marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Huawei v središču Bruslja odpira Center doživetja


20.11.2015
Objavil: Dare Gliha

Huawei Consumer Business Group (BG) je napovedal odprtje Centra doživetja v Bruslju. Center doživetja se nahaja na ulici Vlaanderenstraat v trendovskem okrožju Dansaert in je prvi tovrstni, ki ga je Huawei odprl v Evropi.

“Ponosni smo, da je za odprtje prvega Centra doživetja v Evropi Huawei izbral Bruselj. Bruselj je najbolj kozmopolitsko mesto v Evropi, tako da smo prepričani, da ne bo privlačil le belgijskih potrošnikov, temveč tudi evropske, ki se nahajajo v Bruslju," pravi Hudson Liu, področni vodja Huawei v Belgiji.

“Odprtje v Bruslju je dokaz, da Huawei zaupa v rast blagovne znamke v Belgiji. V Belgiji smo zrasli v tretjega največjega igralca na trgu. Pomembno je, da vlagamo v izkušnjo znamke, da bi dosegli naše ambicije za prihodnost. Naš glavni cilj z odprtjem Centra doživetja je okrepitev odnosov s potrošniki, zaradi česar vsebuje tudi servisni center,” razlaga Dirk Pauwels, direktor Huawei Consumer Business Group v Belgiji.

Huawei močno poudarja izkušnjo blagovne znamke. V Experience Centru lahko potrošniki preizkusijo in doživijo celotno ponudbo pametnih telefonov, tabličnih računalnikov in nosljivih digitalnih naprav. Huawei Experience Center bo ponujal tudi široko paleto dodatkov in bo deloval kot servisni center. Ponujene storitve bodo enake kot na VIP servisih na drugih prodajnih mestih. VIP servis vključuje triletno garancijo za vse naprave, popravilo in vračilo v treh dnevih ter brezplačno prevzetje in vračilo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki