marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

HONOR edina blagovna znamka, ki je v Evropi dosegla pozitivno rast


23.11.2023
Objavil: Dare Gliha

V obdobju, ki so ga zaznamovali veliki izzivi v industriji pametnih telefonov, je HONOR uspel doseči pomembno rast v Evropi. Glede na poročilo Counterpoint Research je ta rezultat prišel v času širšega upada pošiljk pametnih telefonov v Evropi.

Glede na zgornjo raziskavo je Evropa v tretjem četrtletju leta 2023 zabeležila 11-odstotni upad pošiljk pametnih telefonov, pri čemer je zahodna Evropa zabeležila 8-odstotni padec, vzhodna pa še večji, celo 15-odstotni padec.

Kljub temu negativnemu trendu je HONOR uspešno obvladoval trg in zavzel trden položaj v Evropi. Z drugimi besedami, HONOR je edina znamka med prvimi petimi, ki je na letni ravni zrastla in se uvrstila med prvih pet.

HONOR-jeva pomembna rast na zahtevnem evropskem trgu je rezultat revolucionarnega napredka s serijo HONOR Magic in nedavno predstavljenim pametnim telefonom HONOR Magic V2. Ta serija pametnih telefonov HONOR ne poudarja samo odpornosti blagovne znamke in potrjuje globokega razumevanja potreb potrošnikov v zahtevnih gospodarskih časih, ampak tudi postavlja nove standarde v industriji, kar dokazuje močno zavezanost podjetja HONOR k uvajanju resničnih inovacij na trg ter zagotavljanju izjemne kakovosti in vrednosti.

Celotno poročilo se nahaja na spletni strani Counterpoint Research.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki