marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Ima tudi Galaxy Note8 težave z baterijo?


03.01.2018
Objavil: Dare Gliha

V zadnjem tednu lanskega leta je prišla na dan novica, da ima kar nekaj uporabnikov Samsungovega mobilnika Note8 težave z njegovim delovanjem, točneje z baterijo. Težava ni tako huda kot pri Note7, se pa mobilnika ne da napolniti, če je le-ta popolnoma izpraznjen.

Po širšem razkritju se je izkazalo, da ima podobne težave tudi nekaj uporabnikov Galaxya S8/S8+, ravno tako je težava prisotna pri tablici Galaxy Tab S3. Samsung je sedaj te težave potrdil, vendar navajajo, da so dobili le nekaj primerov in da težavo podrobneje preiskujejo.

V izjavi so zapisali, da navedbe in težave uporabnikov jemljejo resno, sumijo pa, da je težava prisotna v povezavi z upravljanjem polnjenja. Trenutno več informacij ne morejo podati, saj so dobili le nekaj primerov okvarjenih mobilnikov, da pa se lahko na njih obrnejo vsi uporabniki, ki bi omenjene težave zaznali na svoji napravi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki