marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Huawei na 72. mestu na Interbrandovi lestvici globalnih blagovnih znamk


10.10.2016
Objavil: Dare Gliha

Huawei je na letošnji lestvici stotih najboljših globalnih blagovnih znamk napredoval za 16 mest in je trenutno 72. S tem je Huawei že drugo leto zapored napredoval na lestvici, po tem, ko je družba leta 2014 postala prva kitajska blagovna znamka, ki je bila prepoznana kot del lestvice Best Global Brand.

Interbrand ugotavlja, da je Huawei zopet v središču pozornosti s svojimi rezultati. Vrednost njegove blagovne znamke se je približala 5.835 milijonom dolarjev, kar pomeni 18 % rast. V letnem poročilu Interbrand je Huawei ena od najhitreje rastočih znamk na področju tehnologije, saj se je letos povzpela iz 72. na 88. mesto.

Huawei je prepričan, da hitra rast izhaja iz dejstva, da svoje uporabnike postavljajo na prvo mesto, hkrati pa vztrajajo pri paradigmi zagotavljanja izdelkov in storitev, ki prinašajo dobro kakovost za dobro ceno. Huawei je na vodilni na kitajskem trgu že kar nekaj časa, sedaj pa se strateško pozicionira tudi na globalnem.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki