marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Po ocenjevanju klicnih centrov slovenskih mobilnih operaterjev ima najboljši klicni center IZI mobil


19.09.2016
Objavil: Thomas Bergant

Primerjalno ocenjevanje klicnih centrov slovenskih mobilnih operaterjev je tretje v sklopu primerjalnih ocenjevanj, ki jih Mednarodni institut za potrošniške raziskave (MIPOR) izvaja v okviru izvajanja koncesije RS za opravljanje javne službe izvajanja primerjalnih ocenjevanj blaga in storitev.

Raziskava je pod drobnogled vzela klicne centre, ki so praviloma prva izbira večine uporabnikov v težavah. Na MIPORju jih je v okviru tokratnega primerjalnega ocenjevanja zanimalo, kako hitro bodo klicni center priklicali in kako kakovostni bodo odgovori na splošna vprašanja o storitvah. Izkazalo se je, da linije pri vseh operaterjih ni možno vedno hitro vzpostaviti, prav tako kakovostni in pravilni odgovori na vprašanja niso bili samoumevni. V določenih primerih so svetovalci klecnili in napačno odgovorili celo na precej preprosta in po mnenju ocenjevalcev osnovna vprašanja.

V hitrosti odziva odlikovan IZI mobil
Najboljši klicni centri bi morali zagotoviti, da potrošniki čakajo čim manj, morda največ nekaj minut, na večino klicev pa bi morali odgovoriti tako rekoč takoj.
Čeprav je večina klicev povsem zadostila postavljenim standardom, ocenjevalci izpostavljajo IZI mobil – zvezo so namreč vedno dobili takoj.

V IZI mobilu tudi prijazni in strokovni
Večina svetovalcev v klicnih centrih se je predstavila s svojim imenom in bila prijazna, medtem ko s kakovostnim odgovorom niso zadovoljili v vseh klicnih centrih. »Z odgovori so bili ocenjevalci najbolj zadovoljni pri IZI mobilu in Simobilu; pri obeh so pogosto dobili več kot samo želene informacije, je predstavil rezultate Boštjan Okorn, vodja projekta.
Ocena kakovosti odgovora je bila odvisna tudi od hitrosti odgovarjanja. Nekateri svetovalci v ostalih klicnih centrih so imeli namreč precejšnje težave pri iskanju odgovora, pri tem preverjali različne dokumente ali se celo (za nekaj minut) opravičili in najbrž spraševali druge kolege.

Končni zmagovalec IZImobil
Zmagovalec ocenjevanja klicnih centrov je postal IZI mobil, ki si je edini prislužil oceno ++ (zelo dobro), saj ni pri nobeni kategoriji izstopal navzdol. Ostali operaterji so se na testu izkazali za slabše.

Več o primerjalnem ocenjevanju klicnih centrov slovenskih mobilnih operaterjev je na voljo na povezavi http://potrosnikovzoom.si/index.php/storitve2/19-prijazni-so-a-ne-vedno-dostopni-in-natancni-pri-odgovorih

Kakšen je idealen klicni center?
• ponuja pomoč in informacije 24 ur na dan, 7 dni v tednu na brezplačni številki (za uporabnike v vseh svetovnih omrežjih),
• potrošnika obvesti o predvidenem čakalnem času, vsaj z informacijo o dolžini čakalne vrste,
• potrošniku omogoči hiter dostop do svetovalca brez pretiranega izbiranja med različnimi možnostmi,
• ponudi hitre in točne odgovore, vsaj na preprosta vprašanja, povezana z vsakdanjimi storitvami in cenami, v primeru zahtevnejših vprašanj pa prepričljiv odgovor brez slišne zadrege, pa čeprav s kratkim preverjanjem.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki