marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

HTC je zagnal mobilno produkcijo s pomočjo zunanjega izvajalca


11.10.2007
Objavil: Borut Groboljšek

Po poročanju finančnega časopisa Valor Economico, je tajvanski proizvajalec mobilnih telefonov HTC (High Technology Corp) zagnal prvo produkcijo s pomočjo zunanjega izvajalca prek brazilske enote kanadskega proizvajalca elektronike Celestica.

Kot je povedal Cesar Keller, direktor HTC Latinska Amerika bo Celestina tovarna v Campini, država Sao Paolo, izdelovala mobilnike tako za brazilski kot sosednje trge. Operacije se je začela lani oktobra s pilotskim projektom in je prvi primer HTC-jeve proizvodnje izven Tajvana ali Kitajske.

Izmed devetih modelov, ki jih je HTC predvidel za Južno Ameriko, jih je sedem že narejenih v Braziliji. Sprva bodo naprave namenjene brazilskemu trgu, izvoz pa se bo začel v letu 2008.
HTC je specializiran za izdelavo pametnih telefonov na osnovi operacijskega sistema Windows Mobile. Keller je prepričan, da ta segment zavzema en odstotek od 30 milijonov, ki so jih v letu 2006 prodali v Južni Ameriki. Vodja pričakuje, da bo ta delež narasel na 1,5 do 2 % v letošnjem letu in na 3 do 4% v letu 2008.

Po Kellerjevih besedah v globalnem pogledu "outsourcing" ni njihova proizvajalska strategija, vendar je bila v primeru Južne Amerike najbolj smiselna. HTC naprave se v Braziliji prodajajo pod blagovno znamko Qtek. Globalna prodaja podjetja je v fiskalnem letu 2006 dosegla 3,2 milijarde ameriških dolarjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki