marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

izimobil uspešno zakorakal v trejte leto


15.11.2007
Objavil: Thomas Bergant

[b]izi[/b]mobil je na novinarski konferenci ob drugi obletnici delovanja predstavil poslovne rezultate in strategijo. Odločitev, da bodo ponudili kvalitetno, enostavno, cenovno ugodno predplačniško storitev, ki jo bodo prilagajali potrebam uporabnikov, se je izkazala za pravilno, ...

... saj se jim je priključilo že 47.000 aktivnih uporabnikov, kar predstavlja več kot 6% vseh slovenskih uporabnikov predplačniških mobilnih storitev.

Po izgubi v prvem letu letos že beležijo pozitiven izid poslovanja. V drugem letu poslovanja so uspeli prebiti prag rentabilnosti, zadržati hitro rast prihodkov in krotiti stroške poslovanja.

»Ob pričetku delovanja smo se obvezali, da bomo vodili premišljeno cenovno politiko in da bomo vedno znova dodajali nove ugodnosti za naše uporabnike. To obljubo smo izpolnili in v dveh letih ponudbo obogatili s številnimi ugodnostmi in novostmi«, je povedala Meta Marinšek, direktorica izimobila.
Največja novost, ki so jo vpeljali v septembru je izimobilni portal, do katerega lahko dostopajo vsi uporabniki mobilne telefonije.
V povezavi s poslovnimi partnerji (SPAR Slovenija, ŠKL...) bodo v bodoče ponudili svojim uporabnikom še vrsto ugodnosti.
Delujejo tudi družbeno odgovorno in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije del svojih prihodkov namenjajo reševanju socialnih problemov ogroženih družin.

»Naši cilji so še vedno enaki: izpolnjevati zavezo in ostati najugodnejši ponudnik predplačniške mobilne telefonije v Sloveniji ter v povezavi s poslovnimi partnerji, predvsem našim uporabnikom zagotoviti številne ugodnosti«, je zaključila Marinškova.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki