marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

slikaSamsung začenja beta program za One UI 8
06.06.2025

One UI 8 prihaja, zgodnji dostop pa je zdaj na voljo prek beta programa, ki začenja novo ero programske inteligence s pravim multimodalnim AI-agentom, zasnovanim za različne formate naprav Samsung Galaxy.

slikaSerija HONOR 400: Pametni telefon, ki združuje moč, vzdržljivost in inovacije
04.06.2025

HONOR je predstavil novo serijo pametnih telefonov HONOR 400, ki z izjemno vzdržljivostjo, napredno strojno opremo in umetno inteligenco postavlja nova merila zanesljivosti in zmogljivosti v mobilni industriji. HONOR 400 ni le pametni telefon, temveč partner za vsakodnevne izzive – odporen, zmogljiv in vedno pripravljen.

slikaPrihodki Xiaomija v prvem četrtletju 2025 so dosegli 111,3 milijarde RMB
02.06.2025

Podjetje Xiaomi je objavilo svoje nerevidirane konsolidirane rezultate za tri mesece, ki so se končali 31. marca 2025 (»rezultati za prvo četrtletje 2025«). Xiaomi je drugo zaporedno četrtletje zabeležil prihodke nad 100 milijard RMB, prilagojeni čisti dobiček pa je prvič presegel 10 milijard RMB.

članki

HTC predstavlja hitri servis za svoje pametne telefone


16.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

HTC, vodilni globalni ponudnik mobilnih inovacij in dizajna, je v sodelovanju z uradnim serviserjem pametnih telefonov HTC, družbo Emonagram, svojo poprodajno podporo v Sloveniji obogatil s storitvijo hitrega servisa. Z novo storitvijo HTC uporabnikom omogoča, da bodo njihovi pametni telefoni z manjšimi težavami popravljeni že v eni uri, medtem ko bo večina telefonov s težjimi okvarami popravljena v roku 24 ur.

Storitev hitrega servisa bodo lahko koristili uporabniki, ki bodo svoj pametni telefon HTC prinesli na sedež podjetja Emonagram na Neubergerjevi ulici 30 v Ljubljani. Telefoni, ki bodo oddani na popravilo, bodo takoj pregledani in, če bo mogoče, popravljeni v roku ene ure. Uporabniki bodo o zaključku popravila obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Če bo okvara težja in popravila ne bo možno izvesti nemudoma, bodo uporabniki v roku ene ure obveščeni o potrebnih nadaljnjih korakih. Kmalu pa bodo o sprejemu telefona na popravilo po elektronski pošti obveščeni tudi tisti, ki bodo svoje naprave oddali na prodajnih mestih HTC in bodo status popravila telefona lahko spremljali prek spleta.

Petra Razić Rogić, direktorica za jadransko regijo pri HTC, je o novi storitvi za uporabnike pametnih telefonov HTC povedala: »V družbi HTC se zavedamo, da je kakovostna poprodajna podpora eden od ključnih elementov zadovoljstva uporabnikov naših pametnih telefonov. Zato jim želimo v primeru težav v delovanju njihovega pametnega telefona rešitve zagotoviti v najkrajšem možnem času. Če bodo svoj telefon na popravilo prinesli neposredno na sedež Emonagrama, bo telefon lahko popravljen že v roku ene ure. S hitrim servisom izboljšujemo neposredno komuniciranje z našimi uporabniki in obenem razbremenjujemo prodajalce naših naprav, saj se bo zmanjšalo število naprav, ki jih bodo morali posredovati na servis.«

»Ocenjujemo, da nam bo približno polovico naprav, ki jih bomo sprejeli na popravilo neposredno v naši poslovalnici, uspelo popraviti že v roku ene ure, veliko večino pa v roku 24 ur. Dlje časa bo trajalo le popravilo telefonov, za katere bo potrebno izvesti bolj kompleksne menjave delov, oziroma telefonov, pri katerih bomo za zagotavljanje normalnega delovanja potrebovali daljša testiranja,« je pojasnil Boštjan Štamcar, vodja servisa v podjetju Emonagram.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki