marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

HoT že z več kot 100.000 uporabniki


07.10.2020
Objavil: Dare Gliha

HoT, HOFER Telekom, ima po treh letih in pol že več kot 100.000 uporabnikov in postaja največji virtualni mobilni operater v zgodovini Slovenije. Uspeh temelji na inovativni ponudbi, saj je HoT v svojih paketih združil najboljše iz obeh svetov: mesečne naročniške pakete in varnost ter nadzor nad stroški predplačniških storitev.

Pomembno prelomnico so pri HoT-u obeležili z jubilejnim paketom HoT 100, ki ga uporabniki lahko vključijo do konca leta in vključuje kar 100 GB prenosa podatkov, 100 minut klicev in 100 SMS sporočil za 10 evrov.

HoT je z vstopom na slovenski trg telekomunikacij uporabnikom ponudil povsem nov produkt: »Pred našim prihodom v Slovenijo so uporabniki lahko izbirali le med predplačniškimi in naročniškimi paketi. Pri HoT-u pa smo ubrali povsem nov pristop in uporabnikom ponudili nov, hibridni model: popoln nadzor nad stroški, ki so ga vajeni uporabniki predplačniških storitev, in udobje samodejnega obnavljanja mesečnih paketov, kot ga poznajo uporabniki naročniških storitev. Ob tem se HoT-ovim uporabnikom ni treba vezati in tudi ni potrebno plačevati stroškov ob menjavi paketov. Še več, zavezali smo se, da ne bomo višali cen paketov in da lahko uporabniki pri nas računajo na pošteno ponudbo,« pravi direktorica mobilnega operaterja HoT Eva Aljančič.

Takšen model od HoT-a terja, da vseskozi ostaja med najbolj ugodnimi ponudniki na trgu tako glede kakovosti storitev kot tudi glede cene. Izboljšave v paketih pa so samodejno na voljo vsem uporabnikom. To je obenem skladno s poslovno filozofijo podjetja HOFER, ki tako tudi na področju telekomunikacij izpolnjuje svojo osrednjo obljubo – to je zagotavljanje izdelkov najvišje kakovosti po najboljši HOFER ceni.

Pri HoT-u ocenjujejo, da se trend rasti še naprej nadaljuje: »Po hitri rasti na začetku, ko smo imeli že po prvem letu 40.000 uporabnikov, se nadaljuje stabilen trend rasti, ki celo presega naše načrte. Pričakujemo, da bo tako tudi v prihodnje, saj naš uspeh temelji na preglednosti in kakovosti naših storitev ter odlični uporabniški izkušnji. Kdor uporablja naše storitve, se sam prepriča in preveri, da pri nas dobi največ za svoj denar,« še dodaja direktorica HOT-a.
Pri HoT-u že vse od vstopa na trg maja 2017 svojo poslovno zgodbo gradijo na povsem digitalnih temeljih, kar se je pokazalo kot pomembna prednost tudi v času omejitev zaradi epidemije. Vse HoT-ove storitve so bile brez kakršnih koli omejitev na voljo tudi novim uporabnikom, saj so za vse lahko poskrbeli v udobju domačega naslonjača.

Pri HoT-u zagotavljajo, da bodo še naprej spoštovali zaveze, ki so jim zvesti že vse od začetka:
• brez višanja cen paketov,
• poštena in pregledna ponudba,
• preprosta uporaba in celovito upravljanje prek digitalnih kanalov,
• brez skritih stroškov,
• paketi brez vezave in preprosto preklapljanje med slednjimi,
• najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov,
• izboljšave paketov veljajo za vse uporabnike in se obstoječim uporabnikom vključijo samodejno,
• odlična podpora uporabnikom (povprečni čas odgovora ob klicu v center za podporo uporabnikom znaša manj kot 20 sekund).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki