marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Huawei čedalje bolj uveljavljena znamka


13.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Na lestvici 500 najbolj uveljavljenih blagovnih znamk leta 2017, ki jo kreira Brand Finance, se je Huawei uvrstil na 40. mesto. Huawei, ki je vse bolj priljubljena blagovna znamka tako v Sloveniji kot v svetu, se po lestvici vztrajno vzpenja in se trenutno že uvršča pred Ikeo, Ford, Volkswagen, Siemens in H&M.

Huawei je v letu 2016 dosegel izjemne rezultate. Njegova linija P in telefon P9 sta postavila nov mejnik z dvojno Leica kamero in neverjetnimi številkami v prodaji. Telefon P9 uporablja več kot 10 milijonov ljudi po vsem svetu, kar je zavidljiva številka. Tržni delež Huaweija vztrajno raste in je močno usidran na tretjem mestu proizvajalcev telefonov. Po velikem uspehu linije P je svet v pričakovanju njegovega naslednika, ki naj bi se imenoval P10. Kdaj ga bo Huawei predstavil še ni znano, vsekakor pa ga pričakujemo kmalu. Tehnološki svet se že sprašuje, s čim bo P linija presenetila tokrat.

V Sloveniji je Huawei naredil velik korak naprej s telefonoma P9, Mate 9 in s telefonom Honor 8, ki je del sestrske blagovne znamke Honor, ki se usmerja na mlajšo generacijo. Vsi trije telefoni dosegajo odlične rezultate na testih, prav tako pa je odziv uporabnikov izredno pozitiven.

P9 je telefon, ki ga uporabljata slovenska glasbenika Rebeka Dremelj in Zlatko, modni navdušenki Lorella Flego in Ajda Sitar ter avtomobilistični vloger Ciril Komotar. Komotar je poleg telefona P9 tudi zadovoljen uporabnik linije Mate, in sicer telefona Mate 9. Honor, ki je navdušil milenijsko generacijo in ponuja kar največ za sprejemljivo ceno, tudi dvojno kamero, pa navdušuje mlade adrenalinske navdušence. Slovenski ambasadorji Honorja so Filip in Blaž, ki ju poznamo pod imenom F&B acrobatics, skejter Timotej Lampe Ignjić in pa na novo pridružena svetovno uspešna suparka Manca Notar.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki