marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

Huawei Consumer Business Group objavlja rezultate uspešnosti v tretjem četrtletju 2015


30.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

Huawei Consumer Business Group (BG) je objavil podatke uspešnosti v tretjem četrtletju 2015, ki jih je zaznamovala stalna rast števila na tržišče poslanih pametnih telefonov. Naprave srednjega do visokega razreda predstavljajo 33 odstotkov naprav, kar predstavlja sedemodstotno rast glede na prejšnje četrtletje.

Skupno število odposlanih pametnih telefonov v treh mesecih, do 30. septembra, znaša 27,4 milijonov enot, kar predstavlja 63 % rast v primerjavi s tretjim četrtletjem prejšnjega leta. Celotna industrija medtem v letu 2015 pričakuje le 9,3 odstotno rast glede na prejšnje leto.

"Rezultati tega četrtletja jasno kažejo nadaljevanje uspešnosti naše strategije rasti," je dejal Richard Yu, generalni direktor Huawei Consumer BG. "Posebno smo ponosni na sijajno rast, kateri smo bili priča zunaj Kitajske, ter na zvišano povpraševanje po naših srednje do visokorazrednih napravah. Prepričani smo, da smo s takšnim tempom zmožni doseči naš cilj 100 milijonov odposlanih enot do konca leta."

Število odposlanih pametnih telefonov v Evropo in regije srednjega vzhoda ter Afrike je glede na prejšnje leto zraslo za 98 oziroma 70 odstotkov. V tem četrtletju so zabeležili tudi velik uspeh na domačih tleh, kjer se je število odposlanih enot povišalo za 81 odstotkov.

Uspešnost Huaweijevih naprav srednjega in visokega razreda, ki vključujejo vse naprave z maloprodajno ceno nad 2.000 RMB (285 evrov), kažejo na povišano zanimanje za takšne izdelke. Odkar so izšli, se je zastavonošnih naprav podjetja, to so Mate 7, P7 in P8, prodalo 6,5, 7,5 in 4 milijone enot. Huawei Mate S, najnovejši paradni konj, ki je bil predstavljen septembra letos, je že na voljo v preko 48 državah širom sveta, vključno s Kitajsko, VB, Nemčijo, Francijo, Španijo itd. Z lansiranjem različice Mate S Rose Gold pa bo Huawei Consumer BG še bolj utrdil prepoznavnost svoje znamke med potrošnicami po svetu.

Povpraševanje po Huaweijevih pametnih telefonih srednjega in visokega razreda je posebno visoko v Evropi, kjer naprave podjetja predstavljajo 12,4 odstotni delež na trgu pametnih telefonov v Španiji in 45,7 odstotkov na področju visokokakovostnih naprav v rangu 400 do 500 evrov.

Huawei je zelo uspešen tudi v Italiji, kjer ohranja 10,9 odstotni delež na celotnem trgu in 27,9 odstotni delež na področju pametnih telefonov visokega razreda.

Kar se tiče Huaweijeve globalne moči, pa je nedavno poročilo iz GFK pokazalo, da se je v obdobju od januarja do avgusta podjetje uspelo obdržati med vodilno trojico proizvajalcev pametnih telefonov s tržnim deležem 9,5 odstotka.
Na domačih tleh Huawei od septembra 2015 še naprej ostaja vodilni kitajski proizvajalec s tržnim deležem 15,2 odstotka.
Prav tako je Huawei med prvimi tremi izdelovalci pametnih telefonov v Avstraliji, Belgiji, Italiji, na Portugalskem, v Španiji, Švici in na Novi Zelandiji.
V oktobru 2015 je bil Huawei vključen v Interbrandovem seznamu 'Top 100 Best Global Brand' za leto 2015, kjer je zasedel 88. položaj. Umestitev je posledica izjemnih dosežkov podjetja, ki je lansko leto postalo prva kitajska znamka, ki je bila vključena na seznam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki