marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei objavil letno poročilo za 2019
03.04.2020

Huawei je objavil letno poročilo za leto 2019, v katerem je razkril stabilno poslovanje. Globalno so prihodki od prodaje so v letu 2019 znašali 111,6 milijarde EUR, kar je 19,1 % več glede na lani. Čisti dobiček je dosegel 8,15 milijarde EUR, denarni tok iz poslovanja pa je presegel 11,88 milijarde EUR, kar je 22,4 % več v primerjavi z letom prej.

slikaPrvoaprilska šala: Google – Huawei in Apple – Samsung, korona sili proizvajalce telefonov v neverjetna partnerstva
01.04.2020

Verjetno ste že ugotovili, da je današnja novica zgolj prvoaprilska potegavščina. Izmišljena novica in pripadajoče slike so nastale kot sodelovanje s portalom Tehnozvezdje. Ker se nam zdi potegavščina simpatična jo puščamo v branje tudi za bodoče dni.

slikaSamsung nadgradil Galaxy S10 in Galaxy Note10 z novimi funkcijami
30.03.2020

Samsung Electronics je napovedal, da bodo s prihajajočo posodobitvijo programske opreme funkcije serije Galaxy S20 pametnih telefonov na voljo tudi na Galaxy S10 in Galaxy Note10 pametnih telefonih.

slikaV Indiji zaustavitev proizvodnje iPhonov
27.03.2020

Vlada v Indiji je zaradi koronavirusa odredila državno karanteno, ki bo prizadela okoli 1,3 milijarde ljudi. Posledično so na udaru tudi proizvodni obrati, med njimi sta tudi Foxconn in Winstron, ki proizvajata mobilnike iPhone.

slikaHuawei ponuja razširjeno garancijo za vse svoje naprave
26.03.2020

Da bi uporabnikom zagotovili brezskrbno uporabniško izkušnjo, se je Huawei odločil brezplačno podaljšati garancijo za vse svoje naprave. To velja za pametne telefone, prenosne in tablične računalnike, nosljive naprave in omrežne usmerjevalnike, ki jim izvirna garancija preneha veljati med 15. marcem in 15. junijem 2020. Tem izdelkom bo Huawei garancijo samodejno podaljšal do 15. junija 2020.

članki

HTC predstavlja hitri servis za svoje pametne telefone


16.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

HTC, vodilni globalni ponudnik mobilnih inovacij in dizajna, je v sodelovanju z uradnim serviserjem pametnih telefonov HTC, družbo Emonagram, svojo poprodajno podporo v Sloveniji obogatil s storitvijo hitrega servisa. Z novo storitvijo HTC uporabnikom omogoča, da bodo njihovi pametni telefoni z manjšimi težavami popravljeni že v eni uri, medtem ko bo večina telefonov s težjimi okvarami popravljena v roku 24 ur.

Storitev hitrega servisa bodo lahko koristili uporabniki, ki bodo svoj pametni telefon HTC prinesli na sedež podjetja Emonagram na Neubergerjevi ulici 30 v Ljubljani. Telefoni, ki bodo oddani na popravilo, bodo takoj pregledani in, če bo mogoče, popravljeni v roku ene ure. Uporabniki bodo o zaključku popravila obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Če bo okvara težja in popravila ne bo možno izvesti nemudoma, bodo uporabniki v roku ene ure obveščeni o potrebnih nadaljnjih korakih. Kmalu pa bodo o sprejemu telefona na popravilo po elektronski pošti obveščeni tudi tisti, ki bodo svoje naprave oddali na prodajnih mestih HTC in bodo status popravila telefona lahko spremljali prek spleta.

Petra Razić Rogić, direktorica za jadransko regijo pri HTC, je o novi storitvi za uporabnike pametnih telefonov HTC povedala: »V družbi HTC se zavedamo, da je kakovostna poprodajna podpora eden od ključnih elementov zadovoljstva uporabnikov naših pametnih telefonov. Zato jim želimo v primeru težav v delovanju njihovega pametnega telefona rešitve zagotoviti v najkrajšem možnem času. Če bodo svoj telefon na popravilo prinesli neposredno na sedež Emonagrama, bo telefon lahko popravljen že v roku ene ure. S hitrim servisom izboljšujemo neposredno komuniciranje z našimi uporabniki in obenem razbremenjujemo prodajalce naših naprav, saj se bo zmanjšalo število naprav, ki jih bodo morali posredovati na servis.«

»Ocenjujemo, da nam bo približno polovico naprav, ki jih bomo sprejeli na popravilo neposredno v naši poslovalnici, uspelo popraviti že v roku ene ure, veliko večino pa v roku 24 ur. Dlje časa bo trajalo le popravilo telefonov, za katere bo potrebno izvesti bolj kompleksne menjave delov, oziroma telefonov, pri katerih bomo za zagotavljanje normalnega delovanja potrebovali daljša testiranja,« je pojasnil Boštjan Štamcar, vodja servisa v podjetju Emonagram.

fotografije
komentarji