marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

članki

Huawei med desetimi najbolj dragocenimi znamkami!


03.02.2020
Objavil: Dare Gliha

Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2020 prvič blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Huawei je že tretje kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti v prvo deseterico, z ocenjeno vrednostjo znamke 65,082 milijarde ameriških dolarjev. Kar znaša 4,5 % več kot lani.

»5G je naslednja velika priložnost telekomunikacijske industrije, zato je konkurenca na trgih huda. Huaweiu uspeva prodirati na trge, ki so jih prej tradicionalno obvladovali izdelovalci telekomunikacije opreme z Zahoda in kljub oviram napreduje. Vrednost blagovne znamke je narasla na 65,1 milijarde dolarjev, zato se je podjetje uvrstilo med 10 najbolj dragocenih znamk na svetu«, piše v poročilu organizacije Brand Finance.

Gospodarstvo Združenih držav je najbolj zastopano, saj imajo na lestvici 500 najvrednejših 205 svojih podjetij (45,4 %) z vrednostjo blagovnih znamk 320,4 milijarde dolarjev. Kitajska sledi s 70 podjetji (18,9 %) in vrednostjo 133,4 milijarde.

Med 500 podjetji na seznamu jih 46 (14 %) spada med tehnološka podjetja, vendar je skupna vrednost njihovih blagovnih znamk kar 986,5 milijarde dolarjev. Od vseh kitajskih tehnoloških podjetij, se je le Huaweiu uspelo uvrstit med prvih deset.

Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetje k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov ter skrbi za uporabniško izkušnjo.

Huawei je napovedal, da bo odposlal 240 milijonov pametnih telefonov in obdržal drugo mesto na lestvici največjih svetovnih izdelovalcev. Lani so poleg drugih odposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-% povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).

Huawei je lani predstavil tudi več kategorij naprav, s katerimi ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT).

Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group je dejal: »Huawei se bo v naslednjih petih do desetih letih predvsem osredotočil na strategijo za vsa področja rabe. Trdno smo namreč zavezani, da ustvarimo integriran ekosistem, v katerem bodo tablični računalniki, osebni računalniki, naprave navidezne resničnosti (VR), nosljive naprave, pametni zasloni, pametni zvočniki, avtomobili in naprave interneta stvari, povezane s pametnimi telefoni, da bodo zagotovili resnično brezhibno uporabniško izkušnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki