marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

članki

Spremenljiv uspeh industrije mobilnih iger


Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006

07.02.2008
Objavil: Igor Prešeren

Kot poroča M:Metrics se v ZDA in zahodni Evropi število ljudi, ki so v preteklem letu naložili novo igro ni povečalo, kljub temu, da mobilne igre igra več uporabnikov kot kadarkoli prej.

Skoraj tri četrtine od 98,4 milijona ljudi v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji, Veliki Britaniji in ZDA, ki so v decembru mesecu igrali igre na mobilniku, so igrali igre, ki so bile v osnovi že naložene na mobilniku, kar kaže na velik in še ne dosežen potencial prenosljivih vsebin. M:Metrics poroča, da je 38,5 milijona oziroma 8,8 % mobilnih uporabnikov igralo igre, ki so jih prenesli in nato shranili na mobilnik. Številka, ki se nič kaj bistveno ne razlikuje od tiste izpred leta dni, ko je 35,3 milijona oziroma 8,7 % uporabnikov igralo preneseno igro.

V mesecu decembru je v ZDA in Veliki Britaniji preneslo igro le 14,4 milijona oziroma 3,3 % mobilnih uporabnikov, kar je celo manj kot v decembru 2006, ko je bila ta številka 14,6 milijona (3,6%). Z 12,7 % uporabnikov je Španija na prvem mestu po številu uporabnikov, ki so že prenesli igre, s 5,6 % pa tudi po največjem številu prenosov mobilnih iger. Francija po drugi strani zaostaja na vseh področjih, s 3,5 % igralcev prenesenih iger in samo 1,3 % tistih, ki so mesecu decembru prenesli novo igro.

“Eden izmed največjih izzivov, s katerimi se založniki srečujemo ob vse bolj rastoči priljubljenosti pametnih telefonov, je široka dostopnost zastonjskih ali piratskih vsebin za tovrstne naprave,” je sporočil Seamus McAteer, vodja razvoja in analiz pri družbi M:Metrics.

Pametni telefoni postajajo vse bolj popularni, predvsem s prihodom uporabniku prijaznih zmogljivih naprav, kot so BlackBerry Pearl in Samsung Blackjack, kot tudi večpredstavnostnih naprav, kot je Applov iPhone ali Nokiina serija N. Lastniki pametnih telefonov so bolj pogosti uporabniki mobilnih vsebin, kot lastniki navadnih telefonov in ta uporaba se ne omejuje zgolj na e-pošto ter mobilne spletne iskalnike, ampak tudi na igre in ostalo mobilno zabavo. Na primer v Veliki Britaniji je okoli 17 % lastnikov pametnih telefonov igralo preneseno mobilno igro v zadnji četrtini leta, kar je precej več v primerjavi z 9,8 % lastnikov navadnih telefonov, še poroča M:Metrics.

“Medtem, ko te naprave prispevajo k večji uporabi mobilnih večpredstavnostnih vsebin, je odprtost pametnih platform omogočila internet in prekinila navezanost na stacionarno delovno mesto,” še opaža McAteer. “Da bi uspeli na takšnem trgu, bodo morali založniki iger ustvariti nove načine, ki bi utegnili vključevati tudi naročnine na internetne igralske skupnosti, oglasno trženje ali subvencioniranje in samo fizično distribucijo.”

fotografije
Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006 Mesečna poraba po različnih storitvah mobilnih tehnologij v mesecu decembru 2007
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki