marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

članki

HTC predstavlja hitri servis za svoje pametne telefone


16.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

HTC, vodilni globalni ponudnik mobilnih inovacij in dizajna, je v sodelovanju z uradnim serviserjem pametnih telefonov HTC, družbo Emonagram, svojo poprodajno podporo v Sloveniji obogatil s storitvijo hitrega servisa. Z novo storitvijo HTC uporabnikom omogoča, da bodo njihovi pametni telefoni z manjšimi težavami popravljeni že v eni uri, medtem ko bo večina telefonov s težjimi okvarami popravljena v roku 24 ur.

Storitev hitrega servisa bodo lahko koristili uporabniki, ki bodo svoj pametni telefon HTC prinesli na sedež podjetja Emonagram na Neubergerjevi ulici 30 v Ljubljani. Telefoni, ki bodo oddani na popravilo, bodo takoj pregledani in, če bo mogoče, popravljeni v roku ene ure. Uporabniki bodo o zaključku popravila obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Če bo okvara težja in popravila ne bo možno izvesti nemudoma, bodo uporabniki v roku ene ure obveščeni o potrebnih nadaljnjih korakih. Kmalu pa bodo o sprejemu telefona na popravilo po elektronski pošti obveščeni tudi tisti, ki bodo svoje naprave oddali na prodajnih mestih HTC in bodo status popravila telefona lahko spremljali prek spleta.

Petra Razić Rogić, direktorica za jadransko regijo pri HTC, je o novi storitvi za uporabnike pametnih telefonov HTC povedala: »V družbi HTC se zavedamo, da je kakovostna poprodajna podpora eden od ključnih elementov zadovoljstva uporabnikov naših pametnih telefonov. Zato jim želimo v primeru težav v delovanju njihovega pametnega telefona rešitve zagotoviti v najkrajšem možnem času. Če bodo svoj telefon na popravilo prinesli neposredno na sedež Emonagrama, bo telefon lahko popravljen že v roku ene ure. S hitrim servisom izboljšujemo neposredno komuniciranje z našimi uporabniki in obenem razbremenjujemo prodajalce naših naprav, saj se bo zmanjšalo število naprav, ki jih bodo morali posredovati na servis.«

»Ocenjujemo, da nam bo približno polovico naprav, ki jih bomo sprejeli na popravilo neposredno v naši poslovalnici, uspelo popraviti že v roku ene ure, veliko večino pa v roku 24 ur. Dlje časa bo trajalo le popravilo telefonov, za katere bo potrebno izvesti bolj kompleksne menjave delov, oziroma telefonov, pri katerih bomo za zagotavljanje normalnega delovanja potrebovali daljša testiranja,« je pojasnil Boštjan Štamcar, vodja servisa v podjetju Emonagram.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki