marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

slikaHuawei se je povzpel na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu
26.06.2020

Podjetju Huawei je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG).

slikaApple na WWDC predstavil novosti v iOS 14
24.06.2020

Apple je na konferenci WWDC, ki letos poteka preko spleta, predstavil novosti za prihajajočo različico operacijskega sistema iOS 14. Sedaj bodo tudi jabolčni uporabniki dobili nekaj funkcij, ki so že znane uporabnikom androidnih naprav.

članki

HoT z več kot 20.000 uporabniki


28.09.2017
Objavil: Thomas Bergant

Število uporabnikov storitev HoT se še naprej hitro veča. Od sredine maja, ko je HoT, Hofer Telekom, vstopil na slovenski trg storitev mobilne telefonije, imajo pri HoT-u že več kot 20.000 uporabnikov. Kot prvi digitalni operater na slovenskem trgu se je HoT osredotočil na uporabnike, ki želijo večje količine prenosa podatkov.

Podatki kažejo, da kar štiri petine uporabnikov storitev HoT uporablja prenos podatkov. Od tega se jih je približno polovica odločila za vzpostavitev tarif HoT, ki vključujejo 20 GB ali več zakupljenih količin prenosa podatkov. Med ključnimi prednostmi storitev HoT je možnost preprostega upravljanja uporabniškega računa HoT in nadzora nad porabo preko portala in aplikacije Moj HoT. Kar 70 % vseh uporabnikov je preneslo aplikacijo
Moj HoT in več kot 90 % le-teh aplikacijo tudi aktivno uporablja. Približno polovica vseh uporabnikov je vzpostavila digitalno plačevanje, kar pomeni, da so vzpostavili samodejno polnjenje računov ali pa plačujejo preko kreditnih kartic in paypala.

Eva Aljančič, izvršna direktorica mobilnega operaterja HoT, pojasnjuje: »Po našem vstopu na trg so konkurenti uporabnikom ponudili veliko novih paketov. Še vedno pa so naše tarife HoT najboljše na trgu, z najboljšo ceno in vključenimi količinami. Očitno se z nami strinjajo tudi uporabniki, saj številni prestopajo k nam. To dokazuje, da smo dobro predvidevali, kaj želijo oziroma kaj jih moti pri obstoječi ponudbi. Ena stvar je gotovo ta, da se jim pri nas ni treba vezati, da bi izkoristili najboljše cene. Druga pomembna prednost pa je možnost brezplačnega spreminjanja nastavitev, menjave tarif in spremljanja porabe preko portala in mobilne aplikacije Moj HoT. Uporabnikom smo obljubili, da jim povrnemo stroške prenosa številke, če ne bodo zadovoljni z našimi storitvami. Veliko pove podatek, da odhodov doslej praktično nismo beležili.

HoT bo vsem novim uporabnikom, ki bodo do 12. 10. 2017 prenesli številko na HoT, strošek prenosa številke povrnil v obliki dobroimetja.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki