marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Huawei po polovici leta zabeležil 23,2-odstotno rast prihodkov


07.08.2019
Objavil: Dare Gliha

V prvem polletju letošnjega leta (H1 2019) je Huawei ustvaril prihodke v višini 401,3 milijarde juanov (približno 52,576 milijarde evrov), kar je 23,2 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

Liang Hua, predsednik družbe Huawei, je ob tej priložnosti dejal, da operacije potekajo nemoteno ter da je družba zdrava kot doslej. Huawei je v prvi polovici leta posloval stabilno, kar je posledica učinkovitega upravljanja in odličnih rezultatov v vseh finančnih kazalnikih.

V poslovnem segmentu opreme za operaterje je prihodek v omenjenem obdobju dosegel 146,5 milijarde juanov (približno 19,098 milijarde evrov) ob rasti proizvodnje opreme za mobilna in optična omrežja, komunikacijskih naprav ter opreme IT. Do danes je Huawei sklenil 50 komercialnih pogodb za gradnjo mobilnih omrežij pete generacije (5G) ter operaterjem po vsem svetu dostavil več kot 150 tisoč baznih postaj.

Prihodek v segmentu naprav in opreme za velika podjetja je v prvi polovici leta znašal 31,6 milijarde juanov (približno 4,119 milijarde evrov). Huawei še naprej širi ponudbo opreme IKT na več področjih, vključno z informacijskimi oblaki, podatkovnimi centri, umetno inteligenco, velikimi lokalnimi omrežji in internetom stvari. Še naprej je zaupanja vreden dobavitelj opreme javnim ustanovam in podjetjem iz komercialnih področij, kot so finance, logistika, energetika in avtomobilistična industrija.

Odlične rezultate je Huawei zabeležil tudi na segmentu naprav za potrošnike, kjer je prihodek znašal 220,8 milijarde juanov (približno 28,784 milijarde evrov). Družba je v prvem polletju v roke uporabnikov dostavila 118 milijonov naprav, med katere so vštete tudi Honorjeve, kar predstavlja 24-odstotno medletno rast. Poleg tega pa je Huawei zabeležil tudi rast prodaje tabličnih in osebnih računalnikov ter nosljivih naprav, začenja pa tudi širiti ekosistem naprav, da bi uporabnikom na vseh področjih zagotovil brezhibno uporabniško izkušnjo. Za Huaweiev ekosistem razvija že več kot 800 tisoč registriranih razvijalcev, v njem pa je 500 milijonov uporabnikov iz vsega sveta.

»Meseca maja smo zabeležili hitro rast prihodkov«, je dejal Liang. »Zaradi dobrih temeljev, ki smo jih postavili v prvi polovici leta, je bila rast opazna tudi potem, ko smo bili uvrščeni na ameriški črni seznam podjetji. To ne pomeni, da pred nami ni težav. So, vendar bodo imele le kratkoročni vpliv.«

Liang je še dodal: »Trdno ostajamo na načrtovani poti in bomo še naprej vlagali, kot je bilo načrtovano. Vključno z načrtovanimi 120 milijardami juanov (približno 15,64 milijarde evrov) v tem letu za raziskave in razvoj. Preživeli bomo vse izzive in prepričani smo, da bo Huawei dosegal še višje stopnje rasti, ko bo najhuje za nami.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki