marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

članki

Huawei še višje na seznamu TOP 100 blagovnih znamk


04.04.2016
Objavil: Dare Gliha

Angleško podjetje Brand Finance je objavilo seznam ''Top 100 najbolj vrednih znamk na svetu'', na katerem je Huawei zasedel 47. mesto. Kriterij, s katerim Brand Finance presoja vrednost podjetij vključuje indeks moči znamke, zvestobo znamki in tržne naložbe.

Podjetja, ki se pojavijo na tem seznamu se lahko pohvalijo z enkratnimi in širokimi zmogljivostmi. Huaweijeva vrednost vključuje tako trdo, kot tudi mehko moč. Vzpenjanje na globalnih lestvicah pa potrjuje, da je podjetje uspešno vzpostavilo globalno prepoznavnost. Tako je Huawei telekomunikacijsko podjetje, ki ima danes tretji največji delež na trgu pametnih telefonov in prvo kitajsko telefonsko podjetje, ki je v enem letu prodalo več kot 100 milijonov enot aparatov.

Huawei je uvrščen na lestvico 100 najbolj priznanih podjetij na svetu, pred tem pa se je urstil tudi na Interbrandovo lestvico najboljših globalnih znamk za leta 2014 in 2015. Uvrstil se je tudi na Brandz seznam 100 najbolj vrednih podjetij v letu 2015.

V letu 2014 je Huawei postal prvo Kitajsko podjetje, ki se je uvrstilo na Interbrandov seznam najboljših globalnih znamk; zasedel je 94. mesto. V oktobru 2015 je zopet zasedel mesto na Interbrandovem seznamu in tokrat se je povzpel na 88. mesto. Izbran je bil tudi na Brandz seznamu za top 100 najbolj vrednih znamk na svetu, kjer je zasedel zavidljivo 16. mesto med podjetji, ki se ukvarjajo z znanostjo in tehnologijo. Brandz je v letu 2015 ocenil vrednost podjetja Huawei na več kot 15.3 milijarde dolarjev, Brand Finance pa kar na 19.7 milijard dolarjev, kar je 70% več kot lani. Huawei je tako na osmem mestu med podjetji, glede na odstotek rasti.

Danes Huawei ponuja svoje izdelke in rešitve v več kot 170 državah. Prav tako ima več kot 16 raziskovalnih inštitutov v državah kot so ZDA, Indija, Švedka, Rusija in Kitajska. V hitro spreminjajočem in rastočem področju znanosti in tehnologije ima Huawei svetovno priznane inovacijske ter raziskovalno-razvojne zmožnosti ter ostaja predan tem področjem.

V zadnjih nekaj letih je Huawei močno zrasel v mednarodnem poslovanju in tako ima danes tretjino svetovnega tržnega deleža prodaje pametnih telefonov. V letu 2015 je prodal kar 108 milijonov pametnih telefonov in tako zabeležil 44% rast. Letni dobiček je tako ocenjen na malce več kot 20 milijard dolarjev, kar kaže na 70% rast. Povpraševanje po zastavonošnem pametnem telefonu Mate 8 je kratek čas po lansiranju večje kot so pričakovali, prav tako pa so se druge Huawei naprave izkazale kot izredno zaželjene. V IPSOS poročilu iz leta 2015 je Huawei prejel Net Promoter vrednost 47, kar ga je uvrstilo na tretje mesto v svetu. Ta vrednost pomeni, da uporabniki mobilnih telefonov poročajo o pozitivnih uporabniških izkušnjah, kar hkrati odseva velik napredek, ki ga je Huawei naredil v uporabniški izkušnji.

V 2015 je Huawei nadaljeval svoj preboj na mednarodnih trgih in hitro pridobil tržni delež v Evropi, Latinski Ameriki, Bližnjem Vzhodu in Afriki. Za leto 2016 podjetje načrtuje še večjo razširitev na globalne trge, razširitev deleža na Kitajskem trgu, med cilji pa je tudi preseganje prodajnih rezultatov Appla ter Samsunga na prestižnem trgu. Po navedbah IPSOS podatkov je globalno zavedanje za Huawei zrastlo iz 65% v 2014 na 76% v 2015. V Evropi je Huawei globalno zavedanje doseglo 68% v Nemčiji, 82% v Italiji in 79% v Španiji, kar pomeni, da je Huawei večino Evropskih potrošnikov uspešno seznanil s svojo znamko.

V zadnjih letih si je Huawei prizadeval da bi povečal svoj vpliv z oglaševanjem na priljubljenih športnih dogodkih. Sponzorstvo nogometa in drugih priljubljenih športov po svetu je prineslo izjemno veliko rast v prodaji izdelkov v Evropi in Ameriki, kar je pripomoglo k dobremu slovesu znamke. V marcu 2016 je Huawei oznanil novega ambasadorja, nogometnega prvaka Lionela Messija, ki je igral že v petih sezonah prvenstva FIFA. Huawei pričakuje, da bo to sodelovanje pomagalo vzpostaviti moč in prepoznavnost na prestižnem trgu, pritegnilo več mednarodnih potrošnikov ter povečalo prepoznavnost in naklonjenost znamki.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki