marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Izimobil je upihnil že tretjo svečko in predstavil TOČKO


20.11.2008
Objavil: Dare Gliha

Izimobil je v treh letih delovanja dosegel že zavidljivi 7-odstotni delež na trgu predplačniške telefonije in 2,5-odstotni delež celotne ponudbe mobilne telefonije, kar je po analizah evropskega in ameriškega trga za MVNO izjemen uspeh.

Že v drugem letu poslovanja so beležili pozitiven izdi poslovanja, letos pa so v primerjavi z enakim obdobjem lani zabeležili 17,1-odstotno rast prihodkov in 16,4-odstotno rast stroškov ter v prvih 9-ih mesecih dosegli 78.589 EUR dobička.

»Kljub hudi konkurenci na trgu ostaja še naprej naše vodilo transparentna cenovna politika, brez drobnega tiska in nove, enostavne, za uporabnike prijazne storitve«, je povedala Meta Marinšek, direktorica izimobila.

Številnim ugodnostim za uporabnike (iziklub, možnost nakupa mobilnih aparatov po ugodnih cenah, bonus pri polnjenju računa na spletu, zbiranje bonov izikuža...) so v letošnjem letu v sodelovanju z družbo Margento uporabnikom kot prvi na trgu ponudili tudi možnost direktnih polnitev predplačniškega računa na prodajnem mestu. »Prisloni ga na izi« je storitev, ki uporabnikom omogoča polnitev računov brez vpisovanja 16-mestne kode, samo s prislonom mobilnega telefona na Margentov terminal. Po uspešnem testiranju so pričeli z opremljanjem prodajnih mest po vsej Sloveniji.

Z akcijo »izi ima kratkega« je izimobil osveščal uporabnike o pomembnosti obračunskega intervala. Pri izimobilu je obračunski interval 15-sekundni. Dolžina obračunskega intervala pomembno vpliva na ceno pogovorov, saj je pri krajšem intervalu klic obračunan korektneje. Uporabniki zaradi daljših obračunskih intervalov za pogovore plačujejo veliko več.

»Naši cilji so še vedno enaki: izpolnjevati zavezo in ostati najugodnejši ponudnik predplačniške mobilne telefonije v Sloveniji ter v povezavi s poslovnimi partnerji našim uporabnikom zagotoviti številne novosti, ki bodo uporabnikom poenostavile in približale uporabo izimobilovih storitev« je zaključila Marinškova.

Predstavili so tudi novo storitev - TOČKA – Modro sporočilo z vrednostjo

TOČKA je namenjena vsem uporabnikom mobilne telefonije in oglaševalcem, svojim uporabnikom pa omogoča ugodnosti, ki jih prejmejo z ogledi oglasov na mobilnem telefonu. Uporabnik za vsak prejet oglas dobi nagrado v obliki točk, ki jih enostavno vnovči na različnih prodajnih mestih.

V TOČKO se lahko prijavijo vsi uporabniki mobilne telefonije v Sloveniji, starejši od 15 let, ki jim mobilni operater omogoča dostop do kratke številke 3388 (Debitel, izi mobil, Mmobil, Mobitel, Si.mobil). Storitev TOČKA je brezplačna – uporabniki ne plačajo aktivacije, mesečne naročnine, niti prejema oglasa. Še več, za vsak prejet oglas so nagrajeni s točkami!

TOČKA zagotavlja natančno segmentiranje prejemnikov oglasov, ki si želijo oglasov iz interesnih področij, ki so si jih izbrali ob prijavi in se z oglaševalcem pogovarjajo ter skupaj z njim odkrivajo primernost oglaševane ponudbe. TOČKA uporabniku nudi pozitivno oglaševalsko izkušnjo, saj je na ta način oglas postal vsebina, ki jo je uporabnik vesel in ne moteč element v njihovem vsakodnevnem življenju.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki