marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Spremenljiv uspeh industrije mobilnih iger


Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006

07.02.2008
Objavil: Igor Prešeren

Kot poroča M:Metrics se v ZDA in zahodni Evropi število ljudi, ki so v preteklem letu naložili novo igro ni povečalo, kljub temu, da mobilne igre igra več uporabnikov kot kadarkoli prej.

Skoraj tri četrtine od 98,4 milijona ljudi v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji, Veliki Britaniji in ZDA, ki so v decembru mesecu igrali igre na mobilniku, so igrali igre, ki so bile v osnovi že naložene na mobilniku, kar kaže na velik in še ne dosežen potencial prenosljivih vsebin. M:Metrics poroča, da je 38,5 milijona oziroma 8,8 % mobilnih uporabnikov igralo igre, ki so jih prenesli in nato shranili na mobilnik. Številka, ki se nič kaj bistveno ne razlikuje od tiste izpred leta dni, ko je 35,3 milijona oziroma 8,7 % uporabnikov igralo preneseno igro.

V mesecu decembru je v ZDA in Veliki Britaniji preneslo igro le 14,4 milijona oziroma 3,3 % mobilnih uporabnikov, kar je celo manj kot v decembru 2006, ko je bila ta številka 14,6 milijona (3,6%). Z 12,7 % uporabnikov je Španija na prvem mestu po številu uporabnikov, ki so že prenesli igre, s 5,6 % pa tudi po največjem številu prenosov mobilnih iger. Francija po drugi strani zaostaja na vseh področjih, s 3,5 % igralcev prenesenih iger in samo 1,3 % tistih, ki so mesecu decembru prenesli novo igro.

“Eden izmed največjih izzivov, s katerimi se založniki srečujemo ob vse bolj rastoči priljubljenosti pametnih telefonov, je široka dostopnost zastonjskih ali piratskih vsebin za tovrstne naprave,” je sporočil Seamus McAteer, vodja razvoja in analiz pri družbi M:Metrics.

Pametni telefoni postajajo vse bolj popularni, predvsem s prihodom uporabniku prijaznih zmogljivih naprav, kot so BlackBerry Pearl in Samsung Blackjack, kot tudi večpredstavnostnih naprav, kot je Applov iPhone ali Nokiina serija N. Lastniki pametnih telefonov so bolj pogosti uporabniki mobilnih vsebin, kot lastniki navadnih telefonov in ta uporaba se ne omejuje zgolj na e-pošto ter mobilne spletne iskalnike, ampak tudi na igre in ostalo mobilno zabavo. Na primer v Veliki Britaniji je okoli 17 % lastnikov pametnih telefonov igralo preneseno mobilno igro v zadnji četrtini leta, kar je precej več v primerjavi z 9,8 % lastnikov navadnih telefonov, še poroča M:Metrics.

“Medtem, ko te naprave prispevajo k večji uporabi mobilnih večpredstavnostnih vsebin, je odprtost pametnih platform omogočila internet in prekinila navezanost na stacionarno delovno mesto,” še opaža McAteer. “Da bi uspeli na takšnem trgu, bodo morali založniki iger ustvariti nove načine, ki bi utegnili vključevati tudi naročnine na internetne igralske skupnosti, oglasno trženje ali subvencioniranje in samo fizično distribucijo.”

fotografije
Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006 Mesečna poraba po različnih storitvah mobilnih tehnologij v mesecu decembru 2007
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki