marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

HTC predstavlja hitri servis za svoje pametne telefone


16.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

HTC, vodilni globalni ponudnik mobilnih inovacij in dizajna, je v sodelovanju z uradnim serviserjem pametnih telefonov HTC, družbo Emonagram, svojo poprodajno podporo v Sloveniji obogatil s storitvijo hitrega servisa. Z novo storitvijo HTC uporabnikom omogoča, da bodo njihovi pametni telefoni z manjšimi težavami popravljeni že v eni uri, medtem ko bo večina telefonov s težjimi okvarami popravljena v roku 24 ur.

Storitev hitrega servisa bodo lahko koristili uporabniki, ki bodo svoj pametni telefon HTC prinesli na sedež podjetja Emonagram na Neubergerjevi ulici 30 v Ljubljani. Telefoni, ki bodo oddani na popravilo, bodo takoj pregledani in, če bo mogoče, popravljeni v roku ene ure. Uporabniki bodo o zaključku popravila obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Če bo okvara težja in popravila ne bo možno izvesti nemudoma, bodo uporabniki v roku ene ure obveščeni o potrebnih nadaljnjih korakih. Kmalu pa bodo o sprejemu telefona na popravilo po elektronski pošti obveščeni tudi tisti, ki bodo svoje naprave oddali na prodajnih mestih HTC in bodo status popravila telefona lahko spremljali prek spleta.

Petra Razić Rogić, direktorica za jadransko regijo pri HTC, je o novi storitvi za uporabnike pametnih telefonov HTC povedala: »V družbi HTC se zavedamo, da je kakovostna poprodajna podpora eden od ključnih elementov zadovoljstva uporabnikov naših pametnih telefonov. Zato jim želimo v primeru težav v delovanju njihovega pametnega telefona rešitve zagotoviti v najkrajšem možnem času. Če bodo svoj telefon na popravilo prinesli neposredno na sedež Emonagrama, bo telefon lahko popravljen že v roku ene ure. S hitrim servisom izboljšujemo neposredno komuniciranje z našimi uporabniki in obenem razbremenjujemo prodajalce naših naprav, saj se bo zmanjšalo število naprav, ki jih bodo morali posredovati na servis.«

»Ocenjujemo, da nam bo približno polovico naprav, ki jih bomo sprejeli na popravilo neposredno v naši poslovalnici, uspelo popraviti že v roku ene ure, veliko večino pa v roku 24 ur. Dlje časa bo trajalo le popravilo telefonov, za katere bo potrebno izvesti bolj kompleksne menjave delov, oziroma telefonov, pri katerih bomo za zagotavljanje normalnega delovanja potrebovali daljša testiranja,« je pojasnil Boštjan Štamcar, vodja servisa v podjetju Emonagram.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki