marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

članki

Huawei tretja najbolj dragocena blagovna znamka na področju elektronike in naprav


04.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance vsako leto oceni pet tisoč podjetji iz 29 industrijskih sektorjev in 36 držav sveta. V marca objavljenem poročilu Brand Finance Electronics & Appliances 50 2022, ki je namenjeno ocenjevanju izdelovalcev elektronike, se je podjetje Huawei v kategoriji najvrednejših in najmočnejših blagovnih znamk uvrstilo na tretje mesto.

Huawei z izrednim dosežkom ohranja vodilni položaj med izdelovalci elektronskih naprav s kar 29-odstotno rastjo vrednosti blagovne znamke, ki so jo analitiki podjetja Brand Finance ocenili na 71,2 milijarde dolarjev. To po spremenjenih tržnih razmerah in motnjah v nabavni verigi zaradi pandemije koronavirusa kaže na postopno okrevanje vodilnih podjetij in višje donose kljub omejitvam v ponudbi.

Podjetje Huawei je ravno tako zabeležilo visoko uvrstitev v kategoriji najmočnejših blagovnih znamk elektronike in naprav z rezultatom 82 od 100 in oceno znamke AAA-. Analitiki podjetja Brand Finance so pri tem poudarili, da se je podjetje na sankcije nekaterih zahodnih vlad, ki so prizadele diviziji infrastrukture in potrošniške elektronike, odzvalo z okrepljenimi naložbami v domača tehnološka podjetja in v razvojne dejavnosti. Huawei je obenem zabeležil rast na segmentu opreme za mobilna omrežja po zaslugi uvajanja pete generacije (5G) na Kitajskem, v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Poleg tega podjetje krepi temelje svoje dejavnosti z vlaganji v razvoj operacijskih sistemov, kot sta HarmonyOS in EulerOS, da bi potrošnikom zagotovilo popolnejšo izkušnjo uporabe in tudi na ta način okrepilo svojo blagovno znamko.

Huawei je objavil tudi svoje letno poročilo za leto 2021, ki razkriva, da je podjetje v preteklem letu ohranilo solidno poslovanje. Glede na poročilo je Huawei leta 2021 zabeležil 636,8 milijarde juanov (90,2 milijarde evrov) prihodkov in 113,7 milijarde juanov (16,12 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 75,9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Izdatki podjetja so na področju raziskav in razvoja leta 2021 dosegli 142,7 milijarde juanov (20,23 milijarde evrov), kar predstavlja 22,4 odstotkov celotnih prihodkov, s čimer so skupni izdatki za raziskave in razvoj v zadnjih 10 letih dosegli več kot 845 milijard juanov (119,77 milijarde evrov).

Podjetje namerava tudi v prihodnje nenehno povečevati naložbe v raziskave in razvoj. Huaweiev del za potrošniško elektroniko se je osredotočil na želje in potrebe uporabnikov ter v sklopu strategije za brezhibno z umetno inteligenco podkrepljeno življenje nadalje gradil globalni ekosistem za pametno in povezano obdobje.

Ta del podjetja je leta 2021 ustvaril 243,4 milijarde juanov (34,5 milijarde evrov) prihodkov in še naprej beleži stalno rast prodaje pametnih nosljivih naprav, pametnih zaslonov, brezžičnih stereo slušalk in mobilnih storitev Huawei (HMS). Segmenta pametnih nosljivih naprav in pametnih zaslonov sta na primer dosegla 30-odstotno medletno rast. HarmonyOS je bil od leta 2021 uporabljen v več kot 220 milijonih naprav Huawei, s čimer je postal najhitreje rastoči operacijski sistem za mobilne naprave na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki