marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Honor predstavlja prvega ambasadorja svoje znamke


14.10.2016
Objavil: Dare Gliha

Poleg ustaljenih marketinških prijemov je danes vse bolj v trendu komunikacija preko mnenjskih voditeljev, novinarjev, priznanih športnikov in drugih, ki jim javnost zaupa. Ob izbiri relevantnega ambasadorja se podjetja navadno odločijo s pomočjo dveh poglavitnih kazalnikov: ambasador mora biti tipični pripadnik ciljne skupine produkta in/ali pa ta ciljna skupina zvesto sledi njegovemu mnenju in stilu.

Honor, mladostna blagovna znamka kitajskega mogotca Hauwei, je k ambasadorskemu sodelovanju povabila skejterja Timoteja Lampeta Ignjića. Kot predstavnik urbane kulture in športnik, ki živi z adrenalinom, je Lampe Ignjić značilen uporabnik Honor telefonov.

Ti so namenjeni mladim in aktivnim uporabnikom. Lampe Ignjič je najboljši slovenski skejter, ki se bo, zelo verjetno, udeležil naslednjih letnih olimpijskih iger. Skejtanje je namreč eden izmed športov, ki se bodo na naslednjih letnih olimpijskih igrah predstavili prvič. »Honor telefon ponuja vrhunsko izkušnjo fotografije, kar je zame in za upravljanje vseh mojih družabnih omrežij izredno pomembno,« pove Lampe Ignjić, ki prepoznava atribute telefona kot idealne za aktivnega uporabnika, ki želi telefon prilagajati svojim potrebam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki