marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaŠtevilo uporabnikov sistema HarmonyOS preseglo 100 milijonov
22.09.2021

Sredi septembra je Huawei na posebnem dogodku predstavil več novih izdelkov, sočasno pa je podjetje objavilo, da je število uporabnikov, ki je svoje naprave nadgradilo na operacijski sistem HarmonyOS 2, preseglo mejo 100 milijonov.

slikaXiaomi predstavil pametna očala
20.09.2021

Xiaomi je predstavil pametna očala Xiaomi, ki združujejo slikovni sistem in senzorje v običajno obliko očal prek tehnologije MicroLED, to pa omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo. S pametnimi očali lahko berete sporočila in opomnike, opravljate klice, krmarite, fotografirate ter prevajate besedilo tik pred vašimi očmi.

slikaSe v EU pripravlja obvezna sedemletna nadgradnja mobilnikov?
17.09.2021

Nemška vlada v EU lobira, da ta od proizvajalcev pametnih telefonov zahteva, da za vse svoje telefone zagotovijo vsaj sedem let varnostnih posodobitev, za isto obdobje pa tudi nadomestne dele. Novico o tem je prvi objaviia nemška tehnološka spletna stran Heise Online.

slikaMediatek vodilni proizvajalec čipov v drugem četrtletju 2021
15.09.2021

Counterpoint Research je objavil četrtletno analizo trga čipov za pametne telefone (SoC), Mediatek pa je v tem časovnem obdobju izšel kot velik zmagovalec. Podjetje je prodalo 43 odstotkov vseh naborov čipov na trgu, kar je več kot drugo uvrščeni Qualcomm in tretji Apple skupaj.

slikaApple je rešil produkcijske težave novih ur Watch Series 7
13.09.2021

Mark Gurman iz Bloomberga je pred kratkim zapisal, da naj bi nova generacija Applove ure Watch 7 imela zamudo, saj so nastale težave s proizvodnjo. Da pa zamuda ne bo tako velika meni analitik Ming-Chi Kuo, ki je dobil informacije, da so pri podjetju proizvodnje težave rešili.

članki

HoT že z več kot 100.000 uporabniki


07.10.2020
Objavil: Dare Gliha

HoT, HOFER Telekom, ima po treh letih in pol že več kot 100.000 uporabnikov in postaja največji virtualni mobilni operater v zgodovini Slovenije. Uspeh temelji na inovativni ponudbi, saj je HoT v svojih paketih združil najboljše iz obeh svetov: mesečne naročniške pakete in varnost ter nadzor nad stroški predplačniških storitev.

Pomembno prelomnico so pri HoT-u obeležili z jubilejnim paketom HoT 100, ki ga uporabniki lahko vključijo do konca leta in vključuje kar 100 GB prenosa podatkov, 100 minut klicev in 100 SMS sporočil za 10 evrov.

HoT je z vstopom na slovenski trg telekomunikacij uporabnikom ponudil povsem nov produkt: »Pred našim prihodom v Slovenijo so uporabniki lahko izbirali le med predplačniškimi in naročniškimi paketi. Pri HoT-u pa smo ubrali povsem nov pristop in uporabnikom ponudili nov, hibridni model: popoln nadzor nad stroški, ki so ga vajeni uporabniki predplačniških storitev, in udobje samodejnega obnavljanja mesečnih paketov, kot ga poznajo uporabniki naročniških storitev. Ob tem se HoT-ovim uporabnikom ni treba vezati in tudi ni potrebno plačevati stroškov ob menjavi paketov. Še več, zavezali smo se, da ne bomo višali cen paketov in da lahko uporabniki pri nas računajo na pošteno ponudbo,« pravi direktorica mobilnega operaterja HoT Eva Aljančič.

Takšen model od HoT-a terja, da vseskozi ostaja med najbolj ugodnimi ponudniki na trgu tako glede kakovosti storitev kot tudi glede cene. Izboljšave v paketih pa so samodejno na voljo vsem uporabnikom. To je obenem skladno s poslovno filozofijo podjetja HOFER, ki tako tudi na področju telekomunikacij izpolnjuje svojo osrednjo obljubo – to je zagotavljanje izdelkov najvišje kakovosti po najboljši HOFER ceni.

Pri HoT-u ocenjujejo, da se trend rasti še naprej nadaljuje: »Po hitri rasti na začetku, ko smo imeli že po prvem letu 40.000 uporabnikov, se nadaljuje stabilen trend rasti, ki celo presega naše načrte. Pričakujemo, da bo tako tudi v prihodnje, saj naš uspeh temelji na preglednosti in kakovosti naših storitev ter odlični uporabniški izkušnji. Kdor uporablja naše storitve, se sam prepriča in preveri, da pri nas dobi največ za svoj denar,« še dodaja direktorica HOT-a.
Pri HoT-u že vse od vstopa na trg maja 2017 svojo poslovno zgodbo gradijo na povsem digitalnih temeljih, kar se je pokazalo kot pomembna prednost tudi v času omejitev zaradi epidemije. Vse HoT-ove storitve so bile brez kakršnih koli omejitev na voljo tudi novim uporabnikom, saj so za vse lahko poskrbeli v udobju domačega naslonjača.

Pri HoT-u zagotavljajo, da bodo še naprej spoštovali zaveze, ki so jim zvesti že vse od začetka:
• brez višanja cen paketov,
• poštena in pregledna ponudba,
• preprosta uporaba in celovito upravljanje prek digitalnih kanalov,
• brez skritih stroškov,
• paketi brez vezave in preprosto preklapljanje med slednjimi,
• najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov,
• izboljšave paketov veljajo za vse uporabnike in se obstoječim uporabnikom vključijo samodejno,
• odlična podpora uporabnikom (povprečni čas odgovora ob klicu v center za podporo uporabnikom znaša manj kot 20 sekund).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki