marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

HoT že z več kot 80.000 uporabniki


02.10.2019
Objavil: Dare Gliha

HoT, HOFER Telekom, ima po manj kot dveh letih in pol na slovenskem trgu že več kot 80.000 uporabnikov, s čimer še vedno drži primat najhitreje rastočega slovenskega virtualnega operaterja vseh časov. Njihov najbolj priljubljen paket še naprej ostaja HoT MAXI, ki ima poleg neomejenih minut in SMS-ov za uporabo v Sloveniji še 30 GB prenosa podatkov.

Sicer pa pri HoT-u opažajo, da velika večina njihovih uporabnikov kot način plačila izbira spletno plačevanje, bodisi mesečno ali z enkratnimi plačili. Čeprav omogočajo tudi polnjenje računa z vrednostnicami, se namreč večina uporabnikov odloča za plačevanje prek spleta, pred kratkim pa so vzpostavili še možnost plačevanja prek SMS sporočil - pri tem uporabnik prvič vnese plačilno sredstvo, nato pa se plačilo izvede le ob vsakokratni potrditvi ali zahtevi prek SMS-a, kar omogoča popoln nadzor nad stroški.

»Očitno naši uporabniki cenijo, da imajo na voljo veliko različnih možnosti plačil in si tako lahko prilagodijo storitev po svoji meri,« ocenjuje direktorica mobilnega operaterja HoT, Eva Aljančič. »Prek spletnega portala in mobilne aplikacije lahko povsem brezplačno poskrbijo tudi za druge nastavitve, bistveno pa je, da imajo tako res popoln nadzor nad stroški.

Glavne prednosti ponudbe HoT tudi v prihodnje ostajajo poštena ponudba, najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov, preprosta uporaba ter celovito upravljanje prek digitalnih kanalov. Prav vsi paketi HoT so brez vezave, storitve in mobilni paketi HoT ne vsebujejo skritih stroškov, uporabniki pa lahko preprosto in brezplačno preklapljajo med tarifami. Obenem imajo uporabniki odlično podporo, saj je odzivni čas v HoT-ovem klicnem centru daleč najkrajši med mobilnimi operaterji in v povprečju znaša manj kot 20 sekund.

Pri HoT-u so ob vsem tem še ponosni, da ostajajo zvesti svoji obljubi, da ne bodo nikoli višali cen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki