marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

slikaApple sklenil poravnavo v aferi "batterygate"
25.11.2020

Apple je poskušal prikrito odpraviti težavo z baterijo na telefonih iPhone izdanih med letoma 2014 in 2016 tako, da jih je upočasnil. Ta poteza je bila hitro odkrita, vse skupaj pa je privedlo celo do skupinske tožbe.

slikaPričela se je Microsoftova NT konferenca, letos v virtualni obliki NT Remote
24.11.2020

Z uvodnim nagovorom Microsoftovega predsednika Brada Smitha se je danes začel osrednji del konference NT Remote, največjega virtualnega poslovno-tehnološkega dogodka v Sloveniji.

slikaSamsung Galaxy Z Fold3 s podzaslonsko kamero?
23.11.2020

Po spletu se zadnji mesec pojavljajo govorice, da naj bi Samsung pri novi generacijo prepogljivega mobilnika Galaxy Z Fold3 prvič uporabil podzaslonsko kamero. Sedaj je te govorice podkrepil ETNews, ki še navaja, da bo serija Galaxy S21 brez te novitete.

slikaHuawei v Evropi zagotavlja 220.000 delovnih mest
20.11.2020

Analitska hiša Oxford Economics je pred kratkim objavila poročilo z naslovom »Ekonomski učinki družbe Huawei« v katerem so ugotovili, da je Huawei v letu 2019 prispeval 16,4 milijarde EUR k evropskemu BDP ter podprl 224.300 delovnih mest. Huawei je v tem obdobju prispeval tudi 6,6 milijard EUR davčnih prihodkov uradnim evropskim organom.

članki

Huawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk


06.07.2020
Objavil: Dare Gliha

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

Teče tudi že peto leto zapored, ko se Huawei uvršča med 50. najbolj dragocenih globalnih blagovnih znamk, kar je svojevrsten dokaz uspešnosti pri uresničevanju dolgoročne strategije izgradnje povezanega in pametnega sveta.

Skupna vrednost vseh stotih na lestvico uvrščenih blagovnih znamk se je v primerjavi z lani povečala za 5,9 %. Največ med njimi, 37 %, jih prihaja iz tehnološke industrije, ta trend pa je prisoten že zadnjih 15 let. Huaweiev uspeh je le delček v uspehu kitajskih globalnih znamk, saj se jih je letos na lestvico uspelo uvrstiti 17, od teh pa se jih 5 ponaša z nazivom »najhitreje rastočih«. To so podjetja, ki so v enem letu najbolj povečala vrednost svojih blagovnih znamk.

Prelomne inovacije, napredni sistemi kamer pametnih telefonov družine P40, odlični tablični računalnik Huawei MatePad Pro 5G ter inovacija brez primere, Mate Xs z velikim prepogljivim zaslonom ter vmesnikom za mobilna omrežja pete generacije (5G), so prepričali novinarje in potrošnike, dosegli odlične rezultate na preizkusih in bili večkrat nagrajeni. V tem času pa je Huawei predstavil tudi lastno tržnico AppGallery, ki velja za tretjo najbolj pomembno na svetu in strategijo brezhibnega z umetno inteligenco podprtega življenja.

Vodilno globalno analitično podjetje IDC je v raziskavi trga pametnih telefonov ugotovilo, da je Huawei s 17,8-% tržnim deležem obdržal mesto drugega največjega proizvajalca pametnih telefonov, da je uspel povečati medletno prodajo nosljivih naprav za 62,2 % in da je z 12-% odstotnim deležem tretji največji ponudnik tabličnih računalnikov. Medtem ko je analitično podjetje Canalys uvrstilo Huawei med 5 najboljših izdelovalcev zvočnih naprav, saj je na tem področju zabeležil 120-% medletno rast.

Huaweiu pa je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG). Lestvica je zasnovana na raziskavi, izvedeni med avgustom in oktobrom lanskega leta, med 50. podjetji pa je ravno Huaweiu uspel največji skok in je obenem tudi najvišje uvrščeno kitajsko podjetje.

Huawei si skupaj s partnerji in razvijalci prizadeva graditi ekosistem programske opreme za vse primere rabe, ki je sestavni del načrtovane pametne prihodnosti. Podjetje se je zato med drugim zavezalo, da bo v celo odprlo svoje zmogljivosti na področju čipov, naprav in storitev v oblaku. V ta namen je za program spodbud Shining Star namenilo milijardo dolarjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki