marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Za nove dimenzije estetike s partnerstvom z blagovno znamko Ricostru


17.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei verjame, da je dizajn eden ključnih elementov v tehnologiji. S tem namenom je povezal modo in tehnologijo z zanimivim partnerstvom z modno blagovno znamko Ricostru. Partnerstvo prinaša novo estetiko v tehnološko oblikovanje prihajajočih telefonov in dodatkov zanje. Z združitvijo Huaweijeve napredne tehnologije in Ricinega futurističnega oblikovanja bo Huawei povzdignil izgled in uporabnost svojih telefonov.

Rico Manchit Au, vzhajajoča zvezda modnega sveta, si je prislužila svoje mesto in podporo mednarodne modne industrije z vključitvijo v prestižen izbor “Vogue Talent Corner” leta 2012 in s predstavitvijo kolekcije za pomlad/poletje 2017 na milanskem tednu mode. Blagovna znamka Ricostru združuje vizualno estetiko z ostrimi linijami, inovativnim izdelovanjem in visoko-tehnološkimi tkaninami, ki prinašajo futurističen duh prepletanja narave, časa in prostora. Kreativni pristopi blagovne znamke se prenašajo v udobne in čiste dizajne.

Kot tretji največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov je Huawei CBG v letu 2016 doživel neverjetne uspehe. Na prestižni Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk je dosegel 72. mesto, s prodajo telefonov Huawei P9 in Huawei P9 Plus pa je presegel številko 10 milijonov.

Partnerstvo z Ricostru bo nadgradilo Huaweijeve pretekle dosežke s presenetljivo estetiko in unikatno uporabniško izkušnjo. Glory Cheung, direktorica Huaweijevega marketinga je povedala: »Resnično se veselimo sodelovanja z Rico, ki v svet dodatkov za pametne telefone prinaša nove estetske koncepte. Huawei verjame, da lahko tehnologija zaživi z umetnostjo in uporabnikom omogoči izražanje svoje identitete. Huawei bo še naprej ponujal produkte, ki bodo na trgu izstopali – tokrat z dizajnom in vizijo Ricostru.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki