marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

članki

Huawei je povečal prodajo in tržni delež v prvi četrtini poslovnega leta 2016


11.05.2016
Objavil: Dare Gliha

V zadnjem poročilu globalnega trga pametnih telefonov za prvo četrtino leta 2016, sta podjetji Strategy Analytics in International Data Corporation (IDC) uvrstili Huawei na tretje mesto med najbolje prodajanimi izdelovalci naprav po svetu.

Ti podatki prikazujejo rast in zagon podjetja Huawei Consumer Business Group, ki je prodalo več kot 28,3 milijone enot v prvi četrtini leta 2016 in tako zabeležilo kar 64% rast od začetka poslovanja. Predvsem pa je impresivno, da je Huawei edini proizvajalec naprav med top tremi, ki je ohranil hitro rast, saj so se skupne globalne pošiljke pametnih telefonov zmanjšale za 3% v primerjavi s prvo četrtino leta 2015. Huawei je po poročilih GFK analize izvedene v 15 državah oznanil rast tudi v osrednji Evropi in Nordijski regiji.

Novi paradni konji so Huaweiju prinesli uvrstitev med najboljše tri

Sodeč po Huaweijevem fiskalnem poročilu za prvo četrtino leta, je število pošiljk z leti zrastlo na 44%, prodaja pa na 61%. Podatki IDC nakazujejo, da je imel Huawei na koncu prve četrtine 2016, 8,5 % tržni delež, v primerjavi s 5% deležem lansko leto.

V prvi četrtini leta 2016 je Huawei lansiral novega paradnega konja, Huawei P9, ki je opremljen z dvema kamerama, soustvarjenima s svetovno znanim podjetjem Leica. V drugi četrtini leta bo P9 še povečal Huaweijevo rast na globalnem trgu premium pametnih telefonov. Podatki namreč že kažejo, da je P9 v prodaji že presegel svojega prednika, Huawei P8, v prvem tednu od začetka prodaje.

Dinamična rast v osrednji Evropi in Nordijski regiji

Glede na poročila POS meritev GFK analitikov je Huawei, vključno z znamko Honor, v osrednji Evropi in Nordijski regiji zabeležil pozitivno rast: podjetje je v prvi četrtini leta 2016 v regijah doseglo 11.6.% tržni delež, kar obsega 293% povečanje prodaje Huawei in Honor pametnih telefonov v primerjavi s prvo četrtino leta 2015.

GFK je komentiral, da je prodaja Huawei in Honor pametnih telefonov doživela pomembno rast v omenjenih regijah in sicer za 124% na Češkem, za 118% na Danskem, za 512% na Finskem, za 214% v Grčiji, 82% na Norveškem, 883% na Poljskem, 252% v Romuniji in 435% na Švedskem. Tržni delež je izjemno zrastel v Avstriji, s povečanjem za kar 1144%, in tako dosegel 10,3%. Po podatkih je imel Huawei konec lanskega leta 8% tržni delež v Sloveniji, kar je skoraj 400% več kot leto poprej.

Analiza je torej pokazala, da je bila Huaweijeva strategija fokusiranja na premium izdelke in izdelke srednjega razreda uspešna. Glede na poročilo je bil v letu 2015 model P8 lite najbolj prodajan model v Sloveniji, takoj mu sledi model P8. Naročila njunih naslednikov, modelov P9 in P9 lite so letos impresivna in presegajo 300% rast. Sicer se je skupna prodaja pametnih telefonov Huawei končnim kupcem v Sloveniji v prvih štirih mesecih povečala za skoraj 130%.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki