marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaFrancozi prvi z nalepko o popravljivosti naprav
02.12.2020

Prejšnji teden so Evropski poslanci glasovali o zakonu, ki bi potrošnikom zagotovil informacijo o popravljivosti naprave, ki jo kupujejo. S tem bi lahko še pred nakupom dobili informacijo o življenjski dobi naprave in njeni popravljivosti.

slikaNT Remote uspešno končana
30.11.2020

Microsoft je sporočil, da je bila letošnja virtualna konferenca NT Remote dobro sprejeta med udeleženci. V dveh dneh se je tako 946 udeležencev pridružilo 76 predavateljem na skupno 119 predavanjih, delavnicah in okroglih mizah, ki so potekali v okviru 6 tehnoloških in 10 poslovnih vsebinskih sklopov. Dogodek pa je podprlo kar 30 partnerjev.

slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

slikaApple sklenil poravnavo v aferi "batterygate"
25.11.2020

Apple je poskušal prikrito odpraviti težavo z baterijo na telefonih iPhone izdanih med letoma 2014 in 2016 tako, da jih je upočasnil. Ta poteza je bila hitro odkrita, vse skupaj pa je privedlo celo do skupinske tožbe.

slikaPričela se je Microsoftova NT konferenca, letos v virtualni obliki NT Remote
24.11.2020

Z uvodnim nagovorom Microsoftovega predsednika Brada Smitha se je danes začel osrednji del konference NT Remote, največjega virtualnega poslovno-tehnološkega dogodka v Sloveniji.

članki

Huawei na prodajna mesta letos razposlal že 26 % več pametnih telefonov kot lani


18.10.2019
Objavil: Dare Gliha

Huawei je objavil poslovne rezultate za tretje četrtletje (Q3) letošnjega leta. V prvih treh četrtletjih je Huawei ustvaril prihodke v višini 610,8 milijarde juanov (približno 78,02 milijarde evrov), kar je 24,4 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

Podjetje nadaljuje z osredotočenostjo na infrastrukturo IKT in pametne naprave ter še naprej povečuje učinkovitost poslovanja. To je prispevalo k operativni in organizacijski stabilnosti ter utrdilo uspešnost poslovanja v prvih treh četrtletjih leta 2019.
V tem obdobju vse več mobilnih operaterjev pospešuje izgradnjo omrežij pete generacije (5G), Huawei pa nadaljuje s predstavitvami inovativnih rešitev, kot je na primer tehnologija Super Uplink 5G. Huawei tudi nadaljujejo s sklepanjem partnerstev v mobilni industriji za spodbujanje inovacij.

Do danes je Huawei sklenil več kot 60 komercialnih pogodb za gradnjo mobilnih omrežij pete generacije (5G) z vodilnimi svetovnimi operaterji ter jim dostavil več kot 400 tisoč aktivnih antenskih sklopov MIMO (AAU). Proizvodnja in dobava naprav za optični prenos podatkov, naprav za podatkovne komunikacije in naprav IT pa prav tako beleži enakomerno rast.

Na trgu izdelkov in storitev za velika podjetja je Huawei predstavil digitalno platformo Huawei Horizon. Združena, odprta in učinkovita platforma je bila oblikovana na podlagi bogatih tehnoloških izkušenj podjetja. Skupaj s strankami in partnerji želijo zgraditi temelje digitalnega sveta, industrije vredne trilijone dolarjev. Platforma namreč različnim industrijskim in javnim sektorjem omogoča pospešeno digitalno preobrazbo.
Do konca tretjega četrtletja 2019 je več kot 700 mest, 228 podjetji iz seznama Fortune Global 500 in 58 s Fortune Global 100 kot partnerja v procesu digitalizacije izbralo ravno Huawei.

V tretjem četrtletju je podjetje objavilo strategijo in predstavilo računalniško gručo Atlas 900, najhitrejši »sistem« za učenje umetne inteligence na svetu. Sočasno pa so predstavili še nekaj drugih inovativnih storitev v oblaku za vladne organizacije, ponudnike dostopa v internet, finančno industrijo in druge industrije. Tri milijone uporabnikov in razvijalcev v velikih podjetjih je Huaweiev oblak uporabilo za razvoj izdelkov in storitev.

Enakomerna rast pa je zabeležena tudi na področju pametnih telefonov, saj je Huawei v prvih treh četrtletjih uporabnikom po vsem svetu dostavil več kot 185 milijonov naprav. To predstavlja medletno rast v višini 26 odstotkov. Rast pa je zabeležena tudi na prodaji drugih naprav za potrošnike, kot so osebni računalniki, tablični računalniki, nosljive naprave in pametni zvočniki.

Pametni televizor Vision z edinstvenimi rešitvami v strojni in programski opremi, ki so ga predstavli ravno v tretjem četrtletju (Q3), je bil deležen priznanj potrošnikov in industrije. Z njim Huawei nadaljuje razvoj trdnejšega ekosistema naprav za potrošnike, ki so osredotočene nanj in mu zagotavljajo brezhibno in pametno uporabniško izkušnjo.

Izredno hitrega razvoja pa je deležen tudi Huaweiev ekosistem mobilnih storitev. Privabil je več kot 1,07 milijona razvijalcev, deluje pa v 170 državah sveta.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki