marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Huawei se je zavihtel na drugo mesto med proizvajalci pametnih telefonov


02.08.2018
Objavil: Dare Gliha

Huawei je postavil nov mejnik v svojem globalnem razvoju. Glede na podatke, ki jih je objavil IDC, je namreč postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov v drugi četrtini leta 2018. Dosežek je rezultat predvsem odlične prodaje modela P20 Pro.

V drugi četrtini letošnjega jeta je Huawei prvič v zgodovini postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov. Ta mejnik so dosegli s pomočjo stalne in dinamične rasti prodaje lansko leto v višini 41 % na letnem nivoju. Podjetje je zraslo iz 38,4 milijona odposlanih enot v drugi četrtini leta 2017, na rekordnih 54,2 milijona enot v drugi četrtini leta 2018. Rast v nordijski regiji ter regijah vzhodne in srednje Evrope, kamor spada tudi Slovenija, je še bolj impresivna in je dosegla 56 % v primerjavi z enakim obdobjem lani.

“Ne morem dovolj poudariti, kako pomembna je ta najava za nas. Medtem, ko nekateri gledajo na te rezultate zgolj kot številke, pa nam hitrost rasti in tudi naša zmožnost, da se vzpenjamo po stopničkah, predstavlja ogromno zadovoljstvo. Gre za zelo otipljiv dokaz predanosti naših ekip in zmožnosti natančnega odziva na potrebe ljudi. Po najboljših močeh se bomo potrudili, da ostanemo na tej poti,” je povedal Yanmin Wang, predsednik Huawei Consumer Business Group za nordijsko regijo in regiji vzhodne in srednje Evrope.

Tako impresiven rezultat je del predstavitve paradnega konja Huawei P20 Pro, ki je opremljen z naprednim sistemom in s trojno Leica kamero s 5× hibridno povečavo ter inovativnimi funkcijami fotografiranja, ki jih omogoča napredna stabilizacija s pomočjo umetne inteligence. Prav tako pa je tukaj nevronska procesna enota (NPU), ki je del procesorja Kirin 970 ter uporabniški vmesnik EMUI 8.1, ki temelji na sistemu Android 8.1 in skrbi za premium uporabniško izkušnjo. Poleg specifikacij pa telefon odlikuje neobičajen izgled – predvsem z barvnim prelivom Twilight, ki je nastal po navdihu severnega sija.

Telefon je prejel mnogo prestižnih nagrad, kot je TIPA “Best Photo Smartphone”. Prestižne nagrade odražajo predanost in napore, ki jih inženirji, zaposleni pri podjetju Huawei, vlagajo v razvoj vodilnih naprav za potrošnike po vsem svetu. Pri tem pa dajejo poudarek na kakovost, oblikovanje in zmogljivost. Huawei P20 Pro je še vedno kralj lestvice DxOMark z močno prednostjo in kar 109 točkami.

Zaupanje potrošnikov v izdelke Huawei je rezultat stalnega razvoja inovacij. Letni vložek podjetja v raziskave in razvoj je dosegel 13,8 milijarde ameriških dolarjev, kar je 17,4 % več kot v letu 2016.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki