marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Huawei tretja najbolj dragocena blagovna znamka na področju elektronike in naprav


04.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance vsako leto oceni pet tisoč podjetji iz 29 industrijskih sektorjev in 36 držav sveta. V marca objavljenem poročilu Brand Finance Electronics & Appliances 50 2022, ki je namenjeno ocenjevanju izdelovalcev elektronike, se je podjetje Huawei v kategoriji najvrednejših in najmočnejših blagovnih znamk uvrstilo na tretje mesto.

Huawei z izrednim dosežkom ohranja vodilni položaj med izdelovalci elektronskih naprav s kar 29-odstotno rastjo vrednosti blagovne znamke, ki so jo analitiki podjetja Brand Finance ocenili na 71,2 milijarde dolarjev. To po spremenjenih tržnih razmerah in motnjah v nabavni verigi zaradi pandemije koronavirusa kaže na postopno okrevanje vodilnih podjetij in višje donose kljub omejitvam v ponudbi.

Podjetje Huawei je ravno tako zabeležilo visoko uvrstitev v kategoriji najmočnejših blagovnih znamk elektronike in naprav z rezultatom 82 od 100 in oceno znamke AAA-. Analitiki podjetja Brand Finance so pri tem poudarili, da se je podjetje na sankcije nekaterih zahodnih vlad, ki so prizadele diviziji infrastrukture in potrošniške elektronike, odzvalo z okrepljenimi naložbami v domača tehnološka podjetja in v razvojne dejavnosti. Huawei je obenem zabeležil rast na segmentu opreme za mobilna omrežja po zaslugi uvajanja pete generacije (5G) na Kitajskem, v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Poleg tega podjetje krepi temelje svoje dejavnosti z vlaganji v razvoj operacijskih sistemov, kot sta HarmonyOS in EulerOS, da bi potrošnikom zagotovilo popolnejšo izkušnjo uporabe in tudi na ta način okrepilo svojo blagovno znamko.

Huawei je objavil tudi svoje letno poročilo za leto 2021, ki razkriva, da je podjetje v preteklem letu ohranilo solidno poslovanje. Glede na poročilo je Huawei leta 2021 zabeležil 636,8 milijarde juanov (90,2 milijarde evrov) prihodkov in 113,7 milijarde juanov (16,12 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 75,9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Izdatki podjetja so na področju raziskav in razvoja leta 2021 dosegli 142,7 milijarde juanov (20,23 milijarde evrov), kar predstavlja 22,4 odstotkov celotnih prihodkov, s čimer so skupni izdatki za raziskave in razvoj v zadnjih 10 letih dosegli več kot 845 milijard juanov (119,77 milijarde evrov).

Podjetje namerava tudi v prihodnje nenehno povečevati naložbe v raziskave in razvoj. Huaweiev del za potrošniško elektroniko se je osredotočil na želje in potrebe uporabnikov ter v sklopu strategije za brezhibno z umetno inteligenco podkrepljeno življenje nadalje gradil globalni ekosistem za pametno in povezano obdobje.

Ta del podjetja je leta 2021 ustvaril 243,4 milijarde juanov (34,5 milijarde evrov) prihodkov in še naprej beleži stalno rast prodaje pametnih nosljivih naprav, pametnih zaslonov, brezžičnih stereo slušalk in mobilnih storitev Huawei (HMS). Segmenta pametnih nosljivih naprav in pametnih zaslonov sta na primer dosegla 30-odstotno medletno rast. HarmonyOS je bil od leta 2021 uporabljen v več kot 220 milijonih naprav Huawei, s čimer je postal najhitreje rastoči operacijski sistem za mobilne naprave na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki