marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Huawei v središču Bruslja odpira Center doživetja


20.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Huawei Consumer Business Group (BG) je napovedal odprtje Centra doživetja v Bruslju. Center doživetja se nahaja na ulici Vlaanderenstraat v trendovskem okrožju Dansaert in je prvi tovrstni, ki ga je Huawei odprl v Evropi.

“Ponosni smo, da je za odprtje prvega Centra doživetja v Evropi Huawei izbral Bruselj. Bruselj je najbolj kozmopolitsko mesto v Evropi, tako da smo prepričani, da ne bo privlačil le belgijskih potrošnikov, temveč tudi evropske, ki se nahajajo v Bruslju," pravi Hudson Liu, področni vodja Huawei v Belgiji.

“Odprtje v Bruslju je dokaz, da Huawei zaupa v rast blagovne znamke v Belgiji. V Belgiji smo zrasli v tretjega največjega igralca na trgu. Pomembno je, da vlagamo v izkušnjo znamke, da bi dosegli naše ambicije za prihodnost. Naš glavni cilj z odprtjem Centra doživetja je okrepitev odnosov s potrošniki, zaradi česar vsebuje tudi servisni center,” razlaga Dirk Pauwels, direktor Huawei Consumer Business Group v Belgiji.

Huawei močno poudarja izkušnjo blagovne znamke. V Experience Centru lahko potrošniki preizkusijo in doživijo celotno ponudbo pametnih telefonov, tabličnih računalnikov in nosljivih digitalnih naprav. Huawei Experience Center bo ponujal tudi široko paleto dodatkov in bo deloval kot servisni center. Ponujene storitve bodo enake kot na VIP servisih na drugih prodajnih mestih. VIP servis vključuje triletno garancijo za vse naprave, popravilo in vračilo v treh dnevih ter brezplačno prevzetje in vračilo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki