marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Huawei v letu 2015 pridelal 60 milijard ameriških dolarjev prihodka


06.04.2016
Objavil: Dare Gliha

Huawei je objavil finančne rezultate za leto 2015, ki nakazujejo, da so vse podružnice Carrier, Enterprise in Consumer Business Group dosegle močno konstantno letno rast. Vse tri podružnice so ustvarile 60.8 milijard letnega dobička, tekom let poslovanja pa se je dobiček povečal za 37%. Neto dobiček je znašal 5.7 milijard ameriških dolarjev, tekom let se je povišal za 33%.

Guo Ping, namestnik predsednika in generalnega direktorja podjetja Huawei, je dejal: ''Huawei delno dolguje dolgoročno rast sami velikosti IKT trga, ki je gonilna sila svetovne digitalne ekonomije. Vendar pa je rast Huaweija hkrati neposreden rezultat strateškega poslovanja in obsežnih investicij v našo glavno dejavnost. V naslednjih treh ali petih letih se bomo osredotočili na povečanje povezanosti, omogočili razvoj vertikalne industrije in redefinirali omrežne zmožnosti. Z odprtim in skupinskim pristopom ter zavezanostjo skupnemu uspehu bomo tesno sodelovali z našimi strankami in partnerji ter tako povečali možnosti za razvoj industrije. Skupaj bomo ustvarili bolje povezan svet.''

V letu 2015 so Huaweijeve tri poslovne podružnice doživele visoko rast:

Carrier Business Group je proizvedla 35.8 miljard ameriških dolarjev letnega dobička, ki je od začetka poslovanja podružnice zrasel za 21%. Velik del rasti lahko pripišemo razširjeni vpeljavi 4G omrežij.

Letni dobiček Enterprise BG znaša 4.3 miljarde ameriških dolarjev, in vseletna rast znaša kar 44%. Huaweijevo sodelovanje s podjetji je doživelo hitro rast v sektorjih javne varnosti, financah, transporta in energije.

Vrhunec uspešnosti poslovanja pa je letni dobiček podružnice Consumer Business Group, ki znaša kar 19.9 miljard ameriških dolarjev, kar je 73% povečanje v vseh letih delovanja. Ta rast je neposreden rezultat večje zahteve po visoko kvalitetnih izdelkih, ki zagotavljajo premium uporabniško izkušnjo in hkrati odsev Huaweijevega vedno večjega vpliva kot blagovne znamke.

V zadnjih dvajsetih letih je Huawei ostal osredotočen na IKT infrastrukturo in je vztrajno vlagal v raziskave in razvoj. Samo v letu 2015 je investiral 15% letnega dobička, kar je 9.2 milijarde ameriških dolarjev, v raziskave in razvoj. Huaweijev skupni vložek v raziskave in razvoj v zadnjih desetih letih pa presega 37 milijard ameriških dolarjev.

Sabrina Meng, glavna finančna direktorica Huaweija je dejala: ''Leto 2015 smo zaključili v močnem finančnem položaju, s stabilnim pritokom financ iz poslovnih dejavnosti, večjo finančno razpoložljivostjo in učinkovitim obvladovanjem tveganj. V letu 2016 bomo obdržali fokus na cevni strategiji in bomo ostali osredotočeni na potrošnike v vseh dejavnostih. Nadaljevali bomo s projekti transformacije vodenja, tako se bomo lahko bolje pripravili na izzive prihodnosti in nadaljevali s povečevanjem učinkovitosti naših operacij, da si bomo zagotovili trajnostno rast.

Huaweijevo letno poročilo za 2015 je osnovano na finančnih izjavah, ki so bile neodvisno revidirane s strani mednarodnega računovodskega podjetja KPMG.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki