marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je prejel več priznanj na podelitvi International Design Excellence Awards 2025
01.10.2025

Samsung je sporočil, da je bil na nagradah International Design Excellence Awards (IDEA) 2025 počaščeno s priznanji za oblikovalsko odličnost. Podjetje je prejelo dve zlati, tri srebrne in tri bronaste nagrade ter še 39 priznanj za finaliste.

slikaXiaomi predstavil serijo Xiaomi 15T
29.09.2025

Xiaomi je na globalnem dogodku v nemškem Münchnu predstavil najnovejša pametna telefona Xiaomi 15T in Xiaomi 15T Pro. Zaznamuje ju drzen razvoj, ki odlikuje serijo Xiaomi T, od vodilnih fotografskih zmogljivosti za sodobne ustvarjalce trendov do napredne mobilne tehnologije, vrhunskih zaslonov in izpopolnjenega dizajna.

slikaMastercard izboljšuje brezstično izkušnjo na bankomatih
26.09.2025

Vse več ljudi prevzema digitalni življenjski slog, zaradi katerega fizične denarnice in bančne kartice ostajajo doma, zato postaja enostavna, varna in pametna izkušnja na bankomatih pomembnejša kot kdaj koli. Zahvaljujoč sodelovanju med družbami Mastercard, NCR Atleos in ITCARD je zdaj mogoč dvig gotovine na bankomatu zgolj z mobilnim telefonom, brez vnašanja PIN-kode.

slikaHONOR Magic V5 prinaša večjo produktivnost s pomočjo umetne inteligence
24.09.2025

Zložljivi pametni telefon HONOR Magic V5 je ob prihodu v Slovenijo pripeljal tudi novo zgodbo tehnologije – z globoko integracijo z Google Gemini, osebnim AI asistentom, ki piše besedila, razlaga neznane pojme in celo pomaga vaditi pomembne predstavitve.

članki

HTC najavil zaščitni program za One M9


23.03.2015
Objavil: Dare Gliha

HTC je najavil pričetek zanimivega programa imenovanega UH OH, ki bo lastnikom njihovega modela One M9 v prvem letu od nakupa brezplačno zamenjal njihov mobilnik v primeru počenega ekrana, ali poškodbe z vodo.

Tiste bolj skrbne bo razveselilo dejstvo, da bo HTC vsem, ki v prvem letu tega programa ne bodo koristili, povrnil 100 dolarjev za nakup novega HTC One modela. HTC je program lansiral po pregledu Googlove raziskave, kjer je kar 69 odstotkov vseh sodelujočih navedlo, da so poškodovali svoj telefon v prvem letu lastništva.

Zelo verjetno je program UH OH tudi nekakšna garancija, da kupci njihovega mobilnika naslednje leto ne bodo prestopili v tabor konkurenčnega podjetja. Znano je, da tajvansko podjetje ne dosega planiranih rezultatov, šele v zadnjem četrtletju lanskega leta so zabeležili manjše pozitivne novice. S programom verjetno želijo agresivneje nastopati na trgu in ohraniti kupce svojih mobilnikov tudi v prihodnje.

Je pa zaradi pogojev programa to pravzaprav obojestranska korist, saj so uporabniki »brezplačno« kriti za prvo nenadejano poškodbo svojega precej dragega mobilnika, HTC pa ima razlog več, da jim naslednje leto proda svoj novi izdelek.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki