marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

članki

Huawei v letu 2017 dosegel 20 odstotno rast


19.01.2018
Objavil: Dare Gliha

Lansko leto je Huawei povišal svojo prisotnost v segmentu pametnih telefonov na 26 evropskih trgih, od Stockholma do Aten, z več kot 20 % prodajno dinamiko glede na leto poprej.

”Huawei je okrepil svoj položaj v CEE in nordijski regiji za več kot 20 odstotkov,” je povedal Matjaž Kermelj, direktor Huawei Slovenija. S konsistentnim prikazom znatne rasti prodaje, Huawei Consumer Business Group nadaljuje z izkazovanjem globoke in neprenehne zavezanosti inovacijam in raziskavam ter razvoju po vsem svetu, s čimer še naprej zagotavljajo mobilne naprave, ki si jih potrošniki želijo. ”Prepričani smo, da bo naslednje leto, zahvaljujoč novim pametnim telefonom, ki prinašajo intuitivne in dostopne izkušnje našim strankam, potrdilo našo zavezanost,” je dodal Kermelj.

Huawei je zabeležil porast v povpraševanju za pametnimi telefoni skozi vse segmente, od paradnih konjev do bolj cenovno dostopnih modelov. Da bi analizirali spremembe v mobilni industriji in pridobili več podatkov o trendih med potrošniki, je novembra 2017 Huawei sofinanciral raziskavo, ki so jo pripravili pri International Data Corporation (IDC) z naslovom Mobilna umetna inteligenca in prihodnost inteligentnih naprav. Podatki so razkrili, da je bilo v letu 2016 prodanih 5,6 pametnih telefonov za vsak prodan osebni računalnik. Po oceni IDCja si bo do leta 2021 več kot 60 % svetovne populacije lastilo pametni telefon. Podatki se odražajo v stalni in znatni rasti prodaje za Huawei Consumer Business Group.

Rast se je izrazila tudi v Huaweijevi rasti kot globalno priznani premium znamki. V letu 2017 se je Huawei zavihtel na 49. mesto lestvice BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, na 88. mesto lestvice Forbes World’s Most Valuable Brands ter na 40. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki