marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsungov "prevajalnik v živo" zdaj deluje z aplikacijami drugih ponudnikov
26.07.2024

Samsung je pred kratkim napovedal, da bo funkcija "prevajalnik v živo" , ki je del sistema Galaxy AI, kmalu na voljo tudi za aplikacije drugih ponudnikov. To se je sedaj tudi zgodilo.

slikaTrg pametnih telefonov raste že tretje četrtletje zapored
24.07.2024

Najnovejše tržno poročilo družbe Canalys kaže, da je trg pametnih telefonov v drugem četrtletju leta 2024 dosegel že tretjo zaporedno medletno rast. Med aprilom in junijem je bilo dobavljenih 288 milijonov pametnih telefonov, kar je 12 % več kot lani.

slikaApple se po predstavitvi iPhona 16 pripravlja na obsežen cikel nadgradenj
22.07.2024

Investicijsko podjetje Wedbush je razkrilo, da Apple z novo linijo telefonov iPhone 16 pričakuje veliko rast prodaje. Analitiki napovedujejo " ogromno" povpraševanje in "obsežen cikel nadgradenj", ki ga bo poganjala umetna inteligenca (Apple Intelligence).

slikaSamsung predstavil nov senzor za ure BioActive
19.07.2024

Samsung vodi inovacije digitalnega zdravja in pomaga spremljati zdravje, dobro formo in kondicijo z združevanjem vpogledov ter meritev, da bi uporabnikom omogočil jasno in podrobno izkušnjo dobrega počutja.

članki

HoT presegel 5-odstotni tržni delež: z uvedbo 5G omrežja pričakuje nadaljnjo rast


13.09.2022
Objavil: Thomas Bergant

HoT, HOFER Telekom, je po podatkih AKOS v drugem četrtletju letošnjega leta presegel 5-odstotni tržni delež, s čimer se nadaljuje konstantna rast števila uporabnikov. HoT namreč vse od vstopa na slovenski trg maja 2017 beleži rast tržnega deleža v vsakem kvartalu.

Pri HoT-u pričakujejo, da se bo rast še naprej nadaljevala, saj bodo še naprej izboljševali ponudbo ob nespremenjenih cenah paketov. S tem sledijo svojim zavezam, da ne bodo nikoli podražili cen paketov, izboljšave pa veljajo za vse uporabnike brez stroškov menjave paketa ali drugih administrativnih stroškov. Novi uporabniki do konca oktobra lahko izkoristijo še bonus v višini 20 evrov ob prenosu številke na HoT.

HoT odslej tudi z omrežjem 5G
Odslej je vsem uporabnikom HoT-a brezplačno na voljo tudi mobilno omrežje 5G, ki omogoča veliko večje hitrosti prenosa podatkov, krajši odzivni čas z nizko zakasnitvijo in učinkovito povezovanje velikega števila naprav. HoT zagotavlja storitve 5G preko mobilnega omrežja A1, ki je trenutno na voljo že polovici prebivalstva Slovenije in se še dograjuje.

Višje hitrosti prenosa podatkov za vse
»Pri HoT-u ostajamo zvesti svojim obljubam, da so novosti v paketih na voljo vsem uporabnikom, brez doplačil in administrativnih stroškov. Ob velikih količinah vključenega prenosa podatkov v vseh paketih izboljšujemo uporabniško izkušnjo še z večjo hitrostjo prenosa podatkov. Ta bo na voljo tako uporabnikom, katerih mobilne naprave omogočajo uporabo omrežja 5G, kot tudi ostalim uporabnikom, katerih naprave podpirajo tehnologijo LTE,« pravi direktorica mobilnega operaterja HoT Eva Aljančič.

Polna hitrost 1000/200 Mbit/s
Polna hitrost prenosa podatkov v paketu HoT EXTRA znaša do 1000/200 Mbit/s. V ostalih paketih mobilne tehnologije je vključena osnovna hitrost prenosa podatkov do 150/50 Mbit/s, v paketih za mobilni internet (HoT GIGA in HoT GIGA+) pa do 50/10 Mbit/s. Uporabniki lahko izkoristijo dodatno opcijo 5G s polno hitrostjo do 1000/200 za dva evra na mesec. Višje hitrosti so na voljo tako v mobilnem omrežju 5G kot tudi v mobilnem omrežju LTE za tiste uporabnike, katerih naprave ne omogočajo 5G. Dosežene hitrosti so odvisne od dostopnosti in zmogljivosti omrežja.

Vedno najboljša ponudba za vse uporabnike
Pri HoT-u zagotavljajo, da bodo še naprej spoštovali zaveze, ki so jim zvesti že vse od začetka. Na prvem mestu je poštena ponudba brez višanja cen paketov. Odkar je HoT prišel na trg, ni nikoli podražil cen paketov, že večkrat pa je izboljšal svojo ponudbo v paketih, in to brez doplačil. Uporaba HoT-ovih storitev je enostavna, uporabnik pa lahko uredi tudi prenos telefonske številke prek spleta. Brez dodatnih stroškov uporabniki lahko zamenjajo paket ter dodajo ali izključijo opcijo kar prek spleta, mobilne aplikacije ali s klicem v center za podporo uporabnikom. Pri HoT-u zagotavljajo tudi hitro podporo. V zadnjem letu so namreč v klicnem centru v povprečju na klic odgovorili v 16-ih sekundah, na e-pošto v treh urah, na spletni klepet pa so se javili v manj kot minuti*.
*Raziskavo je novembra 2021 izvedlo podjetje Aragon med uporabniki vseh slovenskih mobilnih operaterjev na vzorcu 600 sodelujočih in uporabniki HoT-a na vzorcu 662 sodelujočih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki