marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

iPhone se v Evropi prodaja kot tople žemljice


27.11.2009
Objavil: Mitja Zupančič

Konec eksluzive pri določenih operaterjih v Evropi že prinaša posledice. Prodajne številke Applovega iPhona se namreč višajo in višajo.

Povečanje distribucije mobilnikov, po raziskavi podjetja Bernstein prinaša Applu v zadnjem četrtletju povečanje tržne vrednosti iz 21 na 32 odstotkov.

V tretjem četrletju 2009 je bilo samo v Franciji prodanih 600.000 kosov. "Podjetje Apple je po zaslugi širše distribucije v samo treh mesecih podvojilo prodajo," je dejal Pierre Ferragu, analist pri podjetju Bernstein in dodal, da so jabolčniki pridobili tržni delež na račun podjetja RIM Ltd. (BlackBerry).

"Francija je sedaj največje Evropsko tržišče za iPhone.", Carolina Milanesi, analitično podjetje Gartner.

V ZDA ostaja podjetje AT&T še vedno eksluzivni operater in prodajalec iPhona.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki