marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Huawei Consumer Business Group objavil poslovne rezultate prve polovice leta 2017


02.08.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei Business Group je razkril svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta: prihodki od prodaje so se v prvih šestih mesecih leta 2017 povišali za 36,2 % (na 105,4 milijarde CNY), glede na enako obdobje lani. Število telefonov, ki so bili poslani v prodajo pa je prav tako zrastlo na 73,01 milijona, kar predstavlja 20,6% rast, glede na enko obdobje lani.

“Huawei je tudi letos nadaljeval z rastjo in pri tem presegel industrijsko povprečje. Prodrl je v višji segment na trgih po svetu. Ta rast priča o moči Huaweijeve blagovne znamke in vztrajnostnega momenta, ki smo ga zgradili z zagotavljanjem premium naprav, ki so spremenile trg in so usklajene s potrebami današnjih uporabnikov,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.

Skoraj 10 odstotkov ljudi uporablja Huawei

V prvi četrtini letošnjega leta je po podatkih analitikov pri IDC, tržni delež Huaweija zrastel na 9,8 % svetovnega trga pametnih telefonov. Ta rast se je napajala predvsem na znatni rasti prodaje v srednjem in višjem cenovnem razredu pametnih telefonov v ključnih regijah. V širši Kitajski si je Huawei zagotovil 22,1 % tržnega deleža, kar predstavlja 24 % več telefonov, poslanih v prodajo, glede na enako obdobje lani. Huawei je prav tako opazil hitro rast števila pametnih telefonov, poslanih v prodajo v Evropi, kjer je 18 % rast, glede na enako obdobje lani. Največji delež temu so prispevale države Srednje in Vzhodne Evrope ter nordijskih držav. Huawei Consumer Business Group pa je prav tako doživela preboj na azijskih pacifiških območjih, med katerimi najdemo Tajsko, Malezijo, Japonsko ter Južno Korejo. Rusija je prav tako doživela rast. Prav tako pa je, po podatkih GfK in Sino blagovna znamka Honor med januarjem in majem kraljevala po številu prodanih enot preko spleta in tudi po zaslužku preko spleta na Kitajskem.

Letna rast se odraža tudi v prepoznavanju Huaweija kot svetovne premium blagovne znamke. V letu 2017 je bil Huawei postavljen na 49. mesto na BrandZ lestvici 100 najbolj vrednih globalnih znamk. Znašli pa so se tudi na 88. mestu na Forbsovi lestvici najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Na 40. mesto pa so jih postavili pri Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands.

Po svetu bo več kot 56.000 trgovin Huawei

“Huaweijeve naprave se skladajo z globalnim občinstvom, ker imajo jasno zavezanost kakovosti, izkušnjam in inovacijam,” je dodal Yu. “Z robustnim ekosistemom potrošniških naprav, med katerimi so s strani kritikov pohvaljeni pametni telefoni, tablice, nosljive naprave in sedaj tudi PCji, potrošniki vedo, da lahko zaupajo Huaweiju, da bo prinesel takšno izkušnjo, kot jo pričakujejo od premium naprave.”

Skupaj z rastjo prisotnosti Huaweijeve blagovne znamke, raste tudi strategija prodaje. Huawei cilja na rast svoje široke prodajne mreže, ki bo obsegala kar 56.000 trgovin po vsem svetu, do konca leta 2017 (iz 35.000 v maju 2016). Te trgovine odražajo visoko premium podobo, ki jo Huawei vzpostavil po svetu.

V prihodnosti Huawei pričakuje nadaljnjo rast, medtem ko bo podjetje še naprej spodbujalo inovacije v napravah na področju umetne inteligence ter strojnega učenja, ki bosta gonilo novega obdobja pametnih telefonov. Huawei je predan izdelavi inteligentnih naprav, ki predvidevajo uporabnikove potrebe in se tako zlijejo z načinom dela in komunikacije.

Upoštevajoč lanski in letošnji rezultat, skupaj z globalno pridobljenim ugledom, je Huawei dosegel pomemben preboj na področju vzdržne rasti, ki ga postavlja na mesto enega izmed vodilnih na trgu.

V svojih 15 raziskovalnih centrih po svetu in 36 partnerskih inovacijskih centrih, Huawei nadaljuje z delom na področju novih tehnologij med katere sodijo senzorji, upravljanje s podatki in napredki za čipovja Kirin, ki so zasnovana, da prinesejo vse te funkcije na trg. Huawei prav tako nadgrajuje svoje inovacije s sodelovanjem z vodilnimi v industriji, kot so Leica, Dolby, Microsoft in Google.

Skozi te napore Huawei še naprej navdušuje svoje stranke, izziva industrijo in gradi boljši povezan svet.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki