marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Huawei edino kitajsko podjetje na lestvici Most Valuable Brands of 2018


01.06.2018
Objavil: Dare Gliha

Huawei je edino kitajsko podjetje, ki se pojavlja na lestvici Most Valuable Brands, ki jo vsako leto sestavi revija Forbes. Huawei je že drugo leto zapored prisoten na lestvici in z blagovno znamko v vrednosti 8,4 milijarde ameriških dolarjev zaseda 79. mesto.

Huawei se je na lestvici prvič pojavil leta 2017, ko je zasedel 88. mesto z blagovno znamko v vrednosti 7,3 milijarde ameriških dolarjev. Po letu hitrega razvoja je vrednost blagovne znamke Huawei zrasla za 15 % glede na prejšnje leto in sedaj znaša 8,4 milijarde ameriških dolarjev, kar pomeni preskok iz 88. na 79. mesto na lestvici.

Tehnološka podjetja še naprej kraljujejo na prvih 5 mestih seznama in predstavljajo kar 20 % celotne vrednosti lestvice 100 najboljših. Na prvo mesto se je že osmo leto zapored uvrstilo podjetje Apple. Sledijo mu Google, Microsoft in Amazon. Podjetja na seznamu najboljših 100 prihajajo iz 16-ih držav in regij po svetu. ZDA zasedajo kar 54 mest, sledijo pa ji Nemčija z 12 ter Japonska in Francija s 7. Huawei je še vedno edino kitajsko podjetje na seznamu.

V letu 2017 je Huawei dosegel hiter globalni razvoj, ki ga je poganjal poln nabor naprav serije Mate, P in Nova. Predstavitev modelov serij Huawei P10 in Mate 10 je pripomogla rasti premuim statusa ter vpliva znamke Huawei v svetovnem trgu naprav najvišjega segmenta. Po drugi strani pa je Nova 2s, s poudarkom na najnovejših modnih trendih, požela uspeh med mlajšimi generacijami.

Huawei je marca 2018 v Parizu uradno predstavil serijo P20. Z edinstveno in inovativno trojno Leica kamero, barvnim prelivom Twilight na hrbtu in funkcijami umetne inteligence je serija Huawei P20 postala globalna senzacija. Po podatkih organizacije IDC je Huawei povečal tržni delež za 13,8 % in sedaj znaša 11,7 %. To uvršča podjetje Huawei na tretje mestu na svetu.

Svetovna prepoznavnost blagovne znamke Huawei je prav tako zrasla na 85 % v letu 2018, medtem ko se je za 100 % dvignil razmislek med potrošniki o znamki Huawei pri nakupu. Glede na podatke organizacije IPSOS se prepoznavnost, razmislek in ocena NPS znamke Huawei na domačem, kitajskem trgu uvršča na 1. mesto.

Medtem pa se je Huawei odrezal dobro tudi v drugih svetovnih merilih blagovnih znamk. Huawei se je septembra 2017 uvrstil na 70. mesto lestvice najbolj vrednih blagovnih znamk Interbrand TOP100. Februarja 2018 je organizacija Brand Finance predstavila lestvico "Global TOP 500 Brand Values in 2018", kjer je Huawei zavzel 25. mesto z vrednostjo znamke 38 milijard ameriških dolarjev.

Stalna rast podjetja Huawei na globalnih trgih ter višanje vpliva blagovne znamke so posledica dolgoletne predanosti tehnološkim inovacijam in vlaganja v razvoj in raziskave. Glede na letno poročilo družbe Huawei so v letu 2017 vložili 89,7 milijard kitajskih juanov, kar predstavlja kar 14,9 % prihodkov. V zadnjih desetih letih je Huawei tako vložil skupno več kot 394 milijard kitajskih juanov.

Na področju patentov je imel Huawei na dan 31. decembra 2017 skupno odobrenih kar 74.307 patentov. Poleg tega je Huawei vložil 64.091 patentov na Kitajskem in nabral kar 48.758 patentnih prijav v tujini, od katerih jih je bilo kar 90 % vezanih na izume.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki