marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaŠtevilo uporabnikov sistema HarmonyOS preseglo 100 milijonov
22.09.2021

Sredi septembra je Huawei na posebnem dogodku predstavil več novih izdelkov, sočasno pa je podjetje objavilo, da je število uporabnikov, ki je svoje naprave nadgradilo na operacijski sistem HarmonyOS 2, preseglo mejo 100 milijonov.

slikaXiaomi predstavil pametna očala
20.09.2021

Xiaomi je predstavil pametna očala Xiaomi, ki združujejo slikovni sistem in senzorje v običajno obliko očal prek tehnologije MicroLED, to pa omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo. S pametnimi očali lahko berete sporočila in opomnike, opravljate klice, krmarite, fotografirate ter prevajate besedilo tik pred vašimi očmi.

slikaSe v EU pripravlja obvezna sedemletna nadgradnja mobilnikov?
17.09.2021

Nemška vlada v EU lobira, da ta od proizvajalcev pametnih telefonov zahteva, da za vse svoje telefone zagotovijo vsaj sedem let varnostnih posodobitev, za isto obdobje pa tudi nadomestne dele. Novico o tem je prvi objaviia nemška tehnološka spletna stran Heise Online.

slikaMediatek vodilni proizvajalec čipov v drugem četrtletju 2021
15.09.2021

Counterpoint Research je objavil četrtletno analizo trga čipov za pametne telefone (SoC), Mediatek pa je v tem časovnem obdobju izšel kot velik zmagovalec. Podjetje je prodalo 43 odstotkov vseh naborov čipov na trgu, kar je več kot drugo uvrščeni Qualcomm in tretji Apple skupaj.

slikaApple je rešil produkcijske težave novih ur Watch Series 7
13.09.2021

Mark Gurman iz Bloomberga je pred kratkim zapisal, da naj bi nova generacija Applove ure Watch 7 imela zamudo, saj so nastale težave s proizvodnjo. Da pa zamuda ne bo tako velika meni analitik Ming-Chi Kuo, ki je dobil informacije, da so pri podjetju proizvodnje težave rešili.

članki

Huawei z vodilnim položajem na trgu nosljivih naprav


08.04.2021
Objavil: Dare Gliha

Z razcvetom trga nosljivih naprav si podjetje Huawei nenehno prizadeva zagotoviti dober tržni položaj, v letu 2020 pa je doseglo pomemben mejnik. Poleg najvišje 50,7-odstotne rasti prodaje nosljivih izdelkov na trgu, je podjetje z odprtjem laboratorija Huawei Health Lab nadalje investiralo v raziskave in razvoj.

Intuitivne rešitve so v kombinaciji s kakovostjo najvišjega razreda Huaweievih nosljivih izdelkov privedle do vse večjega zanimanja potrošnikov in do številnih priznanj s strani medijev.

Huawei nadaljuje svojo dolgoročno strategijo, ki temelji na konstantnih investicijah v tehnološke inovacije in raziskave. Samo v letu 2019 je družba v raziskave in razvoj vložila 15,3 % prihodkov – ali 131,7 milijarde juanov oziroma 17 milijard evrov – in v zadnjem desetletju skupno več kot 600 milijard juanov oziroma 77,5 milijarde evrov. Huawei, ki je usmerjen v inovacije, ima po celem svetu več kot 96.000 zaposlenih, 14 raziskovalnih centrov in 36 skupnih inovacijskih centrov, ki se osredotočajo na raziskave in razvoj.

Do nedavnega so nosljive naprave veljale za nišne tehnološke pripomočke, danes pa so postale nepogrešljiv del vsakdana. Podatki kažejo na veliko rast industrije v času pandemije, ko se je povečala uporaba elektronskih naprav, fizična aktivnost pa se je začela izvajati v lastni režiji. S povečanimi naložbami v inovacije in infrastrukturo Huawei sledi temu trendu. V preteklem letu se je Huawei s svojimi vrhunskimi napravami izkazal za vodilnega v rasti prodaji, prav tako pa je s strani nekaterih največjih medijev prejel številna priznanja v kategoriji nosljivih naprav.

Vodilni v rasti prodaje na medletni ravni

Preteklo leto je bilo izjemno uspešno z vidika prodaje nosljivih naprav, saj te pridobivajo vedno več zanimanja potrošnikov. Po ugotovitvah najnovejšega četrtletnega poročila IDC World Wearable Device Tracker, je bil Huawei, ki trenutno zaseda 3. mesto na svetovni lestvici, v letu 2020 najbolj dinamično razvijajoče se podjetje na trgu. S 50,7-odstotno rastjo in 43,5 milijoni prodanih nosljivih naprav je imel Huawei vodilno vlogo na področju rasti prodaje.

Prizadevanja podjetja se odražajo tudi v najnovejših podatkih o tržnem deležu v letu 2020.

»Podatki o tržnem deležu v zadnjem četrtletju lanskega leta potrjujejo, da delamo dobro. V Sloveniji smo ena od vodilnih znamk na področju nosljivih naprav, kar nam daje velik optimizem za prihodnost. Na rezultate smo zelo ponosni in s prodajo zelo zadovoljni. Naše nosljive naprave, kot je pametna ura Huawei Watch GT 2 Pro, so s svojo kakovostjo, naprednimi funkcijami, vzdržljivostjo in nenazadnje dizajnom, prepričale ne le slovenske, ampak uporabnike po celem svetu,« je izpostavil Matjaž Kermelj, direktor Huawei Slovenija.

K nosljivim inovacijam

Nov laboratorij Huawei Health Lab je dom novih idej in izjemnih nosljivih naprav. Gre za največji znanstveni laboratorij za zdravje in šport, ki ga upravlja Huawei, in združuje dve področji: poskusno območje za preizkušanje zanesljivosti vseh pametnih nosljivih izdelkov in profesionalno zdravstveno analizo ter eksperimentalno območje, opremljeno z več kot 20 vrstami opreme za profesionalne raziskave in razvoj.
Kar zadeva preizkušanje zanesljivosti strojne opreme, so Huaweieve pametne nosljive naprave ocenjeni na podlagi 25 različnih preskusov vzdržljivosti. Le tisti izdelki, ki preživijo ta zahteven testni poligon, pa dobijo zeleno luč za lansiranje na trg.

Priznanja s strani medijev

Ko pogledamo, kaj napredne raziskave pomenijo v praksi, se je nedvomno vredno ozreti za serijo pametnih ur Huawei Watch. V zadnjih mesecih so Huaweieve nosljive naprave dobile številna medijska priznanja s stališča dizajna, programske opreme za vadbo in tehnologije za sledenje telesnim funkcijam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki