marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Huawei predstavil nov sistem za nosljive naprave TruSense


06.09.2024
Objavil: Dare Gliha

Na inovacijah temelječ sistem Huawei TruSense predstavlja nov mejnik pri zagotavljanju natančnega in znanstveno utemeljenega spremljanja zdravja in vadbe. Huawei je na trg pametnih ur in športnih zapestnic vstopil pred 11 leti in od takrat dobavil več kot 150 milijonov izdelkov ter prepričal več kot 520 milijonov uporabnikov aplikacije Zdravje (Huawei Health).

Podatki analitične organizacije IDC kažejo, da se je Huawei v prvem četrtletju letošnjega leta zavihtel na prvo mesto po številu dobavljenih enot, medtem ko je že pet let zapored vodilna blagovna znamka na kitajskem trgu nosljivih naprav.

»Huawei TruSense za nas pomeni pomemben preboj na področju tehnologije tipal za spremljanje zdravja in telesne pripravljenosti, ki nas bo ohranil v ospredju tehnološkega razvoja ter bo uporabnikom v še večjo pomoč pri doseganju bolj zdravega življenjskega sloga,« je na predstavitvenem dogodku HUAWEI TruSense dejal Rico Zhang, predsednik za pametne in zdravstvene naprave pri podjetju Huawei.

Posamezniki povsod po svetu so bolj kod kdaj koli prej osveščeni o pomenu zdravja. To ustvarja povpraševanja po priročnih, natančnih in celovitih načinih spremljanja. Huaweiev odgovor na njihove potrebe je sistem TruSense. Nova paradigma zdravja in telesne vadbe združuje vse dosežke na področju spremljanja vitalnih znakov. Odlikuje jo šest ključnih značilnosti: natančnost, celovitost, hitrost, prilagodljivost, odprtost in iteracija.

Da bi zagotovili dolgoročno natančnost neprekinjenega spremljanja vitalnih znakov in hitrejše merjenje, je Huawei veliko sredstev vložil v raziskave na področju optike, elektrotehnike in znanosti o materialih. Na ta način jim je uspelo premagati izzive, ki otežijo delovanje tipal pri natančnem merjenju srčnega utripa, nasičenosti kisika v krvi, krvnega tlaka in drugih telesnih znakov, kot so različni odtenki kože, obsegi zapestja in vremenske razmere. Sistem TruSense predstavlja največji napredek na področju spremljanja telesnih znakov in programskih algoritmov. Obenem je najbolj natančna in celovita tehnologija spremljanja vgrajena v naprave Huawei. Kako pomemben je napredek, pove naslednji primer. Merjenje nasičenosti kisika v krvi (SpO2) deluje celo na nadmorski višini 6 tisoč metrov.

Huawei TruSense meri več kot 60 kazalnikov zdravja in telesne pripravljenosti, ki pokrivajo šest glavnih telesnih sistemov. Podatke tipal o srčnem utripu in avtonomnem živčnem sistemu nato prejme algoritem, ki pripravi oceno stresa in splošnega počutja. S ciljem pomagati uživati v prednostih zdravega telesa in duha.

Prilagodljivost, odprtost in nenehno izpopolnjevanje sistema Huawei TruSense partnerjem z vseh koncev sveta in vseh delov ekosistema digitalnega zdravja omogoča, da sodelujejo pri oblikovanju prihodnosti tehnologije zdravja in telesne pripravljenosti. Huawei sodeluje z več kot 150 partnerji pri pionirskih raziskavah na različnih področjih, od oddaljenega zdravstvenega varstva do upravljanja zdravja družine.

Podjetje Huawei je v preteklih letih pri ustvarjanju trenda modnih nosljivih naprav poudarjalo potrebo po tehnoloških inovacijah, pri čemer se je pri doseganju večjih prebojev zanašalo na zmogljivost in videz. Huawei se je od takrat utrdil kot globalna premijska blagovna znamka, ki je iz vodilne na področju nosljivih naprav postala vodilna na področju modne, športne in na zdravje osredotočene tehnologije življenjskega sloga.

V prihodnjih letih si bo Huawei prizadeval ostati na vrhu znanosti o zdravju in telesni vadbi ter obogatiti življenja ljudi z več inovacijami. Prve naprave s sistemom TruSense bodo na voljo meseca septembra.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki