marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Huawei objavil poslovne rezultate v prvem polletju 2020


15.07.2020
Objavil: Dare Gliha

Družba Huawei je objavila poslovne rezultate za prvo polovico leta 2020. Družba je v tem obdobju ustvarila 454 milijard juanov (57 milijard evrov) prihodkov, kar je 13,1 odstoten porast v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta, neto stopnja dobičkonosnosti prihodkov pa je znašala 9,2 odstotka.

Huawei je s storitvami za operaterje, poslovne uporabnike in potrošnike ustvaril 159,6 milijarde juanov (20 milijard evrov), 36,3 milijarde juanov (4,5 milijarde evrov) oziroma 255,8 milijarde juanov (32 milijard evrov) prihodkov.

Medtem, ko se države po vsem svetu spopadajo s pandemijo COVID-19, so informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT) postale ne samo ključno orodje za boj proti virusu, temveč tudi gonilo gospodarskega okrevanja. Huawei je ponovno izpostavil svojo zavezanost sodelovanju z operaterji in partnerji v industriji pri ohranjanju stabilnosti omrežij, pospeševanju digitalne preobrazbe ter podpori prizadevanjem za zajezitev lokalnih izbruhov in ponovnega zagona lokalnih gospodarstev.

Zaradi kompleksnosti zunanjega okolja je danes bolj kot kadarkoli prej pomembno sodelovanje in zaupanje v globalni verigi vrednosti. Huawei obljublja, da bo nadaljeval z izpolnjevanjem svojih obveznosti do kupcev in dobaviteljev, preživel in napredoval ter še naprej prispeval k globalnemu digitalnemu gospodarstvu in tehnološkemu razvoju ne glede na izzive, ki so pred družbo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki