marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Huawei v središču Bruslja odpira Center doživetja


20.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Huawei Consumer Business Group (BG) je napovedal odprtje Centra doživetja v Bruslju. Center doživetja se nahaja na ulici Vlaanderenstraat v trendovskem okrožju Dansaert in je prvi tovrstni, ki ga je Huawei odprl v Evropi.

“Ponosni smo, da je za odprtje prvega Centra doživetja v Evropi Huawei izbral Bruselj. Bruselj je najbolj kozmopolitsko mesto v Evropi, tako da smo prepričani, da ne bo privlačil le belgijskih potrošnikov, temveč tudi evropske, ki se nahajajo v Bruslju," pravi Hudson Liu, področni vodja Huawei v Belgiji.

“Odprtje v Bruslju je dokaz, da Huawei zaupa v rast blagovne znamke v Belgiji. V Belgiji smo zrasli v tretjega največjega igralca na trgu. Pomembno je, da vlagamo v izkušnjo znamke, da bi dosegli naše ambicije za prihodnost. Naš glavni cilj z odprtjem Centra doživetja je okrepitev odnosov s potrošniki, zaradi česar vsebuje tudi servisni center,” razlaga Dirk Pauwels, direktor Huawei Consumer Business Group v Belgiji.

Huawei močno poudarja izkušnjo blagovne znamke. V Experience Centru lahko potrošniki preizkusijo in doživijo celotno ponudbo pametnih telefonov, tabličnih računalnikov in nosljivih digitalnih naprav. Huawei Experience Center bo ponujal tudi široko paleto dodatkov in bo deloval kot servisni center. Ponujene storitve bodo enake kot na VIP servisih na drugih prodajnih mestih. VIP servis vključuje triletno garancijo za vse naprave, popravilo in vračilo v treh dnevih ter brezplačno prevzetje in vračilo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki