marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Huawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018


14.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

Pri Brand Finance vsako leto ocenijo tisoče znanih blagovnih znamk. Gre za eno najbolj kredibilnih globalnih agencij, ki ocenjuje vrednost blagovnih znamk s strogim kriterijem, ki ne upošteval le indeksa moči znamke (Brand Stregth Index, BSI), ampak tudi zvestobo blagovni znamki in marketinške investicije.

Letno poročilo organizacije Brand Finance vedno sproži debato, ker za mednarodna podjetja, ki se pojavijo na seznamu, to ne pomeni le prikaza celovite moči, ampak potrjuje vrednost njihove znamke na globalnem nivoju.

Huawei se je od leta 2016 do leta 2018 uvrstil sledeče:

• Leto 2016: 47. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2017: 40. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2018: 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500

Poleg vsakoletnega napredovanja po lestvici Brand Finance pa se je Huawei pojavil tudi na lestvici BrandZ Top 100 Brands ter Interbrandovi lestvici Best 100 Brands. Iz vsega tega sta razvidna moč in trud vztrajno rastoče znamke.

Leto 2017 je bilo za Huawei v znamenju stalnih prebojev. Huaweijeva serija Mate 10 je prejela številne nagrade. Huawei je nadaljeval sodelovanje z Leico, Porsche Designom, Googlom ter drugimi vrhunskimi blagovnimi znamkami v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje.

Tudi v prihodnosti se bo Huawei na podlagi potreb potrošnikov s pomočjo inovativnih idej pomikal naprej in prinašal vedno nova presenečenja globalnim potrošnikom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki