marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Huawei povečal tržni delež na 11,8 %


14.05.2018
Objavil: Dare Gliha

Letošnja prva četrtina leta prvič pokazala na padec prodaje pametnih telefonov na globalnem trgu glede na leto poprej. Kljub temu je Huawei povišal svoj tržni delež glede na lansko leto, in s tem ohranil tretje mesto med največjimi proizvajalci pametnih telefonov.

Preliminarni podatki organizacije IDC kažejo, da je Huawei v prvi četrtini letošnjega leta zabeležil 13,8 % rast tržnega deleža, glede na enako obdobje lani. To pomeni 1,8 odstotne točke večji tržni delež oz. 11,8 % trga.

“Huawei se je povzpel na nov vrh z 11,8 %, pri čemer je obdržal tretje mesto. Tako je Huawei uspešno krmaril med močno prisotnostjo na domačem trgu, medtem ko je počasi višal ugled svoje blagovne znamke na mednarodnih trgih. Slednje se je obrestovalo s presežkom povprečne globalne rasti s 13,8% rastjo glede na enako obdobje lani,” so zapisali pri IDC.

Pri IDC opažajo, da sta se liniji Mate 10 in P10 pozicionirali mnogo bolje, kot njuni predhodnici, Mate 9 in P9. Slednje nakazuje, da je Huawei dobro pripravljen na tekmovanje v najvišjem cenovnem segmentu pametnih telefonov z možnostjo rasti znotraj Evrope. Glede na rekordno prodajo, ki jo trenutno dosega P20 Pro, je pričakovati še boljše rezultate v prihajajočih mesecih.

IDC (International Data Corporation) je ena izmed najbolj pomembnih svetovnih organizacij za raziskave trga ter svetovanje na področju informacijskih tehnologij, telekomunikacij in potrošniških tehnologij z več kot 1.100 analitiki v več kot 110 državah po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki