marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

članki

HTC se predstavi slovenski javnosti


18.03.2010
Objavil: Dare Gliha

Predstavniki družbe HTC, globalnega ponudnika mobilnih telefonov, so se danes prvič predstavili slovenski javnosti. Na novinarski konferenci so spregovorili o prisotnosti blagovne znamke HTC na našem trgu.

»Mobilni telefoni HTC so bili sicer slovenskim uporabnikom preko operaterjev na voljo že prej, vendar so bili poznani le majhnemu številu uporabnikov, pa še to bolj kot poslovni telefoni, ki so namenjeni tehnološko naprednejšim uporabnikom,« je razložila Mateja Kozjek, regionalna menedžerka za Severni Adriatic. »V zadnjem letu smo v družbi HTC vložili veliko truda v to, da bi blagovna znamka HTC postala bolj prepoznavna tudi na slovenskem trgu, kar nam je uspelo. To dokazuje izjemna popularnost nekaterih modelov HTC telefonov, ki se pri slovenskih operaterjih zelo dobro prodajajo, kar priča o tem, da je zavedanje tako o blagovni znamki kot o kakovosti naših telefonov med slovenskimi uporabniki že na veliko višji ravni.«

Ob koncu lanskega leta je družba HTC v dvajsetih državah sveta lansirala novo oglaševalsko kampanjo YOU, katere glavno vodilo je, da uporabnikom ni potrebno razumeti telefona, pač pa potrebujejo telefon, ki razume njih (You don't need to get a phone.You need a phone that gets you.). S tem HTC izkazuje svojo osredotočenost na uporabnike in težnjo k ustvarjanju takšnih mobilnih telefonov, ki bodo ustrezali njihovim potrebam in načinu življenja. Blagovno znamko HTC pozicionirajo tudi preko slogana Quietly brilliant, ki odraža njihovo temeljno filozofijo: početi velike stvari na skromen način ob misli na to, da se najboljših stvari v življenju ne da razložiti, lahko se jih le izkusi.

"HTC je znamka, na katero velja biti pozoren v svetu mobilne tehnologije," pravi Vladimir Malugin, direktor marketinga v HTC EMEA. "HTC slovi po svojih najmodernejših inovacijah in dizajnu, uporabnikom pa ponuja enkratno mobilno izkušnjo. Vznemirljivi časi so sedaj, ko HTC gradi širše zavedanje o blagovni znamki med uporabniki in hkrati utrjuje svoj položaj kot vodilni proizvajalec pametnih telefonov."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki