marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Huawei objavil poslovne rezultate v prvem polletju 2020


15.07.2020
Objavil: Dare Gliha

Družba Huawei je objavila poslovne rezultate za prvo polovico leta 2020. Družba je v tem obdobju ustvarila 454 milijard juanov (57 milijard evrov) prihodkov, kar je 13,1 odstoten porast v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, neto stopnja dobičkonosnosti prihodkov pa je znašala 9,2 odstotka.

Huawei je s storitvami za operaterje, poslovne uporabnike in potrošnike ustvaril 159,6 milijarde juanov (20 milijard evrov), 36,3 milijarde juanov (4,5 milijarde evrov) oziroma 255,8 milijarde juanov (32 milijard evrov) prihodkov.

Medtem, ko se države po vsem svetu spopadajo s pandemijo COVID-19, so informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT) postale ne samo ključno orodje za boj proti virusu, temveč tudi gonilo gospodarskega okrevanja. Huawei je ponovno izpostavil svojo zavezanost sodelovanju z operaterji in partnerji v industriji pri ohranjanju stabilnosti omrežij, pospeševanju digitalne preobrazbe ter podpori prizadevanjem za zajezitev lokalnih izbruhov in ponovnega zagona lokalnih gospodarstev.

Zaradi kompleksnosti zunanjega okolja je danes bolj kot kadarkoli prej pomembno sodelovanje in zaupanje v globalni verigi vrednosti. Huawei obljublja, da bo nadaljeval z izpolnjevanjem svojih obveznosti do kupcev in dobaviteljev, preživel in napredoval ter še naprej prispeval k globalnemu digitalnemu gospodarstvu in tehnološkemu razvoju ne glede na izzive, ki so pred družbo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki