marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaXiaomi predstavil pametna očala
20.09.2021

Xiaomi je predstavil pametna očala Xiaomi, ki združujejo slikovni sistem in senzorje v običajno obliko očal prek tehnologije MicroLED, to pa omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo. S pametnimi očali lahko berete sporočila in opomnike, opravljate klice, krmarite, fotografirate ter prevajate besedilo tik pred vašimi očmi.

slikaSe v EU pripravlja obvezna sedemletna nadgradnja mobilnikov?
17.09.2021

Nemška vlada v EU lobira, da ta od proizvajalcev pametnih telefonov zahteva, da za vse svoje telefone zagotovijo vsaj sedem let varnostnih posodobitev, za isto obdobje pa tudi nadomestne dele. Novico o tem je prvi objaviia nemška tehnološka spletna stran Heise Online.

slikaMediatek vodilni proizvajalec čipov v drugem četrtletju 2021
15.09.2021

Counterpoint Research je objavil četrtletno analizo trga čipov za pametne telefone (SoC), Mediatek pa je v tem časovnem obdobju izšel kot velik zmagovalec. Podjetje je prodalo 43 odstotkov vseh naborov čipov na trgu, kar je več kot drugo uvrščeni Qualcomm in tretji Apple skupaj.

slikaApple je rešil produkcijske težave novih ur Watch Series 7
13.09.2021

Mark Gurman iz Bloomberga je pred kratkim zapisal, da naj bi nova generacija Applove ure Watch 7 imela zamudo, saj so nastale težave s proizvodnjo. Da pa zamuda ne bo tako velika meni analitik Ming-Chi Kuo, ki je dobil informacije, da so pri podjetju proizvodnje težave rešili.

slikaHarmonyOS 2.0 že z 90 milijoni uporabnikov
10.09.2021

Huawei si je za HarmonyOS 2.0 zastavil ambiciozen cilj - do konca leta doseči 300 milijonov naprav. Precej ambiciozna številka, ki pa očitno ne bo nedosegljiva, saj se novi operacijski sistem precej hitro širi.

članki

Huawei v letu 2017 dosegel 20 odstotno rast


19.01.2018
Objavil: Dare Gliha

Lansko leto je Huawei povišal svojo prisotnost v segmentu pametnih telefonov na 26 evropskih trgih, od Stockholma do Aten, z več kot 20 % prodajno dinamiko glede na leto poprej.

”Huawei je okrepil svoj položaj v CEE in nordijski regiji za več kot 20 odstotkov,” je povedal Matjaž Kermelj, direktor Huawei Slovenija. S konsistentnim prikazom znatne rasti prodaje, Huawei Consumer Business Group nadaljuje z izkazovanjem globoke in neprenehne zavezanosti inovacijam in raziskavam ter razvoju po vsem svetu, s čimer še naprej zagotavljajo mobilne naprave, ki si jih potrošniki želijo. ”Prepričani smo, da bo naslednje leto, zahvaljujoč novim pametnim telefonom, ki prinašajo intuitivne in dostopne izkušnje našim strankam, potrdilo našo zavezanost,” je dodal Kermelj.

Huawei je zabeležil porast v povpraševanju za pametnimi telefoni skozi vse segmente, od paradnih konjev do bolj cenovno dostopnih modelov. Da bi analizirali spremembe v mobilni industriji in pridobili več podatkov o trendih med potrošniki, je novembra 2017 Huawei sofinanciral raziskavo, ki so jo pripravili pri International Data Corporation (IDC) z naslovom Mobilna umetna inteligenca in prihodnost inteligentnih naprav. Podatki so razkrili, da je bilo v letu 2016 prodanih 5,6 pametnih telefonov za vsak prodan osebni računalnik. Po oceni IDCja si bo do leta 2021 več kot 60 % svetovne populacije lastilo pametni telefon. Podatki se odražajo v stalni in znatni rasti prodaje za Huawei Consumer Business Group.

Rast se je izrazila tudi v Huaweijevi rasti kot globalno priznani premium znamki. V letu 2017 se je Huawei zavihtel na 49. mesto lestvice BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, na 88. mesto lestvice Forbes World’s Most Valuable Brands ter na 40. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki