marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Za nove dimenzije estetike s partnerstvom z blagovno znamko Ricostru


17.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei verjame, da je dizajn eden ključnih elementov v tehnologiji. S tem namenom je povezal modo in tehnologijo z zanimivim partnerstvom z modno blagovno znamko Ricostru. Partnerstvo prinaša novo estetiko v tehnološko oblikovanje prihajajočih telefonov in dodatkov zanje. Z združitvijo Huaweijeve napredne tehnologije in Ricinega futurističnega oblikovanja bo Huawei povzdignil izgled in uporabnost svojih telefonov.

Rico Manchit Au, vzhajajoča zvezda modnega sveta, si je prislužila svoje mesto in podporo mednarodne modne industrije z vključitvijo v prestižen izbor “Vogue Talent Corner” leta 2012 in s predstavitvijo kolekcije za pomlad/poletje 2017 na milanskem tednu mode. Blagovna znamka Ricostru združuje vizualno estetiko z ostrimi linijami, inovativnim izdelovanjem in visoko-tehnološkimi tkaninami, ki prinašajo futurističen duh prepletanja narave, časa in prostora. Kreativni pristopi blagovne znamke se prenašajo v udobne in čiste dizajne.

Kot tretji največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov je Huawei CBG v letu 2016 doživel neverjetne uspehe. Na prestižni Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk je dosegel 72. mesto, s prodajo telefonov Huawei P9 in Huawei P9 Plus pa je presegel številko 10 milijonov.

Partnerstvo z Ricostru bo nadgradilo Huaweijeve pretekle dosežke s presenetljivo estetiko in unikatno uporabniško izkušnjo. Glory Cheung, direktorica Huaweijevega marketinga je povedala: »Resnično se veselimo sodelovanja z Rico, ki v svet dodatkov za pametne telefone prinaša nove estetske koncepte. Huawei verjame, da lahko tehnologija zaživi z umetnostjo in uporabnikom omogoči izražanje svoje identitete. Huawei bo še naprej ponujal produkte, ki bodo na trgu izstopali – tokrat z dizajnom in vizijo Ricostru.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki