marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrvi korak h kvantno varni prihodnosti s Samsung Knox
10.02.2025

Samsung razvija novo obliko napredne mobilne varnosti, ki je bila premierno predstavljena s serijo Galaxy S25. Tehnologija, znana kot postkvantna kriptografija (PQC), uporablja napredne algoritme za zaščito pred morebitnimi tveganji, ki jih kvantno računalništvo predstavlja za tradicionalne metode šifriranja.

slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

slikaHONOR Magic7 Pro se v Evropi prodaja bolje kot predhodnik
03.02.2025

S predstavitvijo HONOR-jeve najnovejše naprave HONOR Magic7 Pro je prodaja po vsej Evropi strmo rasla, saj se je v prvih 48 urah od lansiranja prodalo kar 76 odstotkov več naprav kot pri predhodnem modelu HONOR Magic6 Pro. Poleg tega so podatki HONOR-ja pokazali, da je v 24 urah prodaja narasla za 31 odstotkov.

članki

Huawei z vodilnim položajem na trgu nosljivih naprav


08.04.2021
Objavil: Dare Gliha

Z razcvetom trga nosljivih naprav si podjetje Huawei nenehno prizadeva zagotoviti dober tržni položaj, v letu 2020 pa je doseglo pomemben mejnik. Poleg najvišje 50,7-odstotne rasti prodaje nosljivih izdelkov na trgu, je podjetje z odprtjem laboratorija Huawei Health Lab nadalje investiralo v raziskave in razvoj.

Intuitivne rešitve so v kombinaciji s kakovostjo najvišjega razreda Huaweievih nosljivih izdelkov privedle do vse večjega zanimanja potrošnikov in do številnih priznanj s strani medijev.

Huawei nadaljuje svojo dolgoročno strategijo, ki temelji na konstantnih investicijah v tehnološke inovacije in raziskave. Samo v letu 2019 je družba v raziskave in razvoj vložila 15,3 % prihodkov – ali 131,7 milijarde juanov oziroma 17 milijard evrov – in v zadnjem desetletju skupno več kot 600 milijard juanov oziroma 77,5 milijarde evrov. Huawei, ki je usmerjen v inovacije, ima po celem svetu več kot 96.000 zaposlenih, 14 raziskovalnih centrov in 36 skupnih inovacijskih centrov, ki se osredotočajo na raziskave in razvoj.

Do nedavnega so nosljive naprave veljale za nišne tehnološke pripomočke, danes pa so postale nepogrešljiv del vsakdana. Podatki kažejo na veliko rast industrije v času pandemije, ko se je povečala uporaba elektronskih naprav, fizična aktivnost pa se je začela izvajati v lastni režiji. S povečanimi naložbami v inovacije in infrastrukturo Huawei sledi temu trendu. V preteklem letu se je Huawei s svojimi vrhunskimi napravami izkazal za vodilnega v rasti prodaji, prav tako pa je s strani nekaterih največjih medijev prejel številna priznanja v kategoriji nosljivih naprav.

Vodilni v rasti prodaje na medletni ravni

Preteklo leto je bilo izjemno uspešno z vidika prodaje nosljivih naprav, saj te pridobivajo vedno več zanimanja potrošnikov. Po ugotovitvah najnovejšega četrtletnega poročila IDC World Wearable Device Tracker, je bil Huawei, ki trenutno zaseda 3. mesto na svetovni lestvici, v letu 2020 najbolj dinamično razvijajoče se podjetje na trgu. S 50,7-odstotno rastjo in 43,5 milijoni prodanih nosljivih naprav je imel Huawei vodilno vlogo na področju rasti prodaje.

Prizadevanja podjetja se odražajo tudi v najnovejših podatkih o tržnem deležu v letu 2020.

»Podatki o tržnem deležu v zadnjem četrtletju lanskega leta potrjujejo, da delamo dobro. V Sloveniji smo ena od vodilnih znamk na področju nosljivih naprav, kar nam daje velik optimizem za prihodnost. Na rezultate smo zelo ponosni in s prodajo zelo zadovoljni. Naše nosljive naprave, kot je pametna ura Huawei Watch GT 2 Pro, so s svojo kakovostjo, naprednimi funkcijami, vzdržljivostjo in nenazadnje dizajnom, prepričale ne le slovenske, ampak uporabnike po celem svetu,« je izpostavil Matjaž Kermelj, direktor Huawei Slovenija.

K nosljivim inovacijam

Nov laboratorij Huawei Health Lab je dom novih idej in izjemnih nosljivih naprav. Gre za največji znanstveni laboratorij za zdravje in šport, ki ga upravlja Huawei, in združuje dve področji: poskusno območje za preizkušanje zanesljivosti vseh pametnih nosljivih izdelkov in profesionalno zdravstveno analizo ter eksperimentalno območje, opremljeno z več kot 20 vrstami opreme za profesionalne raziskave in razvoj.
Kar zadeva preizkušanje zanesljivosti strojne opreme, so Huaweieve pametne nosljive naprave ocenjeni na podlagi 25 različnih preskusov vzdržljivosti. Le tisti izdelki, ki preživijo ta zahteven testni poligon, pa dobijo zeleno luč za lansiranje na trg.

Priznanja s strani medijev

Ko pogledamo, kaj napredne raziskave pomenijo v praksi, se je nedvomno vredno ozreti za serijo pametnih ur Huawei Watch. V zadnjih mesecih so Huaweieve nosljive naprave dobile številna medijska priznanja s stališča dizajna, programske opreme za vadbo in tehnologije za sledenje telesnim funkcijam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki