marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

Huawei med desetimi najbolj dragocenimi znamkami!


03.02.2020
Objavil: Dare Gliha

Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2020 prvič blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Huawei je že tretje kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti v prvo deseterico, z ocenjeno vrednostjo znamke 65,082 milijarde ameriških dolarjev. Kar znaša 4,5 % več kot lani.

»5G je naslednja velika priložnost telekomunikacijske industrije, zato je konkurenca na trgih huda. Huaweiu uspeva prodirati na trge, ki so jih prej tradicionalno obvladovali izdelovalci telekomunikacije opreme z Zahoda in kljub oviram napreduje. Vrednost blagovne znamke je narasla na 65,1 milijarde dolarjev, zato se je podjetje uvrstilo med 10 najbolj dragocenih znamk na svetu«, piše v poročilu organizacije Brand Finance.

Gospodarstvo Združenih držav je najbolj zastopano, saj imajo na lestvici 500 najvrednejših 205 svojih podjetij (45,4 %) z vrednostjo blagovnih znamk 320,4 milijarde dolarjev. Kitajska sledi s 70 podjetji (18,9 %) in vrednostjo 133,4 milijarde.

Med 500 podjetji na seznamu jih 46 (14 %) spada med tehnološka podjetja, vendar je skupna vrednost njihovih blagovnih znamk kar 986,5 milijarde dolarjev. Od vseh kitajskih tehnoloških podjetij, se je le Huaweiu uspelo uvrstit med prvih deset.

Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetje k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov ter skrbi za uporabniško izkušnjo.

Huawei je napovedal, da bo odposlal 240 milijonov pametnih telefonov in obdržal drugo mesto na lestvici največjih svetovnih izdelovalcev. Lani so poleg drugih odposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-% povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).

Huawei je lani predstavil tudi več kategorij naprav, s katerimi ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT).

Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group je dejal: »Huawei se bo v naslednjih petih do desetih letih predvsem osredotočil na strategijo za vsa področja rabe. Trdno smo namreč zavezani, da ustvarimo integriran ekosistem, v katerem bodo tablični računalniki, osebni računalniki, naprave navidezne resničnosti (VR), nosljive naprave, pametni zasloni, pametni zvočniki, avtomobili in naprave interneta stvari, povezane s pametnimi telefoni, da bodo zagotovili resnično brezhibno uporabniško izkušnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki