marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Ima tudi Galaxy Note8 težave z baterijo?


03.01.2018
Objavil: Dare Gliha

V zadnjem tednu lanskega leta je prišla na dan novica, da ima kar nekaj uporabnikov Samsungovega mobilnika Note8 težave z njegovim delovanjem, točneje z baterijo. Težava ni tako huda kot pri Note7, se pa mobilnika ne da napolniti, če je le-ta popolnoma izpraznjen.

Po širšem razkritju se je izkazalo, da ima podobne težave tudi nekaj uporabnikov Galaxya S8/S8+, ravno tako je težava prisotna pri tablici Galaxy Tab S3. Samsung je sedaj te težave potrdil, vendar navajajo, da so dobili le nekaj primerov in da težavo podrobneje preiskujejo.

V izjavi so zapisali, da navedbe in težave uporabnikov jemljejo resno, sumijo pa, da je težava prisotna v povezavi z upravljanjem polnjenja. Trenutno več informacij ne morejo podati, saj so dobili le nekaj primerov okvarjenih mobilnikov, da pa se lahko na njih obrnejo vsi uporabniki, ki bi omenjene težave zaznali na svoji napravi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki