marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung One UI 6.1.1 razširja najnovejše funkcije Galaxy AI
09.09.2024

Samsung je napovedal razširitev uporabniškega vmesnika One UI 6.1.1, ki bo z novo posodobitvijo prinesel najnovejše funkcije Galaxy AI v več naprav Galaxy. Z razširjanjem, ki se bo začelo v tem mesecu, bo posodobitev razširila funkcije umetne inteligence Galaxy Z Fold6 in Z Flip6 na prejšnje modele, vključno s serijami Galaxy S24, S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 in Tab S9.

slikaHuawei predstavil nov sistem za nosljive naprave TruSense
06.09.2024

Na inovacijah temelječ sistem Huawei TruSense predstavlja nov mejnik pri zagotavljanju natančnega in znanstveno utemeljenega spremljanja zdravja in vadbe. Huawei je na trg pametnih ur in športnih zapestnic vstopil pred 11 leti in od takrat dobavil več kot 150 milijonov izdelkov ter prepričal več kot 520 milijonov uporabnikov aplikacije Zdravje (Huawei Health).

slikaSony dobil nagrado EISA 2024 v kategoriji pametni telefon leta za ustvarjalce
04.09.2024

Sony ponosno sporoča, da so ocenjevalci organizacije EISA znova prepoznali in nagradili kakovost ter inovacije njihovih izdelkov, ki so prejeli skupno 7 nagrad EISA 2024, kar potrjuje njihovo zavezanost ustvarjanju vrhunskih in inovativnih izdelkov. Med njimi je tudi nagrada za pametni telefon za ustvarjalce, podeljena telefonu Sony Xperia 1 VI.

TelekomTelekom Slovenije napoveduje enotno mobilno številko na več napravah
03.09.2024

Telekom Slovenije je v sodelovanju z vodilnimi ponudniki v svoje omrežje že integriral napredno tehnološko rešitev, s katero bo uporabnikom v kratkem omogočil še boljšo izkušnjo uporabe pametnih ur in drugih nosljivih naprav. S podporo za različne proizvajalce in modele, vključno znamke Apple, Google in Samsung, bodo lahko uporabniki prek eSIM kartice na več napravah uporabljali enotno številko.

članki

HTC predstavlja hitri servis za svoje pametne telefone


16.10.2015
Objavil: Thomas Bergant

HTC, vodilni globalni ponudnik mobilnih inovacij in dizajna, je v sodelovanju z uradnim serviserjem pametnih telefonov HTC, družbo Emonagram, svojo poprodajno podporo v Sloveniji obogatil s storitvijo hitrega servisa. Z novo storitvijo HTC uporabnikom omogoča, da bodo njihovi pametni telefoni z manjšimi težavami popravljeni že v eni uri, medtem ko bo večina telefonov s težjimi okvarami popravljena v roku 24 ur.

Storitev hitrega servisa bodo lahko koristili uporabniki, ki bodo svoj pametni telefon HTC prinesli na sedež podjetja Emonagram na Neubergerjevi ulici 30 v Ljubljani. Telefoni, ki bodo oddani na popravilo, bodo takoj pregledani in, če bo mogoče, popravljeni v roku ene ure. Uporabniki bodo o zaključku popravila obveščeni po telefonu ali elektronski pošti. Če bo okvara težja in popravila ne bo možno izvesti nemudoma, bodo uporabniki v roku ene ure obveščeni o potrebnih nadaljnjih korakih. Kmalu pa bodo o sprejemu telefona na popravilo po elektronski pošti obveščeni tudi tisti, ki bodo svoje naprave oddali na prodajnih mestih HTC in bodo status popravila telefona lahko spremljali prek spleta.

Petra Razić Rogić, direktorica za jadransko regijo pri HTC, je o novi storitvi za uporabnike pametnih telefonov HTC povedala: »V družbi HTC se zavedamo, da je kakovostna poprodajna podpora eden od ključnih elementov zadovoljstva uporabnikov naših pametnih telefonov. Zato jim želimo v primeru težav v delovanju njihovega pametnega telefona rešitve zagotoviti v najkrajšem možnem času. Če bodo svoj telefon na popravilo prinesli neposredno na sedež Emonagrama, bo telefon lahko popravljen že v roku ene ure. S hitrim servisom izboljšujemo neposredno komuniciranje z našimi uporabniki in obenem razbremenjujemo prodajalce naših naprav, saj se bo zmanjšalo število naprav, ki jih bodo morali posredovati na servis.«

»Ocenjujemo, da nam bo približno polovico naprav, ki jih bomo sprejeli na popravilo neposredno v naši poslovalnici, uspelo popraviti že v roku ene ure, veliko večino pa v roku 24 ur. Dlje časa bo trajalo le popravilo telefonov, za katere bo potrebno izvesti bolj kompleksne menjave delov, oziroma telefonov, pri katerih bomo za zagotavljanje normalnega delovanja potrebovali daljša testiranja,« je pojasnil Boštjan Štamcar, vodja servisa v podjetju Emonagram.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki