marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHMD Global sodeluje z Nokio in CGI ter krepi zavezanost podjetniškemu trgu IoT
21.06.2021

HMD Global je predstavil dve strateški sodelovanji, ki bosta podkrepili rast in razvoj poslovne ponudbe interneta stvari, ki jo ponujajo podjetjem po vsem svetu. HMD Global bo sodeloval s priznanim finskim telekomunikacijskim infrastrukturnim podjetjem Nokia in globalnim svetovalnim podjetjem za informacijsko tehnologijo CGI.

slikaAndroid 12 beta je največkrat prenesena preizkusna različica v zgodovini
18.06.2021

Android 12 beta je "daleč najbolj prenesena / nameščena preizkusna različica doslej", je povedal Dave Burke, podpredsednik inženiringa za Android. Na žalost pa ob tem ni podal nobenih konkretnih številk, da bi jih lahko primerjali s prejšnjimi preizkusnimi različicami.

slikaNovi iPad mini bo pomanjšana različica iPada Air
16.06.2021

iPad mini je danes videti zastarel v primerjavi z najnovejšimi iPadi Air in iPadi Pro in tega se pri Applu dodobra zavedajo. Že neštetokrat smo slišali, da je na vrsti prenova najmanjšega tabličnega računalnika, sedaj pa novo poročilo poleg govoric pokaže tudi, kako bo izgledal novi iPad Mini.

slikaKitajske trgovine z aplikacijami odstranjujejo aplikacije za navidezne tipkovnice
14.06.2021

Kitajska si prizadeva za uveljavitev omejitve, katere vrste podatkov o uporabnikih lahko zbirajo mobilne aplikacije, posledično pa je to vplivalo že na več aplikacij. Po poročanju Reutersa sta Sogou in Iflytek virtualne tipkovnice že odstranila iz trgovin, kot sta Huawei AppGallery in App Store.

slikaAmeriška vlada prepovedala naložbe v Huawei in 58 drugih kitajskih podjetij
11.06.2021

Čeprav ima Amerika že nekaj časa novega predsednika, pa očitno ameriško-kitajskega geopolitičnega obračuna še ne bo konec. Predsednik Joe Biden namreč uveljavlja novo izvršilno odredbo, ki prepoveduje naložbe v 59 kitajskih podjetij, vključno s Huaweijem. Nova odločba preprečuje ameriške naložbe v kitajska podjetja, za katere se sumi povezava s Kitajsko Komunistično partijo.

članki

HoT že z več kot 100.000 uporabniki


07.10.2020
Objavil: Dare Gliha

HoT, HOFER Telekom, ima po treh letih in pol že več kot 100.000 uporabnikov in postaja največji virtualni mobilni operater v zgodovini Slovenije. Uspeh temelji na inovativni ponudbi, saj je HoT v svojih paketih združil najboljše iz obeh svetov: mesečne naročniške pakete in varnost ter nadzor nad stroški predplačniških storitev.

Pomembno prelomnico so pri HoT-u obeležili z jubilejnim paketom HoT 100, ki ga uporabniki lahko vključijo do konca leta in vključuje kar 100 GB prenosa podatkov, 100 minut klicev in 100 SMS sporočil za 10 evrov.

HoT je z vstopom na slovenski trg telekomunikacij uporabnikom ponudil povsem nov produkt: »Pred našim prihodom v Slovenijo so uporabniki lahko izbirali le med predplačniškimi in naročniškimi paketi. Pri HoT-u pa smo ubrali povsem nov pristop in uporabnikom ponudili nov, hibridni model: popoln nadzor nad stroški, ki so ga vajeni uporabniki predplačniških storitev, in udobje samodejnega obnavljanja mesečnih paketov, kot ga poznajo uporabniki naročniških storitev. Ob tem se HoT-ovim uporabnikom ni treba vezati in tudi ni potrebno plačevati stroškov ob menjavi paketov. Še več, zavezali smo se, da ne bomo višali cen paketov in da lahko uporabniki pri nas računajo na pošteno ponudbo,« pravi direktorica mobilnega operaterja HoT Eva Aljančič.

Takšen model od HoT-a terja, da vseskozi ostaja med najbolj ugodnimi ponudniki na trgu tako glede kakovosti storitev kot tudi glede cene. Izboljšave v paketih pa so samodejno na voljo vsem uporabnikom. To je obenem skladno s poslovno filozofijo podjetja HOFER, ki tako tudi na področju telekomunikacij izpolnjuje svojo osrednjo obljubo – to je zagotavljanje izdelkov najvišje kakovosti po najboljši HOFER ceni.

Pri HoT-u ocenjujejo, da se trend rasti še naprej nadaljuje: »Po hitri rasti na začetku, ko smo imeli že po prvem letu 40.000 uporabnikov, se nadaljuje stabilen trend rasti, ki celo presega naše načrte. Pričakujemo, da bo tako tudi v prihodnje, saj naš uspeh temelji na preglednosti in kakovosti naših storitev ter odlični uporabniški izkušnji. Kdor uporablja naše storitve, se sam prepriča in preveri, da pri nas dobi največ za svoj denar,« še dodaja direktorica HOT-a.
Pri HoT-u že vse od vstopa na trg maja 2017 svojo poslovno zgodbo gradijo na povsem digitalnih temeljih, kar se je pokazalo kot pomembna prednost tudi v času omejitev zaradi epidemije. Vse HoT-ove storitve so bile brez kakršnih koli omejitev na voljo tudi novim uporabnikom, saj so za vse lahko poskrbeli v udobju domačega naslonjača.

Pri HoT-u zagotavljajo, da bodo še naprej spoštovali zaveze, ki so jim zvesti že vse od začetka:
• brez višanja cen paketov,
• poštena in pregledna ponudba,
• preprosta uporaba in celovito upravljanje prek digitalnih kanalov,
• brez skritih stroškov,
• paketi brez vezave in preprosto preklapljanje med slednjimi,
• najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov,
• izboljšave paketov veljajo za vse uporabnike in se obstoječim uporabnikom vključijo samodejno,
• odlična podpora uporabnikom (povprečni čas odgovora ob klicu v center za podporo uporabnikom znaša manj kot 20 sekund).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki