marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Izdelki CalypsoCrystal za dubajske šejke


08.06.2012
Objavil: Dare Gliha

Podjetju CalypsoCrystal je uspelo, s svojimi premijskimi dodatki za mobilne naprave, narediti velik korak v Združenih Arabskih Emiratih. Njihovi izdelki bodo kmalu na voljo zahtevnim kupcem na dubajskem letališču v prestižnih trgovinah Dubai Duty Free.

Dubai Duty Free je eden največjih svetovnih letaliških premijskih trgovin z 1,5 milijarde dolarjev letnih prihodkov. S prisotnostjo v njihovih trgovinah bo CalypsoCrystal vstopil na zanimiv dubajski trg in zelo prometno vozlišče v letalskem potniškem prometu, kjer letno pristane prek 50 milijonov potnikov.

"Zelo smo veseli realizacije dolgih in težkih pogajanj z dubajskim partnerjem. Dubai Duty Free za nas ni pomemben samo zaradi prave ciljne skupine v Združenih Arabskih Emiratih, ampak tudi zaradi prometnega dubajskega letališča. Zdaj bomo lahko dosegli več kot 50 milijonov potnikov, ki letno letijo preko tega letališča," je ob tem dogodku povedal Matej Kurent, direktor in ustanovitelj CalypsoCrystal.

Doslej so v podjetju večino svojih izdelkov izvozili na ameriški trg. Od začetka letošnjega leta uspešno poslujejo z ruskim distributerjem diHouse, ki z izdelki CalypsoCrystal oskrbuje luksuza lačen ruski trg. Pomemben delež pa prodajo tudi v Hong Kong, Singapur, na Japonsko in v Malezijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki