marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Izdelki CalypsoCrystal za dubajske šejke


08.06.2012
Objavil: Dare Gliha

Podjetju CalypsoCrystal je uspelo, s svojimi premijskimi dodatki za mobilne naprave, narediti velik korak v Združenih Arabskih Emiratih. Njihovi izdelki bodo kmalu na voljo zahtevnim kupcem na dubajskem letališču v prestižnih trgovinah Dubai Duty Free.

Dubai Duty Free je eden največjih svetovnih letaliških premijskih trgovin z 1,5 milijarde dolarjev letnih prihodkov. S prisotnostjo v njihovih trgovinah bo CalypsoCrystal vstopil na zanimiv dubajski trg in zelo prometno vozlišče v letalskem potniškem prometu, kjer letno pristane prek 50 milijonov potnikov.

"Zelo smo veseli realizacije dolgih in težkih pogajanj z dubajskim partnerjem. Dubai Duty Free za nas ni pomemben samo zaradi prave ciljne skupine v Združenih Arabskih Emiratih, ampak tudi zaradi prometnega dubajskega letališča. Zdaj bomo lahko dosegli več kot 50 milijonov potnikov, ki letno letijo preko tega letališča," je ob tem dogodku povedal Matej Kurent, direktor in ustanovitelj CalypsoCrystal.

Doslej so v podjetju večino svojih izdelkov izvozili na ameriški trg. Od začetka letošnjega leta uspešno poslujejo z ruskim distributerjem diHouse, ki z izdelki CalypsoCrystal oskrbuje luksuza lačen ruski trg. Pomemben delež pa prodajo tudi v Hong Kong, Singapur, na Japonsko in v Malezijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki