marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

slikaSamsung začenja beta program za One UI 8
06.06.2025

One UI 8 prihaja, zgodnji dostop pa je zdaj na voljo prek beta programa, ki začenja novo ero programske inteligence s pravim multimodalnim AI-agentom, zasnovanim za različne formate naprav Samsung Galaxy.

slikaSerija HONOR 400: Pametni telefon, ki združuje moč, vzdržljivost in inovacije
04.06.2025

HONOR je predstavil novo serijo pametnih telefonov HONOR 400, ki z izjemno vzdržljivostjo, napredno strojno opremo in umetno inteligenco postavlja nova merila zanesljivosti in zmogljivosti v mobilni industriji. HONOR 400 ni le pametni telefon, temveč partner za vsakodnevne izzive – odporen, zmogljiv in vedno pripravljen.

slikaPrihodki Xiaomija v prvem četrtletju 2025 so dosegli 111,3 milijarde RMB
02.06.2025

Podjetje Xiaomi je objavilo svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za tri mesece, ki so se končali 31. marca 2025 (»rezultati za prvo četrtletje 2025«). Xiaomi je drugo zaporedno četrtletje zabeležil prihodke nad 100 milijard RMB, prilagojeni čisti dobiček pa je prvič presegel 10 milijard RMB.

članki

Raziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav


07.02.2025
Objavil: Dare Gliha

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

Vendar pa se zdi, da je zanimanje za zložljive telefone upadlo, saj so bile pošiljke skoraj 10 % manjše kot v enakem obdobju pred 12 meseci.

V obdobju zadnjega četrtletja leta 2024 se je prvič zgodilo, da so se pošiljke zložljivih naprav zmanjšale, odkar se je ta segment začel spremljati pred devetimi četrtletji. IDC je poudaril, da kljub temu, da so telefoni vse tanjši in lažji, podjetja pa ponujajo večje baterije in manj vidne gube, kupci niso tako navdušeni nad nakupom zložljivega telefona.

Uporabniki so še vedno previdni zaradi visokih cen; tovrstne pametne telefone kupujejo le zanesenjaki. IDC je navedel, da je postalo težje nagovarjati tako specifične potrošnike in da se morajo podjetja bolj potruditi v smislu tehnološkega napredka.

Huaweijevo prevlado na trgu narekuje dejstvo, da ima podjetje najširši portfelj izdelkov, čeprav imajo vsi konkurenti zložljive telefone v dveh najbolj priljubljenih oblikah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki