marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Huawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk


21.06.2019
Objavil: Dare Gliha

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

Prelomni inovaciji, napredni sistem kamer pametnega telefona Huawei P30 Pro ter inovacija brez primere, Mate X z velikim prepogljivim zaslonom ter vmesnikom za mobilno omrežje pete generacije (5G), sta prepričali novinarje in potrošnike, dosegli odlične rezultate na preizkusih in bili večkrat nagrajeni. Vodilno globalno analitično podjetje IDC je v raziskavi trga pametnih telefonov poudarilo, da je bil lani Huawei edina svetla točka, z medletnim povečanjem prodanih telefonov za več kot 50 odstotkov. Opozorili pa so tudi, da je Huawei zaradi osredotočenosti na rast, zmanjšal zaostanek za Samsungom in utrdil položaj drugega največjega izdelovalca. Po zadnjih podatkih IDC-ja pa je Huawei globalno dosegel 19 odstotni tržni delež, hkrati pa je edini izdelovalec z rastjo prodaje v prvem četrtletju letošnjega leta.

Skupna vrednost vseh stotih blagovnih znamk se je iz lanskih 4,4 povečala na 4,7 trilijona ameriških dolarjev, kar predstavlja 7-odstotno rast. Na vrhu lestvice kraljujejo podjetja z izdelki za potrošnike. Huaweiev uspeh je le delček v uspehu kitajskih globalnih znamk. Štirje novinci na letošnji lestvici prihajajo iz tega konca sveta, med 100 najboljših pa je petnajst kitajskih blagovnih znamk.

Huawei se je zavezal, da bo razvijal tehnologije, ki so koristne za družbo in potrošnike, s pobudo umetne inteligence za dobre namene (AI for Good), pa povečuje svoj ugled in položaj na globalnih trgih. Projekti, kot so prevod knjig v znakovni jezik, branje obraza ter zgodnje odkrivanje težav z vidom, se le delček Huaweievih naporov, da bi s tehnologijo pomagal človeštvu pri premagovanju izzivov in izboljšanju življenja.

Kako bodo na položaj na lestvici BrandZ vplivale zadnje težave Huaweija bo verjetno znano v prihodnjih izdajah lestvice.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki