marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaXiaomi predstavil pametna očala
20.09.2021

Xiaomi je predstavil pametna očala Xiaomi, ki združujejo slikovni sistem in senzorje v običajno obliko očal prek tehnologije MicroLED, to pa omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo. S pametnimi očali lahko berete sporočila in opomnike, opravljate klice, krmarite, fotografirate ter prevajate besedilo tik pred vašimi očmi.

slikaSe v EU pripravlja obvezna sedemletna nadgradnja mobilnikov?
17.09.2021

Nemška vlada v EU lobira, da ta od proizvajalcev pametnih telefonov zahteva, da za vse svoje telefone zagotovijo vsaj sedem let varnostnih posodobitev, za isto obdobje pa tudi nadomestne dele. Novico o tem je prvi objaviia nemška tehnološka spletna stran Heise Online.

slikaMediatek vodilni proizvajalec čipov v drugem četrtletju 2021
15.09.2021

Counterpoint Research je objavil četrtletno analizo trga čipov za pametne telefone (SoC), Mediatek pa je v tem časovnem obdobju izšel kot velik zmagovalec. Podjetje je prodalo 43 odstotkov vseh naborov čipov na trgu, kar je več kot drugo uvrščeni Qualcomm in tretji Apple skupaj.

slikaApple je rešil produkcijske težave novih ur Watch Series 7
13.09.2021

Mark Gurman iz Bloomberga je pred kratkim zapisal, da naj bi nova generacija Applove ure Watch 7 imela zamudo, saj so nastale težave s proizvodnjo. Da pa zamuda ne bo tako velika meni analitik Ming-Chi Kuo, ki je dobil informacije, da so pri podjetju proizvodnje težave rešili.

slikaHarmonyOS 2.0 že z 90 milijoni uporabnikov
10.09.2021

Huawei si je za HarmonyOS 2.0 zastavil ambiciozen cilj - do konca leta doseči 300 milijonov naprav. Precej ambiciozna številka, ki pa očitno ne bo nedosegljiva, saj se novi operacijski sistem precej hitro širi.

članki

Huawei Consumer Business Group objavlja rezultate uspešnosti v tretjem četrtletju 2015


30.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

Huawei Consumer Business Group (BG) je objavil podatke uspešnosti v tretjem četrtletju 2015, ki jih je zaznamovala stalna rast števila na tržišče poslanih pametnih telefonov. Naprave srednjega do visokega razreda predstavljajo 33 odstotkov naprav, kar predstavlja sedemodstotno rast glede na prejšnje četrtletje.

Skupno število odposlanih pametnih telefonov v treh mesecih, do 30. septembra, znaša 27,4 milijonov enot, kar predstavlja 63 % rast v primerjavi s tretjim četrtletjem prejšnjega leta. Celotna industrija medtem v letu 2015 pričakuje le 9,3 odstotno rast glede na prejšnje leto.

"Rezultati tega četrtletja jasno kažejo nadaljevanje uspešnosti naše strategije rasti," je dejal Richard Yu, generalni direktor Huawei Consumer BG. "Posebno smo ponosni na sijajno rast, kateri smo bili priča zunaj Kitajske, ter na zvišano povpraševanje po naših srednje do visokorazrednih napravah. Prepričani smo, da smo s takšnim tempom zmožni doseči naš cilj 100 milijonov odposlanih enot do konca leta."

Število odposlanih pametnih telefonov v Evropo in regije srednjega vzhoda ter Afrike je glede na prejšnje leto zraslo za 98 oziroma 70 odstotkov. V tem četrtletju so zabeležili tudi velik uspeh na domačih tleh, kjer se je število odposlanih enot povišalo za 81 odstotkov.

Uspešnost Huaweijevih naprav srednjega in visokega razreda, ki vključujejo vse naprave z maloprodajno ceno nad 2.000 RMB (285 evrov), kažejo na povišano zanimanje za takšne izdelke. Odkar so izšli, se je zastavonošnih naprav podjetja, to so Mate 7, P7 in P8, prodalo 6,5, 7,5 in 4 milijone enot. Huawei Mate S, najnovejši paradni konj, ki je bil predstavljen septembra letos, je že na voljo v preko 48 državah širom sveta, vključno s Kitajsko, VB, Nemčijo, Francijo, Španijo itd. Z lansiranjem različice Mate S Rose Gold pa bo Huawei Consumer BG še bolj utrdil prepoznavnost svoje znamke med potrošnicami po svetu.

Povpraševanje po Huaweijevih pametnih telefonih srednjega in visokega razreda je posebno visoko v Evropi, kjer naprave podjetja predstavljajo 12,4 odstotni delež na trgu pametnih telefonov v Španiji in 45,7 odstotkov na področju visokokakovostnih naprav v rangu 400 do 500 evrov.

Huawei je zelo uspešen tudi v Italiji, kjer ohranja 10,9 odstotni delež na celotnem trgu in 27,9 odstotni delež na področju pametnih telefonov visokega razreda.

Kar se tiče Huaweijeve globalne moči, pa je nedavno poročilo iz GFK pokazalo, da se je v obdobju od januarja do avgusta podjetje uspelo obdržati med vodilno trojico proizvajalcev pametnih telefonov s tržnim deležem 9,5 odstotka.
Na domačih tleh Huawei od septembra 2015 še naprej ostaja vodilni kitajski proizvajalec s tržnim deležem 15,2 odstotka.
Prav tako je Huawei med prvimi tremi izdelovalci pametnih telefonov v Avstraliji, Belgiji, Italiji, na Portugalskem, v Španiji, Švici in na Novi Zelandiji.
V oktobru 2015 je bil Huawei vključen v Interbrandovem seznamu 'Top 100 Best Global Brand' za leto 2015, kjer je zasedel 88. položaj. Umestitev je posledica izjemnih dosežkov podjetja, ki je lansko leto postalo prva kitajska znamka, ki je bila vključena na seznam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki