste zaskrbljeni, ker se ne gibate dovolj ali pa ste pojedli preveč česna? Japonsko podjetje je predstavilo mobilnik, ki vam bo v pomoč pri takšnih zadregah. Največji japonski mobilni operater, NTT DoCoMo, je pred kratkim predstavil »Fitnes mobilnik«, ki je uporabnikom v pomoč pri ohranjanju čilosti in pri izogibanju slabega zadaha.

Prenosni telefon je opremljen z najrazličnejšimi merilniki, ki lahko merijo vaš utrip ali pa število korakov, ki ste jih opravili ta dan. Po tem, ko vnesete statistične podatke, kot so spol, starost in teža, vam mobilnik deli najrazličnejše zdravstvene nasvete.

V veliko pomoč pa vam je lahko tudi funkcija, pri kateri izdihnete v mobilnik, ta pa vam na podlagi merjenj sporoči ali je že čas, da posežete po dražejih za osvežitev daha.

Tiskovni predstavnik podjetja NTT DoCoMo, Kentaro Endo je povedal: »Ciljna skupina našega mobilnika so poslovneži srednjih let, ki se borijo s prekomerno težo in pa mlade ženske na dieti.«

Izsledki nedavne raziskave japonskega ministrstva so pokazali, da so 40-letni Japonci v povprečju debelejši, kot so bili pred 12 leti, predvsem zaradi pomanjkanja gibanja, medtem ko pa so ženske iste starostne skupine, vitkejše, saj so bolj usmerjenje v zdravo življenje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki