marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Huawei v središču Bruslja odpira Center doživetja


20.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Huawei Consumer Business Group (BG) je napovedal odprtje Centra doživetja v Bruslju. Center doživetja se nahaja na ulici Vlaanderenstraat v trendovskem okrožju Dansaert in je prvi tovrstni, ki ga je Huawei odprl v Evropi.

“Ponosni smo, da je za odprtje prvega Centra doživetja v Evropi Huawei izbral Bruselj. Bruselj je najbolj kozmopolitsko mesto v Evropi, tako da smo prepričani, da ne bo privlačil le belgijskih potrošnikov, temveč tudi evropske, ki se nahajajo v Bruslju," pravi Hudson Liu, področni vodja Huawei v Belgiji.

“Odprtje v Bruslju je dokaz, da Huawei zaupa v rast blagovne znamke v Belgiji. V Belgiji smo zrasli v tretjega največjega igralca na trgu. Pomembno je, da vlagamo v izkušnjo znamke, da bi dosegli naše ambicije za prihodnost. Naš glavni cilj z odprtjem Centra doživetja je okrepitev odnosov s potrošniki, zaradi česar vsebuje tudi servisni center,” razlaga Dirk Pauwels, direktor Huawei Consumer Business Group v Belgiji.

Huawei močno poudarja izkušnjo blagovne znamke. V Experience Centru lahko potrošniki preizkusijo in doživijo celotno ponudbo pametnih telefonov, tabličnih računalnikov in nosljivih digitalnih naprav. Huawei Experience Center bo ponujal tudi široko paleto dodatkov in bo deloval kot servisni center. Ponujene storitve bodo enake kot na VIP servisih na drugih prodajnih mestih. VIP servis vključuje triletno garancijo za vse naprave, popravilo in vračilo v treh dnevih ter brezplačno prevzetje in vračilo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki