marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

​Huawei raste trdno in vztrajno


07.04.2017
Objavil: Thomas Bergant

Huawei je objavil uradno poročilo za leto 2016, ki dokazuje, da so poslovne skupine za operaterje, poslovne stranke in potrošnike dosegle trdno letno rast. Letni prihodki celotne skupine so znašali 521,6 milijard CNY (75,1 milijard USD), kar predstavlja kar 32 % rast glede na leto 2015.

Neto dobiček je znašal 37,1 milijard CNY (5,3 milijard USD), kar predstavlja 0,4 % rasti. Leta 2016 je Huawei nadaljeval z investicijami za prihodnost v obliki 76,4 milijard CNY (11 milijard USD), ki so jih namenili za raziskave in razvoj.

»V letu 2016 je Huawei držal svoj strateški fokus in dosegel trdno rast. Medtem ko človeštvo še naprej raziskuje in dosega nove preboje v digitalnem svetu, digitalizacija in izboljšana inteligenca predstavljata veliko poslovno priložnost za vse industrije ter hkrati tlakujeta pot do novih možnosti za rast IKT industrije. Ostajamo osredotočeni na potrošnike in še naprej bomo podpirali digitalno preobrazbo za vse industrije ter tako ustvarjali dodano vrednost za naše stranke in hkrati zagotavljali vzdržno rast,« je povedal Eric Xu, Huaweijev izvršni direktor.

V letu 2016 je Huawei Carrier BG (veja, ki skrbi za oskrbo operaterjev z oddajniki in opremo) proizvedel 290,6 milijard CNY (41,8 milijard USD) prometa, kar predstavlja 24 % rasti glede na prejšnje obdobje. To je bilo doseženo s pomočjo digitalne preobrazbe in uporabe oblačnih storitev kot vzvoda, videa, IoT (Internet of Things – internet reči) ter preobrazbe obratovanj za stranke operaterjev.

Zahvaljujoč vse bolj inovativnim izdelkom in rasti ugleda blagovne znamke kot izdelovalca premium naprav, je Huawei Consumer BG v letu 2016 poslal na trg 139 milijonov naprav, ki predstavljajo 179,8 milijard CNY (25,9 milijarde USD) letnega prometa oz. kar 44 % rasti glede na lansko leto.

Sabrina Meng, Huaweijeva finančna direktorica, je dejala: »Huawei je bil v letu 2016 operativno zdrav z zadostnimi denarnimi rezervami ter vzdržno kapitalsko strukturo in visoko odpornostjo pred tveganji. V letu 2017 bomo nadaljevali s krepitvijo učinkovitosti in kakovosti naših dejavnosti, da zagotovimo nadaljnjo rast.«

Finančna poročila v letnem poročilu za 2016 so revidirana s strani neodvisne mednarodne mreže KPMG.

Vrednosti med Yuanom in Ameriškim dolarjem so preračunane po tečaju 1,00 USD = 6,9448 CNY.
Rasti so preračunane glede na vrednosti podane v CNY.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki