marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Huawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018


09.08.2018
Objavil: Thomas Bergant

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

Zadnjih šest mesecev je bilo izjemnih za Huawei: na vseh trgih in v vseh linijah izdelkov ga je namreč zaznamovala predvsem vztrajna rast posla. Za naš uspeh je zaslužna naša predanost inovacijam in, najbolj pomembno, našim strankam. V prihodnosti bo Huawei ostal osredotočen na stalne izboljšave naše ponudbe s poudarkom na umetni inteligenci v napravah in širšem ekosistemu Huawei,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor podjetja Huawei Consumer Buisness Group.

Poudarki poslovnih rezultatov
* Serija Huawei P20: Z združevanjem umetnosti in tehnologije je bila serija P20 zelo dobro sprejeta med modno osveščenimi potrošniki. Svetovne pošiljke serije Huawei P20 so presegle 9 milijonov enot.

* Serija Huawei Mate 10: Najnovejša serija Huawei Mate je postavila trend za mobilno umetno inteligenco ter utrdila položaj podjetja v najvišjem tržnem segmentu z globalnimi pošiljkami, ki presegajo 10 milijonov enot.

* Serija Huawei Nova: Svetovno je število uporabnikov serije Nova preseglo 50 milijonov. To je prispevalo k rasti celotnega srednjega cenovnega segmenta pametnih telefonov. Pošiljke serije Nova so se povišale za 60 % glede na lansko leto.

* Nosljive naprave Huawei so dosegle izjemno rast v višini 147 %, glede na lansko leto.

* Trgovina na drobno je zrasla in tako ima sedaj Huawei več kot 53.000 trgovin in 3.500 t.i. Huawei Experience trgovin po vsem svetu. Podjetje načrtuje okrepitev mreže trgovin na drobno z dodatnimi 10.000 trgovinami in 700 t.i. Huawei Experince trgovinami do konca leta 2018.

Prepoznavnost blagovne znamke v porastu
Izjemen uspeh paradnih naprav Huawei, kot tudi naprav v srednjem razredu, so pripomogli k vrednosti blagovne znamke Huawei. Huawei se je uvrstil na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 ter na 48. mesto lestvice BrandZ Top 100 Most Vluble Global Brands. Ob tem velja omeniti, da je Huawei edino kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti na lestvico Forbes Top 100 v letu 2018.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki