marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Huawei Consumer Business Group objavlja rezultate uspešnosti v tretjem četrtletju 2015


30.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

Huawei Consumer Business Group (BG) je objavil podatke uspešnosti v tretjem četrtletju 2015, ki jih je zaznamovala stalna rast števila na tržišče poslanih pametnih telefonov. Naprave srednjega do visokega razreda predstavljajo 33 odstotkov naprav, kar predstavlja sedemodstotno rast glede na prejšnje četrtletje.

Skupno število odposlanih pametnih telefonov v treh mesecih, do 30. septembra, znaša 27,4 milijonov enot, kar predstavlja 63 % rast v primerjavi s tretjim četrtletjem prejšnjega leta. Celotna industrija medtem v letu 2015 pričakuje le 9,3 odstotno rast glede na prejšnje leto.

"Rezultati tega četrtletja jasno kažejo nadaljevanje uspešnosti naše strategije rasti," je dejal Richard Yu, generalni direktor Huawei Consumer BG. "Posebno smo ponosni na sijajno rast, kateri smo bili priča zunaj Kitajske, ter na zvišano povpraševanje po naših srednje do visokorazrednih napravah. Prepričani smo, da smo s takšnim tempom zmožni doseči naš cilj 100 milijonov odposlanih enot do konca leta."

Število odposlanih pametnih telefonov v Evropo in regije srednjega vzhoda ter Afrike je glede na prejšnje leto zraslo za 98 oziroma 70 odstotkov. V tem četrtletju so zabeležili tudi velik uspeh na domačih tleh, kjer se je število odposlanih enot povišalo za 81 odstotkov.

Uspešnost Huaweijevih naprav srednjega in visokega razreda, ki vključujejo vse naprave z maloprodajno ceno nad 2.000 RMB (285 evrov), kažejo na povišano zanimanje za takšne izdelke. Odkar so izšli, se je zastavonošnih naprav podjetja, to so Mate 7, P7 in P8, prodalo 6,5, 7,5 in 4 milijone enot. Huawei Mate S, najnovejši paradni konj, ki je bil predstavljen septembra letos, je že na voljo v preko 48 državah širom sveta, vključno s Kitajsko, VB, Nemčijo, Francijo, Španijo itd. Z lansiranjem različice Mate S Rose Gold pa bo Huawei Consumer BG še bolj utrdil prepoznavnost svoje znamke med potrošnicami po svetu.

Povpraševanje po Huaweijevih pametnih telefonih srednjega in visokega razreda je posebno visoko v Evropi, kjer naprave podjetja predstavljajo 12,4 odstotni delež na trgu pametnih telefonov v Španiji in 45,7 odstotkov na področju visokokakovostnih naprav v rangu 400 do 500 evrov.

Huawei je zelo uspešen tudi v Italiji, kjer ohranja 10,9 odstotni delež na celotnem trgu in 27,9 odstotni delež na področju pametnih telefonov visokega razreda.

Kar se tiče Huaweijeve globalne moči, pa je nedavno poročilo iz GFK pokazalo, da se je v obdobju od januarja do avgusta podjetje uspelo obdržati med vodilno trojico proizvajalcev pametnih telefonov s tržnim deležem 9,5 odstotka.
Na domačih tleh Huawei od septembra 2015 še naprej ostaja vodilni kitajski proizvajalec s tržnim deležem 15,2 odstotka.
Prav tako je Huawei med prvimi tremi izdelovalci pametnih telefonov v Avstraliji, Belgiji, Italiji, na Portugalskem, v Španiji, Švici in na Novi Zelandiji.
V oktobru 2015 je bil Huawei vključen v Interbrandovem seznamu 'Top 100 Best Global Brand' za leto 2015, kjer je zasedel 88. položaj. Umestitev je posledica izjemnih dosežkov podjetja, ki je lansko leto postalo prva kitajska znamka, ki je bila vključena na seznam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki