marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

članki

HTC z novo globalno platformo blagovne znamke spreminja status quo v industriji


26.08.2013
Objavil: Dare Gliha

HTC je predstavil svojo najbolj odmevno in inovativno marketinško kampanjo. Nova platforma blagovne znamke, imenovana »The Change«, predstavlja novo dolgoročno strategijo družbe. Slednja izpostavlja in promovira 17-letni vpliv HTC-ja na razvoj mobilne industrije.

Do sedaj HTC-jeva največja marketinška kampanja bo z inovativnim pristopom prinesla preobrat znotraj industrije. Kampanja bo potrošnike nagovarjala preko širokega spektra klasičnih in digitalnih medijev.

Začetek izvajanja globalne platforme bo v avgustu 2013 zaznamovala nova medijska kampanja. Robert Downey Jr, priznani igralec in režiser, bo nastopil v oglasu za HTC, ki bo prvič objavljen na portalu Youtube 15. avgusta 2013. Takoj zatem se bo začel predvajati tudi v kinematografih in na televiziji.

Ben Ho, izvršni direktor za trženje pri podjetju HTC, je ob tem prelomnem dogodku dejal: »Znotraj HTC smo z inovacijami, avtentičnostjo in drznostjo postali podjetje, ki na trg mobilne telefonije uvaja spremembe. Posledica tega je tudi najboljši telefon na svetu - HTC One, kar tudi potrjujejo mnenjski voditelji v industriji. Naša izvirna in igriva platforma »The Change« je edinstvena na trgu in potrjuje lastnosti znamke, po katerih so naši telefoni že prepoznani. S to kampanjo le še utrjujemo našo vlogo na trgu mobilne telefonije: opredeliti spremembe in biti vodja v industriji v razvoju najnovejših in najbolj inovativnih tehnologij.«

Obraz za konceptom »The Change«
V najnovejšem oglasu HTC bo nastopil Robert Downey Jr., eden najbolj prepoznavnih obrazov velikih ekranov. Igralec je poleg nastopa v oglasu v tesnem sodelovanju s HTC-jevo globalno agencijo 171 Worldwide (WWP Group) s svojim slogom doprinesel tudi pri kreativnem oblikovanju oglasa. Z oblikovanjem vrste edinstvenih interpretacij kratice HTC, je koncept »The Change« postavil v osrčje znamke HTC.

»The Change«
Nova kampanja se bo odvijala v treh fazah. Z začetno oglaševalsko kampanjo bo poudarek na blagovni znamki HTC ter na igrivem prikazu, kaj HTC predstavlja različnim ljudem. Druga faza se bo usmerila v inovacije podjetja HTC, kot so BlinkFeed, Video Highlights in BoomSound, ki so spremenile trg mobilne industrije. V zadnji fazi pa se bodo oglasi osredotočali na to, kako HTC-jevi izdelki posameznikom omogočajo uvajanje spremembe v svoja življenja.

Nagovarjanje javnosti preko različnih medijev
Skladno z željami ciljnih javnosti, bo kampanja močno usmerjena v kinematografe, splet in v digitalne medije. Dogodki z omogočanjem uporabniške izkušnje, ki se bodo izvajali na ključnih trgih, kot so Velika Britanija, ZDA in Tajvan, bodo sporočilo blagovne znamke tudi v živo prenesli potrošnikom, ki bodo lahko sami preizkusili različne kreativne funkcije in različice HTC-ja. Za večji doseg interpretacije kratice HTC, je na strani HTC.com, preko Facebooka, Googla+ in Twitterja uporabnikom na voljo posebna besedna aplikacija, ki ljudi spodbuja k dodajanju najbolj nenavadnih razlag kratice HTC, ki jih bo HTC tudi predstavil skozi kampanjo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki