marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

HTC najavil zaščitni program za One M9


23.03.2015
Objavil: Dare Gliha

HTC je najavil pričetek zanimivega programa imenovanega UH OH, ki bo lastnikom njihovega modela One M9 v prvem letu od nakupa brezplačno zamenjal njihov mobilnik v primeru počenega ekrana, ali poškodbe z vodo.

Tiste bolj skrbne bo razveselilo dejstvo, da bo HTC vsem, ki v prvem letu tega programa ne bodo koristili, povrnil 100 dolarjev za nakup novega HTC One modela. HTC je program lansiral po pregledu Googlove raziskave, kjer je kar 69 odstotkov vseh sodelujočih navedlo, da so poškodovali svoj telefon v prvem letu lastništva.

Zelo verjetno je program UH OH tudi nekakšna garancija, da kupci njihovega mobilnika naslednje leto ne bodo prestopili v tabor konkurenčnega podjetja. Znano je, da tajvansko podjetje ne dosega planiranih rezultatov, šele v zadnjem četrtletju lanskega leta so zabeležili manjše pozitivne novice. S programom verjetno želijo agresivneje nastopati na trgu in ohraniti kupce svojih mobilnikov tudi v prihodnje.

Je pa zaradi pogojev programa to pravzaprav obojestranska korist, saj so uporabniki »brezplačno« kriti za prvo nenadejano poškodbo svojega precej dragega mobilnika, HTC pa ima razlog več, da jim naslednje leto proda svoj novi izdelek.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki