marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHMD Global je Alaina Lejeuneja imenoval za globalnega vodjo operative
14.08.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je Alaina Lejeuneja imenoval za globalnega vodjo operative. Lejeune ima več kot 25 let izkušenj na področju telekomunikacij, v podjetju OneWeb pa je do zdaj delal kot poseben svetovalec, osredotočen na operativno strategijo. Alain bo odgovoren za nadzor nad vso operativo za HMD Global, vodil in upravljal pa bo inženirsko ter dobavno verigo v podjetju.

slikaApple iPhone 12 z magnetnim priklopom brezžičnega polnjenja?
12.08.2020

Apple že v nekaj generacij iPhonov vgrajuje brezžično polnjenje, najnovejša generacija pa naj bi po nekaterih poročanjih dobila še dodatek, ki bo izboljšal uporabniško izkušnjo pri btovrstnem polnjenju.

slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

članki

HTC z novo globalno platformo blagovne znamke spreminja status quo v industriji


26.08.2013
Objavil: Dare Gliha

HTC je predstavil svojo najbolj odmevno in inovativno marketinško kampanjo. Nova platforma blagovne znamke, imenovana »The Change«, predstavlja novo dolgoročno strategijo družbe. Slednja izpostavlja in promovira 17-letni vpliv HTC-ja na razvoj mobilne industrije.

Do sedaj HTC-jeva največja marketinška kampanja bo z inovativnim pristopom prinesla preobrat znotraj industrije. Kampanja bo potrošnike nagovarjala preko širokega spektra klasičnih in digitalnih medijev.

Začetek izvajanja globalne platforme bo v avgustu 2013 zaznamovala nova medijska kampanja. Robert Downey Jr, priznani igralec in režiser, bo nastopil v oglasu za HTC, ki bo prvič objavljen na portalu Youtube 15. avgusta 2013. Takoj zatem se bo začel predvajati tudi v kinematografih in na televiziji.

Ben Ho, izvršni direktor za trženje pri podjetju HTC, je ob tem prelomnem dogodku dejal: »Znotraj HTC smo z inovacijami, avtentičnostjo in drznostjo postali podjetje, ki na trg mobilne telefonije uvaja spremembe. Posledica tega je tudi najboljši telefon na svetu - HTC One, kar tudi potrjujejo mnenjski voditelji v industriji. Naša izvirna in igriva platforma »The Change« je edinstvena na trgu in potrjuje lastnosti znamke, po katerih so naši telefoni že prepoznani. S to kampanjo le še utrjujemo našo vlogo na trgu mobilne telefonije: opredeliti spremembe in biti vodja v industriji v razvoju najnovejših in najbolj inovativnih tehnologij.«

Obraz za konceptom »The Change«
V najnovejšem oglasu HTC bo nastopil Robert Downey Jr., eden najbolj prepoznavnih obrazov velikih ekranov. Igralec je poleg nastopa v oglasu v tesnem sodelovanju s HTC-jevo globalno agencijo 171 Worldwide (WWP Group) s svojim slogom doprinesel tudi pri kreativnem oblikovanju oglasa. Z oblikovanjem vrste edinstvenih interpretacij kratice HTC, je koncept »The Change« postavil v osrčje znamke HTC.

»The Change«
Nova kampanja se bo odvijala v treh fazah. Z začetno oglaševalsko kampanjo bo poudarek na blagovni znamki HTC ter na igrivem prikazu, kaj HTC predstavlja različnim ljudem. Druga faza se bo usmerila v inovacije podjetja HTC, kot so BlinkFeed, Video Highlights in BoomSound, ki so spremenile trg mobilne industrije. V zadnji fazi pa se bodo oglasi osredotočali na to, kako HTC-jevi izdelki posameznikom omogočajo uvajanje spremembe v svoja življenja.

Nagovarjanje javnosti preko različnih medijev
Skladno z željami ciljnih javnosti, bo kampanja močno usmerjena v kinematografe, splet in v digitalne medije. Dogodki z omogočanjem uporabniške izkušnje, ki se bodo izvajali na ključnih trgih, kot so Velika Britanija, ZDA in Tajvan, bodo sporočilo blagovne znamke tudi v živo prenesli potrošnikom, ki bodo lahko sami preizkusili različne kreativne funkcije in različice HTC-ja. Za večji doseg interpretacije kratice HTC, je na strani HTC.com, preko Facebooka, Googla+ in Twitterja uporabnikom na voljo posebna besedna aplikacija, ki ljudi spodbuja k dodajanju najbolj nenavadnih razlag kratice HTC, ki jih bo HTC tudi predstavil skozi kampanjo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki