marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Huawei se je zavihtel na drugo mesto po številu razposlanih pametnih ur


12.06.2020
Objavil: Dare Gliha

Mednarodno podjetje IDC je izdalo četrtletno poročilo o globalni prodaji nosljivih naprav. V prvem četrtletju letošnjega leta je bilo na trg poslanih 72,6 milijona naprav, kar predstavlja 29,7-odstotno povečanje glede na isto obdobje leto prej.

Podjetje Huawei je v prvem četrtletju 2020 obdržalo visok tržni delež na trgu nosljivih naprav, število razposlanih pa glede na isto obdobje lani povečalo za kar 62,2 %.

V istem času je bilo na trg razposlanih 16,9 milijona pametnih ur, kar pa dejansko pomeni upad za 7,1 %. V tem segmentu nosljivih naprav se je Huawei uvrstil na drugo mesto z 2,6 milijona poslanih naprav, kar predstavlja rast kar 118,8 %. Huawei je v tem obdobju edini izdelovalec pametnih ur, ki je zabeležil rast višjo od sto odstotkov.

Poročilo podjetja IDC navaja, da podjetje Huawei raste zaradi močne prisotnosti na spletu in tesnimi vezmi s prodajalci nosljivih naprav. Poleg Kitajske pa je uspešno tudi v Evropi, Latinski Ameriki in drugih azijskih trgih.

Odlični rezultati so zasluga novih izdelkov in optimizacije delovanja funkcij beleženja. V prvem četrtletju letošnjega leta je Huawei predstavil nove modele družine pametnih ur Huawei Watch GT 2, ki z nenehnimi izboljšavami tehnologij tipal uporabniku nudijo izredne prednosti v primerjavi z izdelki tekmecev na področjih spremljanja telesne pripravljenosti in zdravja. Tako so na primer modeli te družine pametnih ur dobili funkcijo merjenja ravni kisika v krvi (SpO2).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki